Postojimo

20 lipanj 2015

Ne postoje rijeci, znaci ni slova.
Ne postoje svijetovi, ni izmisljeni,
sladunjavi snovi.

Ne postoje dobri andjeli,

ni izmisljena moja srebrna zvijezda.

Ne postoji slana suza,

ova sto klizi po mojim obrazima

lagano do usne,

ne postoji ni usna crvena od bola sto ostavili su trag sopstveni moji zubi.

Ako ne postoji nista od mene,

ni trag, ni rijec, ni glas,

mozda cu te smjeti u sebi zadrzati cijelu ovu noc?

Necemo to znati, ni ti, ni ja.

Pusticu ovu noc, da bjesni u svome ludilu,

da me umori i opet kao prvi put zavede.

Ne mogu te napustiti... i ako ne postojis... necu postojati ni ja...

Ne postoje rijeci,

ni slova,

ni znaci,

ni snovi.


Samo ti

u meni

postojis.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.