utorak, 26.05.2015.

New York, Jack i ostali mitovi

Sve povezano s imenom neglavnog američkog grada ima veliku prođu na tržištu, zaluđeni su uglavnom oni koji su vjerojatno shvatili da u svom jadnom kratkom životu nemaju šansu tamo primirisati. Nadoknađuje se to coca colom i hamburgerima, ajd da u nečem budemo blizu američkom snu. Na maturalcu kroz Poljsku sam primjetio da učenička elita u kasne sate konzumira Vodku i Jack D., iako je npr, Teachers skoro dvostruko jeftiniji. Puši se marlboro, to je još stvar prestiža.
Ja sam već s dvadeset shvatio ne samo da nikad neću biti prvak države u šahu, mada me Semka Sokolović Bertok proglasila najvećim talentom, nego neću dogurati ni do titule majstora, da i drugi pišu dobre pjesme, mada me je eto veliki Duško Radović pohvalio, da baš ni u čemu neću upasti u prvu ligu, te se urealio na ulici gradeći image u sumaglici poroka. Nisam ni pokušao se natjecati ni za jednu zapadnonjemačku stipendiju, završio u DDR-u koji je poslije mene prestao postojati kao i rodilište rodnog mi Krka.
Otpisao sam poršee i avionske letove na druge kontinente, te logično ne očekujte da ću sa svakim od vas pristati popiti piće, previše sam uložio u svoje gubitništvo.
p.s.
Drugarica uvijek iznova uspijeva bojom kose isprovocirati na reagiranje i nesklone sebi, ja kakav god bih potez napravio, reagiranje bi bilo, tipično za njega, i na koji god način skončan mislim da će biti ono, bilo je za očekivati. ne trudim se više i fotkam, kamera laže samo površinski.


13:33 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.