Nekada je debljina bila vanjski znak moći, danas to više nije, zbog glupe modne industrije i njihovih bolesnih kriterija. Moda gladi je zavladala svijetom..Fotos mi je prestrašan.
17.02.2010. (20:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
možda ih je nedopustivo koristiti za ovakve kampanje (jer su ipak bolesne)... ali mislim da ove slike doista govore više od tisuću riječi... možda nekog šokira i spasi...
17.02.2010. (20:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zašto te ljuti ova kampanja koja je bila aktualna prije tri godine u Italiji? Po meni je imala priličnog uspjeha, od tih postera više nitko nije anoreksiju tumačio kao pubertetski inat "ma ja bi njoj odvalio šamar, pa da vidiš kako bi jela" i pogotovo se počelo razotkrivati taj tabu o anoreksiji u svijetu mode. Isabelle Caro je objavila i knjigu o svojoj bolesti, u vrijeme kada je objavljena kampanja imala je 31 kg, dok je godinu dana prije kampanje bila u komi s 23 kilograma!! Krajnje je licemjerno zgražati se nad šokantnom kampanjom, koja upravo to ima za cilj, šokirati nas, tjerati nas da razmišljamo nad tim kostima pokrivenima kožom, da bismo se već sljedeći trenutak, možda i s podsmijehom obratili nekoj debeljuci, jer "debljina je problem karaktera i volje", ne? U svijetu koji želi samo mlada i vitka tijela, nemate se prava zgražati nad ovom kampanjom, već nad onima koji glorificiraju pretjeranu mršavost na stranicama časopisa u kojima svaki tjedan objave još jednu dementnu dijetu, dementniju od one prethodnog tjedna, nove modele na tijelima koja su daleko od nekog populacijskog prosjeka ...
17.02.2010. (21:04)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@romantales : knjiga je tek sad objavljena u njemačkoj, a ja sam na netu na njemačkom govornom području i fotografije su i u njemačkoj šokirale i razvila se zanimljiva polemika. ja sam uvijek za pozitivan šok, trudim se da moj blog to i bude, no napisao sam, a kad bih se snašao u prevelikoj arhivi bih ti citirao, jedna izuzetno inteligentna blogerica, i to baš iz rijeke, jedno vrijeme je često komentirala kod mene, stala je svojevremeno, u obranu ana blogova i ana cura, a moralnu dilemu imam nakon lupinovih snimaka kod nas, uostalom radim na zdravstvenoj školi i "stručnjaci " ne prihvaćaju takav vid kampanje, ja nemam čvrsto mišljenje, a knjiga bestseler će za par godina doći i do nas, nije problem u našoj percepciji, nego u percepciji tih cura...
17.02.2010. (21:38)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ova kampanja je bila jako dobro napravljena i Toscani je uspio prodrmati javnost kojoj je anoreksija tek tamo neki modni hir balavica, a nije, obolijevaju i muškarci i starije žene od adolescentkinja. Nije bila namijenjena anoreksičarkama, jer njima je cilj mršavost, one zavide onima koje uspiju doći do 25 kg i idalje se vide debelima, one imaju pogrešnu percepciju vlastitog tijela i jedino što uspješno kontroliraju u svom životu je hrana. Kampanja je namijenjena nama koji se izrugujemo debeljucama, koje se divimo kako je Pierce Brosnan divan muškarac jer ima debelu ženu, koje kupujemo modne magazine sa slikama manekenki vješalica, koje pišemo postove o novim dijetama ... svima nama kojima je pojavnost postala suština! Kampanju je inače naručila modna agencija, jer je u to vrijeme povedena rasprava o tome kako manekenke ne smiju biti premršave, iako od velike priče mislim da je jedino u Španjolskoj učinjeno nešto po tom pitanju ... modnim pistama Milana i Pariza idalje šeću djevojke na rubu gladi i anoreksije. Što se pak tiče komentara te Riječanke po kojoj vjerojatno anoreksičarke imaju pravo na svoj životni izbor, nadam se da je do sada shvatila da se ne radi o izboru niti lifestylu, već o bolesti, psihijatrijskom poremećaju koji (pored teških depresivnih stanja) jedini završava smrću.
18.02.2010. (00:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Elle Woods Gone Brunnette
ovo je nakazno.
a cure s takvim blogovima su bolesna i trebaju pomoć, nikako naslovnicu.
17.02.2010. (19:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
baba ljutica
Uopće je strašno ove nesretne djevojke i koristiti za bilo kakvu pa i anti reklamu,postoje humaniji i edukativniji načini
17.02.2010. (20:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sanja_45
Nekada je debljina bila vanjski znak moći, danas to više nije, zbog glupe modne industrije i njihovih bolesnih kriterija. Moda gladi je zavladala svijetom..Fotos mi je prestrašan.
17.02.2010. (20:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
slobodni stih
možda ih je nedopustivo koristiti za ovakve kampanje (jer su ipak bolesne)... ali mislim da ove slike doista govore više od tisuću riječi... možda nekog šokira i spasi...
17.02.2010. (20:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
romantales
Zašto te ljuti ova kampanja koja je bila aktualna prije tri godine u Italiji? Po meni je imala priličnog uspjeha, od tih postera više nitko nije anoreksiju tumačio kao pubertetski inat "ma ja bi njoj odvalio šamar, pa da vidiš kako bi jela" i pogotovo se počelo razotkrivati taj tabu o anoreksiji u svijetu mode. Isabelle Caro je objavila i knjigu o svojoj bolesti, u vrijeme kada je objavljena kampanja imala je 31 kg, dok je godinu dana prije kampanje bila u komi s 23 kilograma!!
Krajnje je licemjerno zgražati se nad šokantnom kampanjom, koja upravo to ima za cilj, šokirati nas, tjerati nas da razmišljamo nad tim kostima pokrivenima kožom, da bismo se već sljedeći trenutak, možda i s podsmijehom obratili nekoj debeljuci, jer "debljina je problem karaktera i volje", ne? U svijetu koji želi samo mlada i vitka tijela, nemate se prava zgražati nad ovom kampanjom, već nad onima koji glorificiraju pretjeranu mršavost na stranicama časopisa u kojima svaki tjedan objave još jednu dementnu dijetu, dementniju od one prethodnog tjedna, nove modele na tijelima koja su daleko od nekog populacijskog prosjeka ...
17.02.2010. (21:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Claudine
ovo je cura?
17.02.2010. (21:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MODESTI BLEJZ
ništa me više ne može iznenaditi.
17.02.2010. (21:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dražeN ;)
Ovo je tek primjer bunta, neovisno o cijeni koja će se platiti.
17.02.2010. (21:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NF
@romantales : knjiga je tek sad objavljena u njemačkoj, a ja sam na netu na njemačkom govornom području i fotografije su i u njemačkoj šokirale i razvila se zanimljiva polemika. ja sam uvijek za pozitivan šok, trudim se da moj blog to i bude, no napisao sam, a kad bih se snašao u prevelikoj arhivi bih ti citirao, jedna izuzetno inteligentna blogerica, i to baš iz rijeke, jedno vrijeme je često komentirala kod mene, stala je svojevremeno, u obranu ana blogova i ana cura, a moralnu dilemu imam nakon lupinovih snimaka kod nas, uostalom radim na zdravstvenoj školi i "stručnjaci " ne prihvaćaju takav vid kampanje, ja nemam čvrsto mišljenje, a knjiga bestseler će za par godina doći i do nas, nije problem u našoj percepciji, nego u percepciji tih cura...
17.02.2010. (21:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
xiola bleu
ako ove fotografije i jednu curu strijezne od same pomisli na anoreksirizianje, onda neka bude. ma koliko nakazno izgledalo.
17.02.2010. (21:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
romantales
Ova kampanja je bila jako dobro napravljena i Toscani je uspio prodrmati javnost kojoj je anoreksija tek tamo neki modni hir balavica, a nije, obolijevaju i muškarci i starije žene od adolescentkinja. Nije bila namijenjena anoreksičarkama, jer njima je cilj mršavost, one zavide onima koje uspiju doći do 25 kg i idalje se vide debelima, one imaju pogrešnu percepciju vlastitog tijela i jedino što uspješno kontroliraju u svom životu je hrana. Kampanja je namijenjena nama koji se izrugujemo debeljucama, koje se divimo kako je Pierce Brosnan divan muškarac jer ima debelu ženu, koje kupujemo modne magazine sa slikama manekenki vješalica, koje pišemo postove o novim dijetama ... svima nama kojima je pojavnost postala suština!
Kampanju je inače naručila modna agencija, jer je u to vrijeme povedena rasprava o tome kako manekenke ne smiju biti premršave, iako od velike priče mislim da je jedino u Španjolskoj učinjeno nešto po tom pitanju ... modnim pistama Milana i Pariza idalje šeću djevojke na rubu gladi i anoreksije.
Što se pak tiče komentara te Riječanke po kojoj vjerojatno anoreksičarke imaju pravo na svoj životni izbor, nadam se da je do sada shvatila da se ne radi o izboru niti lifestylu, već o bolesti, psihijatrijskom poremećaju koji (pored teških depresivnih stanja) jedini završava smrću.
18.02.2010. (00:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Uranova Pikula
užas
23.02.2010. (15:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...