Komentari

nachtfresser.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • Elle Woods Gone Brunnette

    ovo je nakazno.
    a cure s takvim blogovima su bolesna i trebaju pomoć, nikako naslovnicu.

    avatar

    17.02.2010. (19:42)    -   -   -   -  

  • baba ljutica

    Uopće je strašno ove nesretne djevojke i koristiti za bilo kakvu pa i anti reklamu,postoje humaniji i edukativniji načini

    avatar

    17.02.2010. (20:08)    -   -   -   -  

  • sanja_45

    Nekada je debljina bila vanjski znak moći, danas to više nije, zbog glupe modne industrije i njihovih bolesnih kriterija. Moda gladi je zavladala svijetom..Fotos mi je prestrašan.

    avatar

    17.02.2010. (20:27)    -   -   -   -  

  • slobodni stih

    možda ih je nedopustivo koristiti za ovakve kampanje (jer su ipak bolesne)... ali mislim da ove slike doista govore više od tisuću riječi... možda nekog šokira i spasi...

    avatar

    17.02.2010. (20:43)    -   -   -   -  

  • romantales

    Zašto te ljuti ova kampanja koja je bila aktualna prije tri godine u Italiji? Po meni je imala priličnog uspjeha, od tih postera više nitko nije anoreksiju tumačio kao pubertetski inat "ma ja bi njoj odvalio šamar, pa da vidiš kako bi jela" i pogotovo se počelo razotkrivati taj tabu o anoreksiji u svijetu mode. Isabelle Caro je objavila i knjigu o svojoj bolesti, u vrijeme kada je objavljena kampanja imala je 31 kg, dok je godinu dana prije kampanje bila u komi s 23 kilograma!!
    Krajnje je licemjerno zgražati se nad šokantnom kampanjom, koja upravo to ima za cilj, šokirati nas, tjerati nas da razmišljamo nad tim kostima pokrivenima kožom, da bismo se već sljedeći trenutak, možda i s podsmijehom obratili nekoj debeljuci, jer "debljina je problem karaktera i volje", ne? U svijetu koji želi samo mlada i vitka tijela, nemate se prava zgražati nad ovom kampanjom, već nad onima koji glorificiraju pretjeranu mršavost na stranicama časopisa u kojima svaki tjedan objave još jednu dementnu dijetu, dementniju od one prethodnog tjedna, nove modele na tijelima koja su daleko od nekog populacijskog prosjeka ...

    avatar

    17.02.2010. (21:04)    -   -   -   -  

  • Claudine

    ovo je cura?

    avatar

    17.02.2010. (21:27)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    ništa me više ne može iznenaditi.

    avatar

    17.02.2010. (21:30)    -   -   -   -  

  • dražeN ;)

    Ovo je tek primjer bunta, neovisno o cijeni koja će se platiti.

    avatar

    17.02.2010. (21:31)    -   -   -   -  

  • NF

    @romantales : knjiga je tek sad objavljena u njemačkoj, a ja sam na netu na njemačkom govornom području i fotografije su i u njemačkoj šokirale i razvila se zanimljiva polemika. ja sam uvijek za pozitivan šok, trudim se da moj blog to i bude, no napisao sam, a kad bih se snašao u prevelikoj arhivi bih ti citirao, jedna izuzetno inteligentna blogerica, i to baš iz rijeke, jedno vrijeme je često komentirala kod mene, stala je svojevremeno, u obranu ana blogova i ana cura, a moralnu dilemu imam nakon lupinovih snimaka kod nas, uostalom radim na zdravstvenoj školi i "stručnjaci " ne prihvaćaju takav vid kampanje, ja nemam čvrsto mišljenje, a knjiga bestseler će za par godina doći i do nas, nije problem u našoj percepciji, nego u percepciji tih cura...

    avatar

    17.02.2010. (21:38)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    ako ove fotografije i jednu curu strijezne od same pomisli na anoreksirizianje, onda neka bude. ma koliko nakazno izgledalo.

    avatar

    17.02.2010. (21:48)    -   -   -   -  

  • romantales

    Ova kampanja je bila jako dobro napravljena i Toscani je uspio prodrmati javnost kojoj je anoreksija tek tamo neki modni hir balavica, a nije, obolijevaju i muškarci i starije žene od adolescentkinja. Nije bila namijenjena anoreksičarkama, jer njima je cilj mršavost, one zavide onima koje uspiju doći do 25 kg i idalje se vide debelima, one imaju pogrešnu percepciju vlastitog tijela i jedino što uspješno kontroliraju u svom životu je hrana. Kampanja je namijenjena nama koji se izrugujemo debeljucama, koje se divimo kako je Pierce Brosnan divan muškarac jer ima debelu ženu, koje kupujemo modne magazine sa slikama manekenki vješalica, koje pišemo postove o novim dijetama ... svima nama kojima je pojavnost postala suština!
    Kampanju je inače naručila modna agencija, jer je u to vrijeme povedena rasprava o tome kako manekenke ne smiju biti premršave, iako od velike priče mislim da je jedino u Španjolskoj učinjeno nešto po tom pitanju ... modnim pistama Milana i Pariza idalje šeću djevojke na rubu gladi i anoreksije.
    Što se pak tiče komentara te Riječanke po kojoj vjerojatno anoreksičarke imaju pravo na svoj životni izbor, nadam se da je do sada shvatila da se ne radi o izboru niti lifestylu, već o bolesti, psihijatrijskom poremećaju koji (pored teških depresivnih stanja) jedini završava smrću.

    avatar

    18.02.2010. (00:07)    -   -   -   -  

  • Uranova Pikula

    užas

    avatar

    23.02.2010. (15:50)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...