nedjelja, 21.07.2019.

Kraljica životinja



Netko je rekao:"Dok ne probam lava za mene svinja ostaje kralj životinja." Nisam probao lava, ali eto od jučer priznajem novu kraljicu. Nošeni devizom da u životu sve treba probati, a u dogovoru s prijateljem Matijom, koji je isto već par dana u Berlinu, odlučili smo posjetiti čuveni etiopsko eritrejski restoran. Nas dvoje smo prije par godina posjetili australski restoran, probali klokana i krokodila i do juče sam tvrdio da mi je klokanov steak nešto bolji od bifteka, no svejedno iza vrhunske janjetine, koju se doduše zadnje vrijeme ili ne može naći ili je za nas preskupa. Jučer smo probali zebru i noja, krokodil koji je isto bio na jelovniku nas je jednom ipak pomalo razočarao pa mu nismo dali šansu. Zebrino meso je zbilja neusporediva okusa, vrhunsko, kao i svi prilozi koji su bili na tanjuru, od kuskusa do salate i umaka, jedino ja volim bolje pečen krumpir, no to rijetko dobijem i kod nas u boljim restoranima. Proglašavam zebru kraljicom životinja i vrhunskim gastro užitkom, koji si naravno nećemo moći ponovo priuštiti, sigurno ne ove godine. Piše u jelovniku da je određena kvota izlova te životinje i da se to izuzetno strogo kontrolira.
I u Berlinu je zatoplilo, parkovi su oživjeli, jedino smo noćas imali kratko, ali izuzetno žestoko nevrijeme. Ja sam na balkonu pratio tu svjetlosnu igru munja i osluškivao grmljavinu nakon toga, pa sam se kad je pljusnulo morao naglo evakuirati sa stolicom i stvarima koje su uvijek uz mene. Tako sam jutros doživio šok, nema mi nigdje torbe s fotićem, baterijama i ostalim osobnim stvarima, dva puta sam pretražio stan, a budući da sam sinoć iza deset išao u dućan, posumnjao sam da mi je tad ukradena. No eto, ponekad imamo malo sreće, drugarica ju je našla uredno obješenu ispod prsluka, nevjerojatno kako mi je samo palo na pamet toliko domišljato ju sakriti.


09:27 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.