ponedjeljak, 30.04.2018.

Trešnjevački teatar



Nešto oko podne i pol, naravno kasneći kao uvijek, uputili smo se na sastanak u metropolu. Glede hrane isto tako ništa nije išlo po planu. Uzdali smo se u Marche, na, što bi Slovenci rekli počivalištima, jučer sam to naučio, no izbor hrane je bio očajan. Onda se drugarica sjetila piterije, koja nam je u Zagrebu na putu ka odredištu, nismo više imali vremena čekati na neko jelo, začudo odmah smo je pronašli i naravno, nedjeljom ne radi. Srećom uz nju je bila neka pekara, ja sam uzeo pizzu za devet kuna.
Odlučili smo prošetati do kafića Teatar gdje je bio sastanak, zanimljivo al je Zagreb brz, Zvonimir Milčec je već dobio svoj park. U kafiću nas je već čekao Srećko, suosnivač transnacionalnog pokreta Diem 25. On inače vodi izuzetno uspješan filozofski teatar, jučer mu je gost bio kultni filmaš Adam Curtis, praktično u Hrvatskoj boravi samo kad ima te nastupe u HNK. Opet su karte bile rasprodane, naravno imao je za nas, ali smo drugarica i ja nažalost morali natrag, moja škola nije spojila praznike. U sekundu točno po planu smo završili sastanak, iako nitko nije gledao na sat. Zanimljiva ekipa, a i kafić nije za baciti, imaju i bijeli čaj.
Vratili smo se starom cestom, koja je, primjećujem, sve prometnija.


09:59 | Komentari (12) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.