Jučerašnje blogersko druženje u Zagrebu
28.02.2010.

Prvo nakon sastanka zbog kojeg sam došao sa našom sanjom_45 kiss


Nakon toga s drugom ekipom waveparty odlazak na navodno najbolje ćevape u Zagrebu, dugo se čekalo zbog gužve, ali je vrijedilo.


Blog ima i svojih svijetlih strana.

07:15 - Komentiraj ( 14 ) Print NF
Napuštene zgrade
27.02.2010.

Fotograf Tafel, iskorištene kao simbol grčke krize...

06:00 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Ljevica izbačena iz parlamenta
26.02.2010.

Naravno u Njemačkoj, kod nas ne postoji, napisano prije više od pola sata, sad će vjerojatno biti objavljeno u više primjeraka, pomalo već i ja kužim ovaj editor. Broj je 1800.

p.s.
Demonstrirali su s afganistanskim osmrtnicama...

13:36 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Ljevica izbačena iz parlamenta
26.02.2010.

Naravno u Njemačkoj, kod nas ne postoji, napisano prije više od pola sata, sad će vjerojatno biti objavljeno u više primjeraka, pomalo već i ja kužim ovaj editor. Broj je 1800.

p.s.
Demonstrirali su s afganistanskim osmrtnicama...

13:36 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Zvona
26.02.2010.

Shvatio sam tek ove godine da crkva obično zvoni u sedam ujutro. Sutra bih trebao ranije buđenje. Inače za doručak mi je na omiljenom portalu opet servirana Paris, izgleda da zbilja zna kako se nametnuti.


09:47 - Komentiraj ( 4 ) Print NF
Baš i nisam najbolje
25.02.2010.

Brodovi mi ispadaju danas bolje nego ljudi...


17:02 - Komentiraj ( 20 ) Print NF
Ne, neću staviti Nives Celzius
25.02.2010.

Ja ipak imam ukusa.

09:29 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Ak se ne može brisati primitivce, brišem nadalje postove...
24.02.2010.

koja budaletina ta zona, pa brišite me i maknite sa svih lista, a o stale debile uopće ne doživljavam...možete komentirati koliko hoćete ja sam na fejsu.

21:34 - Komentiraj ( 51 ) Print NF
Markirano
24.02.2010.

Primjećujem da me sve više mojih učenica slijedi i markama koje preferiram. ili možda svi skupa globalno slijedimo...

p.s.
kao maglovite guske wink

10:27 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Loše, loše...
23.02.2010.

Ma skužim ih svaki put kad s mobitelom fotkaju, na ovoj boljoj je snimljen moj fotić na odmoru...


18:32 - Komentiraj ( 8 ) Print NF
Svjetla pozornice
23.02.2010.

Daju ljudima lažnu moć. Svatko od nas ima neku pozornicu, tako i ja sindikat. Putujem u subotu naoštren, predstava se nastavlja...


09:28 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Umjetnička vrijednost
22.02.2010.

Nešto baš razmišljam, koliko bi ova fotografija vrijedila bez potpisa...

10:05 - Komentiraj ( 17 ) Print NF
Vaaaaaaaaaaaažno !
21.02.2010.

Moram vas izvjestiti da ipak, suprotno nekim davnim tvrdnjama na ovom blogu Britney ipak ponekad nosi gaćice, Naomi Watts je očito imala carski rez zadnji put, a za Paris nemam riječi pjeva



p.s.
Žurim s postom jer sam skužio da mi iza 18.00 sve izađe u barem šest primjeraka cerek

17:45 - Komentiraj ( 14 ) Print NF
Vaaaaaaaaaaaažno !
21.02.2010.

Moram vas izvjestiti da ipak, suprotno nekim davnim tvrdnjama na ovom blogu Britney ipak ponekad nosi gaćice, Naomi Watts je očito imala carski rez zadnji put, a za Paris nemam riječi pjeva



p.s.
Žurim s postom jer sam skužio da mi iza 18.00 sve izađe u barem šest primjeraka cerek

17:45 - Komentiraj ( 14 ) Print NF
O malograđanštini i kiču
21.02.2010.

Postoje pojmovi koji su se toliko izlizali da pomalo postajem alergičan na njih. Etiketiranje ljudi malograđanima npr.. Pristaša sam teorije da ne možeš ili minimalno možeš mijenjati ljude s više od 3 puta 5 godina. Ostale valja podnositi, ako te agresivno ne ugrožavaju i točka. Epohu koja po meni ima možda i najzanimljiviji namještaj etiketiraju epohom kiča, dok se istovremeno ti isti teoretičari dive ikonografiji nacizma. Odakle u ljudima ta potreba za omalovažavanjem drugih, nitko za sebe neće reći da je malograđanin ili da voli kič.
Doduše moram priznati, kako i u životu tako i na blogu prisnije se družim samo s najboljima pa makar imali i malo kičast dizajn belj

10:14 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Smiješ li ukrasti vlastiti auto ?
20.02.2010.

U EU izgleda dolazi do prećutnog odobravanja. Naime u Njemačkoj se često kradu auti i prebacuju u Poljsku, policije uglavnom nemoćne. Sad se dogodilo da je vlasnik precizno elektronski locirao ukraden auto, skupio ekipu i pravac Poljska. Poljska policija ih je zatekla po provaljivanju u garažu i mirno promatrala. Da su provalili u pogrešnu garažu završili bi u pritvoru, ovako su ipak pronađeni i uhićeni kradljivci...


17:00 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
Crveni tepih
20.02.2010.

Nije lako biti zvijezda, moraš se stalno smiješiti, lice i naličje glumačke bajke...


10:16 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Za modne sladokusce
19.02.2010.

Njemački portal zeit.de je po svojim kriterijima izvrsnosti organizirao druženje blogera koji uglavnom prate modu, neki su zahvaljujući bloganju dobili angažmane u časopisima, ali su im blogovi i dalje aktivni. Malo sam prošvrljao po tim blogovima evo mog kratkog izbora :







13:29 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Za modne sladokusce
19.02.2010.

Njemački portal zeit.de je po svojim kriterijima izvrsnosti organizirao druženje blogera koji uglavnom prate modu, neki su zahvaljujući bloganju dobili angažmane u časopisima, ali su im blogovi i dalje aktivni. Malo sam prošvrljao po tim blogovima evo mog kratkog izbora :







13:29 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Za modne sladokusce
19.02.2010.

Njemački portal zeit.de je po svojim kriterijima izvrsnosti organizirao druženje blogera koji uglavnom prate modu, neki su zahvaljujući bloganju dobili angažmane u časopisima, ali su im blogovi i dalje aktivni. Malo sam prošvrljao po tim blogovima evo mog kratkog izbora :







13:29 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Za modne sladokusce
19.02.2010.

Njemački portal zeit.de je po svojim kriterijima izvrsnosti organizirao druženje blogera koji uglavnom prate modu, neki su zahvaljujući bloganju dobili angažmane u časopisima, ali su im blogovi i dalje aktivni. Malo sam prošvrljao po tim blogovima evo mog kratkog izbora :







13:29 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Za modne sladokusce
19.02.2010.

Njemački portal zeit.de je po svojim kriterijima izvrsnosti organizirao druženje blogera koji uglavnom prate modu, neki su zahvaljujući bloganju dobili angažmane u časopisima, ali su im blogovi i dalje aktivni. Malo sam prošvrljao po tim blogovima evo mog kratkog izbora :







13:29 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Za modne sladokusce
19.02.2010.

Njemački portal zeit.de je po svojim kriterijima izvrsnosti organizirao druženje blogera koji uglavnom prate modu, neki su zahvaljujući bloganju dobili angažmane u časopisima, ali su im blogovi i dalje aktivni. Malo sam prošvrljao po tim blogovima evo mog kratkog izbora :







13:29 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
I pad je let
19.02.2010.

Olimpijadu pratim samo preko nekih foto portala, nađe se zanimljivih fotki...





10:37 - Komentiraj ( 8 ) Print NF
Olafove hotelske meditacije
18.02.2010.

Nisam znao za ovaj ciklus fotografija, al svašta se može otkriti surfajući po netu...







19:33 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Olafove hotelske meditacije
18.02.2010.

Nisam znao za ovaj ciklus fotografija, al svašta se može otkriti surfajući po netu...







19:33 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Olafove hotelske meditacije
18.02.2010.

Nisam znao za ovaj ciklus fotografija, al svašta se može otkriti surfajući po netu...







19:33 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Olafove hotelske meditacije
18.02.2010.

Nisam znao za ovaj ciklus fotografija, al svašta se može otkriti surfajući po netu...







19:33 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Olafove hotelske meditacije
18.02.2010.

Nisam znao za ovaj ciklus fotografija, al svašta se može otkriti surfajući po netu...







19:33 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
(M)učionica
18.02.2010.

Ne volim pisati o školstvu, moj blog je više način bijega od te teme, jer sam u stvarnosti frustriran nemogućnošću promjene sustava "iznutra", promjene potaknute od strane praktičara.
Gospodin Bach, sin poznatog pisca, je sa 16 godina napustio školu, sa 20 je postao šef programera u firmi Apple. Gost profesor je na više fakulteta, putuje svijetom i govori protiv istrošenosti školskog sustava u kojem su najuspješniji Južnokoreanci gdje više od 90 posto učenika uzima instrukcije, po prisutnom modelu državne mature, jasno je da taj trend slijedi u cijelom svijetu.
Utorkom imam najviše sati nastave, ovaj put sam odlučio na odmorima ostati u učionici, nešto napeto je bilo u zraku u zbornici, otvorio sam prozor i fotografirao pučinu i luku u sumaglici, u jednom momentu samo naslijepo okrenuo objektiv i to je to, nisu svi ni otišli na odmor...

07:12 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
Anoreksija, o jednoj šokantnoj kampanji
17.02.2010.

Poznat mi je fotograf autor, neću ga reklamirati, iz susjedne Italije. Imao je on i prije ispada, npr. s golom djecom, al mu se na kraju sve toleriralo. Dvoumim se, kao što sam se dvoumio u Lupinovom slučaju svojevremeno, smiju li se žrtve na ovakav način, kod Lupina istina nešto suptilnije, koristiti u kampanji protiv bolesti...


Naime ja uopće nisam siguran kakav dojam ove fotografije ostavljaju na anoreksične cure, svojevremeno su me zaprepastili komentari divljenja sličnom na jednom "ana" blogu, koji je dospio do naslovnice i vrlo brzo ili preimenovan ili uništen za slične "-30" cure...

19:29 - Komentiraj ( 14 ) Print NF
O perspektivi
17.02.2010.

Kažem, kad imaš problem ponekad je potrebno potpuno promijeniti kut gledanja, neki odmah shvate sretan

10:05 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Hrana u olimpijskom selu
16.02.2010.


Servirano s plastičnim priborom.
Ujedno kažu nezadovoljnici da to nije sve, nedostaje i prostitutki, a ove što rade rade u više smjena...

O smrti na olimpijskoj stazi ne pišem danas ništa.

19:59 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Adio klokani
16.02.2010.

Dobrodošla nazad u surovu stvarnost. Svaki godišnji je opako prekratak...

08:51 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
Avatar
15.02.2010.

Kad se po suncu fotka, svašta se vidi, narasla kosa, fleke po zidu, lopta koju treba dopumpati, naravno ništa neću poduzeti zubo

Inače ako me za film pitate, smiješan, predugačak, ukratko potpuni promašaj.

10:09 - Komentiraj ( 15 ) Print NF
Polančec i državna matura zvijezde ovogodišnjeg riječkog karnevala
14.02.2010.

Nemam ništa dodati osim da mi je i gradonačelnik mahao, i da su mi dvije cure dobacile, najti, slikaj nas, fotografirao sam, al neće biti na blogu, mogu mi se na gmail javiti, dobro su ispale wave








14:06 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Nacisti u Dresdenu
14.02.2010.


"Ako se pažljivije udubiš u njihova lica, prepoznat ćeš se." Erich Fried
Ja neću, ja odoh na karneval.

09:58 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
Autoportret ili trošenje baterije za sutrašnji dan
13.02.2010.

Sutra je karneval, baterija treba biti puna, a evo jadničak, bila pri kraju.


17:05 - Komentiraj ( 5 ) Print NF
Uživate pri tuširanju ?
13.02.2010.

Uživajte, nećete dugo, europska komisija se sprema definirati dopuštenu jačinu mlaza vode...

12:30 - Komentiraj ( 8 ) Print NF
Uzročno posljedično valjda
13.02.2010.

Subotom me obično u sedam probude crkvena zvona. Okrenem se na drugu stranu i slijede teški snovi, noćne more. Na internetu ne startam sa sueddeutsche.de, nego nekim lakšim portalom, danas su fotke od Naomi u igri.

10:08 - Komentiraj ( 4 ) Print NF
Fotografi su čuđenje u svijetu
12.02.2010.

Živi u New Yorku, rođen u Japanu, kao amater sam davno prosudio da mu nitko nije ravan, žao mi je bilo ovu fotku smanjivati, al što se može, opet Noritoshi...
p.s.
Mogu posredovati da najveći fotograf današnjice gostuje i u Hrvatskoj, on je čuo o našem moru belj

16:17 - Komentiraj ( 8 ) Print NF
To ja zovem jahtom
12.02.2010.

Da sam pirat ovu bih oteo...







11:22 - Komentiraj ( 6 ) Print NF
Logika brojeva
11.02.2010.

Neuspjeh, čitam na zapadnim portalima, u Iranu na ulicama nisi bili milijuni, nego tisuće, koliko ih je bilo u Zagrebu...

20:55 - Komentiraj ( 7 ) Print NF
I bi poezija...
11.02.2010.

Kad već nisam mogao prisustvovati poetskom trijumfu naše Daniele, kradem fotku s fejsa blogerice just4me...

10:39 - Komentiraj ( 8 ) Print NF
Žena umjetnica
10.02.2010.

J.Antoni. Ispočetka nisam razumio njeno inzistiranje na svakodnevnim ritualima, bila mi i pomalo dosadna.

S vremenom postaje sve domišljatija, u okviru iste tematike, čak me nasmije, a u polušali volim reći, pola ocjene više ako me netko nasmije.

p.s.
Večeras svi u Bacchus, barem ZG, bodriti našu Danielu wink

16:46 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Skulpture Rona Muecka
10.02.2010.

...mene jednostavno iritiraju, smatram to umjetnikovim uspjehom, ali ne bih objavio na blogu da vjerne čitateljke ne traže i malo muškog mesa zubo

10:39 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Govor u prazno
09.02.2010.

Objašnjavam učenici kojoj sam posudio fotić za vrijeme sata razrednika, da mu je najveća mana što treba vremena dok se slika ne stabilizira, naravno mladež ne sluša.

Sizifovski nastavljam o principima zajedništva i besmislenosti negovorenja istine...

17:45 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
Svakodnevno nasilje
09.02.2010.

Najgori su mi izlasci iz pidjame...

10:05 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Naslovnica najnovijeg Spiegela
08.02.2010.

Šutim.

20:50 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Razgolićavanje
08.02.2010.


Najveći književni hit sezone u Njemačkoj je uglavnom prepisan s jednog bloga. Danas mi na sastanku rekli, u pravu si, ali ne možemo s tako formuliranim stavovima pred bazu. Jedan otac, moj nekadašnji školski kolega zabranio kćeri pristup na neke blogove, pukao sam od smijeha u kojem sam se društvu našao, dvadesetak, to je bilo studiranje, drinica, luki, ja..., redoslijed valjda po abecedi :D. Teta koja je nakon jednog novinskog članka demonstravno istupila iz sindikata moli za solidarnost i zaštitu ugroženih prava, pa se ufuravajte u članke u jutarnjem. Prijevoz je isplaćen. A sad nešto stvarno i istinito, zaštitari imaju problema s priznavanjem noćnog rada, zakoni se zbilja na zanimljiv način kroje po laboratorijima, tko će radnicima smisliti opakiju foru da ih onemogući u njihovim pravima. Koju sam ono blog strategiju odabrao, aha, minimalno jedan akt dnevno i ne zaboravite prekosutra na Danielinu večer poezije, ona vas ne laže, poput mene i svih ostalih, a i gleda vas u oči.


15:55 - Komentiraj ( 6 ) Print NF
Kućno kino
08.02.2010.

Kako ide ono o Muhamedu i brijegu. Naravno da imamo i kućno kino i projekcije za goste, tko bi se mučio s izlascima.


08:31 - Komentiraj ( 7 ) Print NF
Večer poezije naše Daniele
07.02.2010.

Čekam Moljca pa ništa. Naša renomirana blogerica i književnica nastupit će 10.veljače u 20.00 u Bacchusu u Zagrebu. Nažalost ovaj put izgleda ne dolazim.


14:20 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
Sivo nije sivo
07.02.2010.

Lijepo je vidjeti kad žena zna uskladiti boje čak i s autom belj

10:23 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Tko je kriv za smrt šesnaestogodišnjakinje ?
06.02.2010.

Jučer u Njemačkoj, danas u našem gradu ? Poskliznula se i pala pod vlak, u Njemačkoj postoje stroga pravila o čišćenju i netko će odgovarati, nikakva utjeha, zašto sumnjam da tako nešto postoji i kod nas, upamtio sam, meni se jednom u Ogulinu skoro nešto slično dogodilo.
Sophia (16) +



13:28 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Hanka i Milenko ili ništa kontra fejsa
06.02.2010.

Nezahvalan sam, uvijek kad govorim o vojsci govorim o uludo bačenoj godini dana života, a bilo je i lijepih trenutaka, kad mi je npr. već onda jedan od najboljih harmonikaša bivše države, naš Mikica, pjevao "Ribara starog kći" i ostale pjesme po izboru, sve ih je znao, i budio sjetu prema domu. U dugim razgovorima mi je iznio i filozofiju o harmonikama, on još uvijek svira na onoj istoj, vidim na fotkama, naime nevjerojatno, jučer me pronašao na fejsu i ponovo smo u kontaktu. Nisam mogao vjerovati, ali eto...

p.s.
Jako mu se sviđa moj blog wave

10:22 - Komentiraj ( 7 ) Print NF
Puzzle i tetovaže
05.02.2010.

Nakon što sam obavio sindikalne razgovora (a ustao sam oko 11), obišao fejs, Maja, bivša blogerica Berlinerica) mi usmjerila pravac meditacija, veliki gradovi. Ona je stalno na relaciji London-Berlin, ja je virtualno pratim i vidim da među prijateljima ima umjetnice i umjetnike za koje sam već čuo. Uvijek iznova se sjetim jednog slikara koji je izjavio da ne bi mogao zamisliti život u gradu ispod 10 milijuna stanovnika.
Onda su me misli odvele u novogodišnju Budimpeštu, to jest jedan njen detalj, puzzle. Ne znam jeste li znali, ja nisam, da postoje odrasli ljudi kojima je to ozbiljan hobi. Jedan takav je bio u mom društvu, sebi je nabavio veliku igračkicu, nama ostalima darovao početničke. Danas sam malo kao pokušao, nema šansi, nikad nisam znao ništa spajati, uvijek mi je mnogo bolje išlo rasklapanje. Dan je mračan, ja sam pod elektrikom, tak da fotke ne valjaju, ne da mi se namještati...



Nakon meditacije krenuo sam u obilazak stranica favorita, palo mi je na pamet da dugo nisam bio na stranici s tetovažama, a to dobar dio mojih čitatelja nekomentatora voli, tatoo postovi su među najposjećenijima, iako ih dnevnik.hr ne reklamira kao npr. golo sanjkanje wink




14:18 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
Čik pokaži emociju
04.02.2010.

Zanimljiva je hladnoća modela V.Beecroft :



Toliko o mom licu bez osmijeha thumbup

16:08 - Komentiraj ( 7 ) Print NF
Fali broj
03.02.2010.

Danas su me neplanirano, potpunom igrom slučaja, fotografirala dva renomirana fotografa, očekujem uradak onog drugog nono

Evo ipak i drugog uratka, nekad sam pjevao biti ružan, pametan i mlad, ne znam kako sad wink


19:31 - Komentiraj ( 18 ) Print NF
Gologrude snježne kraljice
03.02.2010.

Početkom ožujka bi se trebalo održati u Oberwiesenthalu u Harzu drugo gologrudo prvenstvo Njemačke u sanjkanju. Prošle godine je natjecanje pratilo oko 12000 posjetitelja. Međutim ove godine stanovnici mjesta s gradonačelnikom liberalom pokušavaju ishodovati zabranu natjecanja jer im narušava ugled mjesta. Vjerojatno u tome neće uspjeti, a medijska reklama je jača nego ikad wink



p.s.
Natječu se i muškarci, ali njih fotoreporteri baš i ne fotkaju...

11:10 - Komentiraj ( 8 ) Print NF
Dan u četiri fotke, drugu nazovimo tresoruk
02.02.2010.






21:33 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Psovka
02.02.2010.

Čudni su putevi božji, mislim da znam ishodište, to jest gdje svršavaju...

10:31 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Moj klub Bayer
01.02.2010.

Pobjednik je prvog dijela njemačkog nogometnog prvenstva njami. Sad se svi moji poznavatelji pitaju, kakve veze je NF ikad imao sa sportom. E je, vodio je učeničku razmjenu, domaćin je organizirao jedan dan izlet u tvornicu Bayer kod Leverkusena, usput rekao da nema pojma što nas tamo čeka, jer mu je to bila rezervna opcija, dočekao nas je izvrstan muzej, posebice kustosica, te ručak, što nigdje u samoposluživanjima nisam vidio, tri jela, težak izbor, sve privlačno. Uzmem i pivo, spreman za platiti, signaliziraju mi da je i piće besplatno. Farmaceuti su dobili jednu od najzornijih lekcija u svom školovanju, poslije se nažderali, štoš više. Ja poslije dobio i okladu, kak se pravilno čita Leverkusen cool
Bayer ne Bayern, ponavljam danas učenicima. Ne mogu vam sad nakon što sam dobio ideju za post naći na brzinu gole nogometaše, al možda će upaliti i zločesti trener wave

20:25 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
Hoteli ispod 100 eura
01.02.2010.

Svake godine se održava izbor najboljih europskih hotela za 100 eura po osobi i višestruki pobjednik je hotel "Zur Bleiche", nije ni čudo, između ostalog zna se prezentirati nono

Naravno ni konkurencija ne spava wink

11:30 - Komentiraj ( 11 ) Print NF

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga
Nikakav, užasan, histeričan, drzak, bezobrazan, poučan, programiran za rušenje granica hm, hm, hm... Sredstvo za trošenje vremena, kojeg ionako ima previše, also uopće nema...


Važno zbog budaletina koje ne znam zašto posjete ovaj blog: "ovo djelo je plod fikcije. svaka sličnost sa stvarnim osobama i događajima slučajna je." Rečenica ima pravnu valjanost!

copyright©blog.dnevnik.hr/nachtfresser 2004.-..., sva prava pridržana. Zabranjeno kopiranje, umnožavanje, objavljivanje ili bilo koja druga uporaba teksta i fotografija s bloga u bilo koje svrhe bez dozvole autora.
Alter ego foto blog




Instagram

nachtfresser@gmail.com

Pirat urednik na fejsu :P
Web Nachtfresser

IZBOR POSTOVA 06.2004. - ?
od najstarijih do danas, barem po jedan mjesečno, odozdo prema gore
2023
Deleted
6000.post, treći dio
6000.post, drugi dio
Wasserdicht, 6000.post prvi dio
Tri blog gracije
2019
Institucija slobodnog blogera (ogled o Böllu)
Aktivizam Grete Thunberg
Odakle ocean u pjesmi?
Vrelo Bosne i Jajce
Sarajevski ćevapi, dame i uspomene
Snježni Benkovac na brdu
Pulski zalasci
Kosa i sram
2018
Sa Sloterdijkom u Puli
Uzoran učenički dom
Tko otvara vrata Bukowom mačku
Djevojčica iza žice
Starac i (r)evolucija
Neotuđena crtica
Trešnjevački teatar
Intimni otvori depresivnih ljudi
Modna osvježenja
Kupac ružnog limuna
Međupost
2017
Pao stoljetni park
Budimo na mi
Poderane čarape
Pijača bez leda
Ostaj mi dobro Berlinu moj
Iskustvo i stil
Sedacija, odlasci, promatračica života
Nitko ne vrijedi više od dvije minute
Kud plovi ovaj put
Srcamo se
Vareš, imenovanje prošlosti
Popravljač
2016
Božić kod Dolores
Blog arhiva, genijalno
Varešarije
Obrobljeni plimom
Nestanak Wagnerovog psa
Poezija koja to nije s teletinom na pratećoj slici
Preko crte
Djevojka sa sajma u Opicini
Predvečerje u Trstu
Labinski bijenale industrijske umjetnosti
Dresirani i slobodni
Projekt bicikl
2015
4000. post
Forever Lolita
Vječno vraćanje dupeta
O potrebi za bloganjem
Blogerska subota
U pokretu
Gromovi love golotinju
Nisam mislio na Pariz
New York, Jack i ostali mitovi
Sipa i čokolada
Čudnovati su putevi Googleovi
Svakodnevni samoslici
Nachtfresser, 3700.post
2014
Pljeskavica i čaj
Istup Anne Helm
Ravnateljice über alles
O fotografiranju i svinjama
Život
Večer s berlinskim piratima
Posljednja marenda
Fuck the System!
Izlet u Opatiju
Kandidat broj 5 liste 16 za EUP
Nek nam živi bezuvjetni temeljni dohodak
Nagnuće berlinskog piratskog broda
Tišina hotelskih soba
S visina Svetog Križa
Avionska dijagnoza obrazovnog sustava
2013
Dame i gospodo, Astrid Kuljanić
Dekadencija
Odjeb ljetu gospodnjem dvijetisućetrinaestom
Naš mali šareni štand
Anonymous MMM u Rijeci
Profesor budala
Roštilj bez jahte
Krivo mi je zbog mog starog
Što radi piratska stranka ?
Bloger za EU parlament
Izbor postova
Shitstorm
2012
Sanjam knjige u Puli
Taštine
Sjećanje
Proteze Auschwitza danas
Blogeri 2004-2011
Prošao još jedan...
Prelijep dan u Zagrebu
Blogersko pušenje privatnosti
Napad Svetle Yordanove
Čitajte "Bolju polovnjaču"
Ostajte tamo, stižemo
2011
2500. post
Čestitka vjetrom raspršena
Predsjedniku ima tko da piše
Isšljivan
A meni se popodne spava
Smrt u Opatiji
Povratak u Ništa
Dijalog jednog blogera i Igora Mandića
Hrana naša svagdanja
Jučerašnji prosvjed u Rijeci
Civilizacija baterija
Hotel Montree
2010
Snijeg u Rijeci
Obzor
Vodice, bajka s pogledom na more
Cambridge i karavane
Otočna opuštanja
Berlin : balkanska galerija
Repovi rata
Dan divljanja maturanata
Abrutissement, načelo zatupljenja
Igramo se okvirima
Nacisti u Dresdenu
Boje budimpeštanskog Ludwiga
2009
Sa(n)jam knjige Pula 6.12.2009
Prođe još jedna fešta
a je još uvijek u krugu
U najjačem sastavu
Muzej, multikulturalnost, beskućnici...
Poučak o golom
Divlji Balkan
Gorski Kotar devetog svibnja
Londonerica u palanci
O bocama i maslinovom ulju
Prozori
Ha,ha, Amy je zakon
2008
Tako je zborila Gudrun Ensslin
Priznanje
Onako usput
Blog i grob
Govor mržnje na blogu.hr
Razgovor studentica pred Humbolt univerzitetom
Nogometno bratstvo Španjolske, Hrvatske i Koreje
Prosvjed, turisti i sunčani Korzo
Rasaditi
Dobro se žega
Politička korienitost
Osamstoprvi post, mali osvrt
2007
Ekološki fašizam
Masturbacijo, sretan rođendan !
Van Goghova zvjezdana noć
Radni dan jedne Berlinerice
Dani bez neta
Petak trinaesti
Razredni izlet u vodni centar Atlantis-Ljubljana
Guščija pašteta
FBK u Rijeci, jel se kome štucalo :P
Rasulo
Izletila zbog marihuane
Moja Paris gola u novinama
2006
Manta, vraaaaaaaaaati se
O blogu "Pjesmarije" (autora NF)
Igra revolveraša
Idealisti s oružjem
Ceremonija oproštaja s praznicima
Jedna Ljudmila
Zadaća (dječja bolnica)
Irokez u školi
Moji prijatelji
Coool
Prva klasa
O ovcama i nadi
2005
Kenningari i druge učenosti
Uvijek iznova, deja vu
Moj Uerige
Ostavština
Pred maturalac
Moj Raščupanko
Sjećanje na Radovića
Pišanje u Harteri
Samoubojstvo u štali
Montaža tv stolića i sretnije budućnosti
Pivo
Nekad smo znali veselo polemizirati...
2004
Inventura 2004.
Sjećanje na vrt (Paul Klee)
Razrednik
Isplazit jezik
Kamere oko nas
O fašistima, Sloterdijku, Walseru i meni
Skins&Teacher


















































SUPERCOOL ;P
















































< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Travanj 2024 (16)
Ožujak 2024 (25)
Veljača 2024 (25)
Siječanj 2024 (18)
Prosinac 2023 (13)
Studeni 2023 (18)
Listopad 2023 (6)
Rujan 2023 (7)
Kolovoz 2023 (2)
Srpanj 2023 (18)
Lipanj 2023 (16)
Svibanj 2023 (22)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (17)
Veljača 2023 (14)
Siječanj 2023 (13)
Prosinac 2022 (12)
Studeni 2022 (11)
Listopad 2022 (11)
Rujan 2022 (11)
Kolovoz 2022 (7)
Srpanj 2022 (4)
Lipanj 2022 (1)
Travanj 2022 (6)
Ožujak 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Listopad 2021 (1)
Rujan 2021 (1)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (9)
Lipanj 2021 (11)
Svibanj 2021 (22)
Travanj 2021 (26)
Ožujak 2021 (21)
Veljača 2021 (24)
Siječanj 2021 (31)
Prosinac 2020 (20)
Studeni 2020 (12)
Listopad 2020 (6)
Rujan 2020 (5)
Srpanj 2020 (29)
Lipanj 2020 (26)
Svibanj 2020 (31)
Travanj 2020 (29)
Ožujak 2020 (32)
Veljača 2020 (28)
Siječanj 2020 (26)
Prosinac 2019 (24)