utorak, 11.11.2025.

mozak jednog službenika



Filmovi poput "Savršene formule" (Bradley Cooper) i "Lucy" (Scarlett Johansson) su se poigravali idejom kako ljudi koriste samo 10 posto svog mozga - a oni koji "otključaju" veći postotak posjeduju moći poput beskonačnog pamćenja ili telekineze, između ostalog.
Zvuči primamljivo pa makar i pomisliti kako toliki dio mozga ostaje neiskorišten i zreo je za povećanje ljudskog potencijala, no to je ipak samo mit.

No davne 2007. godine zbio se slučaj jednog službenika koji je zaintrigirao kako znanost tako i javnost.
Priča ide ovako:
Kad je 44-godišnji muškarac iz Francuske počeo osjećati slabost u nozi, otišao je u bolnicu.
Nakon niza sveobuhvatnih pretraga su mu liječnici rekli -
da mu nedostaje veći dio mozga.
Muškarčeva lubanja bila je puna tekućine, a ostao je samo tanki sloj moždanog tkiva.
Stanje poznato kao hidrocefalus.
Živio je normalnim životom.
Imao obitelj.
Radio.
Glasovao na izborima.
Feštao...

Njegov IQ je testiran u vrijeme njegovih tegoba.
Ispostavilo se da je prosjek 84, što je malo ispod normalnog raspona.
Dakle, ova osoba možda nije bistra - ali je savršeno društveno sposobna", objašnjavao je neuropsihijatar (& kognitivni psiholog) koji je u tome vidio medicinsko čudo - ali i veliki izazov teorijama o svijesti.
To je bio tako zapanjujući slučaj.
Postavilo se pitanje kakvu veću lekciju nudi o našem mozgu?
Jedna od lekcija je kako je (neuro)plastičnost mozgavjerojatno sveprisutnija nego što smo mislili.
Zaista je nevjerojatno da mozak može nastaviti funkcionirati, manje-više, unutar normalnog raspona - vjerojatno s mnogo manje neurona nego u tipičnom mozgu.
Možda postoji i druga lekcija, ako vas zanima svijest - to je način na koji biološka aktivnost mozga proizvodi svijest.
Jedna ideja je kako svijest ovisi o sposobnosti mozga da uči.
Znači li to da ne postoji jedno područje mozga odgovorno za svijest?
Upravo tako.
Ovakvi slučajevi definitivno predstavljaju izazov za svaku teoriju svijesti koja ovisi o vrlo specifičnim neuroanatomskim pretpostavkama.
To je zapanjujući slučaj sposobnosti mozga da se prilagodi.

"Prilagodba naravi je vještina, ali prilagodba principa je zločin" (Thomas Paine)

#McGovernInsitute
tenpercent-mcgoverninstitute

Oznake: 10% pameti

| 18:14 | Lamentiraj (26) | Print this! | #

utorak, 21.10.2025.

"Respica te hominem te memento"



“Ozymandias” (1817.)
by Percy Bysshe Shelley

I met a traveller from an antique land,
Who said—“Two vast and trunkless legs of stone
Stand in the desert. . . . Near them, on the sand,
Half sunk a shattered visage lies, whose frown,

And wrinkled lip, and sneer of cold command,
Tell that its sculptor well those passions read
Which yet survive, stamped on these lifeless things,
The hand that mocked them, and the heart that fed;

And on the pedestal, these words appear:
My name is Ozymandias, King of Kings;
Look on my Works, ye Mighty, and despair!
Nothing beside remains. Round the decay
Of that colossal Wreck, boundless and bare
The lone and level sands stretch far away.”


photo @RobHoole
ozymamandias-robhoole

Autor pjesme susreće putnika koji je došao iz drevne zemlje.
Putnik opisuje dvije velike kamene noge kipa, kojima nedostaje torzo koji bi ih spojio i koje stoje uspravno u pustinji. Blizu nogu, napola zakopano u pijesak, nalazi se slomljeno lice kipa. Izraz lica kipa - namrštenost i naborana usna - tvore zapovjednički, ohol podsmijeh. Izraz pokazuje kako je kipar razumio emocije osobe na kojoj je kip zasnovan, i sada te emocije žive, zauvijek uklesane u neživi kamen.
Izrađujući lice, kiparove vješte ruke ismijale su savršenu rekreaciju tih osjećaja i srca koje ih je hranilo (i pritom tako savršeno prenijele okrutnost subjekta da se čini da se sam kip ruga svom subjektu). Putnik zatim opisuje riječi upisane na postolje kipa, koje kažu:

"Moje ime je Ozymandias, kralj koji vlada čak i nad drugim kraljevima. Pogledajte što sam sagradio, svi vi koji se smatrate moćnima i očajavate nad veličanstvenošću i superiornošću mojih postignuća."

Nema ničega drugog u tom području. Oko ostataka velikog kipa nalazi se beskrajna i neplodna pustinja, s praznim i ravnim pijeskom koji se proteže u daljinu.
Kao romantični pjesnik, Shelley je duboko poštovao prirodu i bio skeptičan prema ljudskim pokušajima da njome dominira.
Njegov "Ozymandias" (Ramzes II.) prikladno nije samo upozorenje o prolaznosti političke moći, već i tvrdnja o ljudskoj nemoći u usporedbi s prirodnim svijetom.
Kip koji pjesma opisuje vrlo je vjerojatno postao "kolosalna olupina" upravo zbog neumoljivih sila erozije pijeska i vjetra u pustinji.
To, u kombinaciji s činjenicom da su "usamljeni i ravni pijesci" preuzeli sve što je nekoć okruživalo kip, sugerira prirodu kao nezaustavljivu silu kojoj su ljudska bića u konačnici podređena.
(LitCharts)

Marko Aurelije je imao slugu od povjerenja koji mu je, idući iza njega, svako malo govorio - “Osvrni se, ti si samo čovjek“ i “Sjeti se da si smrtan”.

("k. u. k." (kaiserlich-königlich / imperial-royal))

Oznake: kraljevi i carevi

| 15:24 | Lamentiraj (4) | Print this! | #

utorak, 14.10.2025.

"Teorija (ne)živog međumrežja"



"Teorija mrtvog interneta je ideja kako zapravo internetom više ne dominiraju ljudi već botovi.

Imamo, doduše, botove i u ovom našem blogo-biotopu, ali oni imaju manje veze s umjetnom iteligencijom, više s prirodnom glupošću.
Prošle godine su po prvi puta u internet prometu umjetno generirani sadržaji nadmašili one humanoidne objave.
S daljnjim trendom porasta.
Korisnicima interneta postaje sve teže razlikovati sadržaj koji su napravili ljudi od onog koji je generira UI.

Kažu kako su društvene mreže postale “manje namijenjene povezivanju ljudi, a više usmjerene na konzumiranje sadržaja i izazivanje dopaminskih reakcija u mozgu”!
Tim istraživača sa Univerziteta u Zürichu kreirao je UI botove koje su postavili na popularni subredit r/changemyview.
Testirali su mogu li uvjeriti korisnike tako da promijene mišljenje o kontroverznim temama.
Redit je zaprijetio tužbom, pa studija još nije objavljena.

“Teorija mrtvog interneta” postala je viralna krajem 2010-ih i početkom 2020-ih na forumima poput Redita i još nekih.
Korisnik pod imenom @IlluminatiPirate objavio je post koji je imao stotine tisuća pregleda, a u njemu je tvrdio kako je internet “prazan i bez ljudi”.
I kako je većina “navodno ljudskog sadržaja” zapravo kreirana pomoću UI.

Možda pri tome malo pomogne
Neuroscience
ai-human-writing-neurosciences

Oznake: internet

| 11:34 | Lamentiraj (16) | Print this! | #

petak, 12.09.2025.

"Zornova lema"


Što potiče osobu da pokuša naizgled nemoguće?
Osvajanje beskorisnog (Eroberung des Nutzlosen/Conquest of the useless) autora Wernera Herzoga više je od dnevnika - to je fascinantan uvid u um vizionara koji kombinira umjetnost, avanturu i egzistencijalna iskustva.

Herzog opisuje svoje putovanje snimajući Fitzcarralda u peruanskoj džungli - punoj prepreka, prirodnih sila i unutarnjih borbi.
Ali iza naizgled kaotičnih bilješki krije se jasna poruka:
Prava veličina nastaje kada je netko spreman pomicati granice, podnijeti bol i beskompromisno slijediti vizije.

Herzogov radikalni pogled na umjetnost, prirodu i život potiče na razmišljanje:
Što je uistinu "korisno"?
Zašto nam često upravo ono što se čini besmislenim donosi duboko ispunjenje?
I kako možemo razviti hrabrost da živimo vlastite snove unatoč svim nedaćama?

Njegova najnovija knjiga "Budućnost istine" (Zukunft der Wahrheit) govori o istini kao potrazi i ekspediciji u nepoznato.
Ljepota knjige: Možete se prepustiti plutanju kao na planinarenju.
Na naslovnici: pingvin, beskrajno malen, ispred planinskog lanca prekrivenog snijegom, kao da se želi popeti na njega.
Ali kako bi ptica koja ne leti nego pliva to trebala učiniti?
Autor piše o istini kao potrazi i ekspediciji u nepoznato.
I naziva je procesom:
"Istina mi se čini više kao vječni napor da joj se približimo. Kao kretanje prema njoj, kao neizvjesno putovanje, potraga puna truda i uzaludnosti. Ali ovo putovanje u nepoznato daje nam smisao i dostojanstvo; to nas razlikuje od krava na pašnjaku."

Svjetski poznati redatelj ne daje definiciju istine, već je ispituje kao objekt koji ga fascinira, osvjetljavajući je iz različitih perspektiva - baš kao u filmu.
Knjiga o istini lako bi mogla zvučati kao životni priručnik, poput nedjeljne propovijedi.
On ispituje istinu emocija, poput ogromnog suosjećanja koje su ljudi nerijetko osjećali.

„Emocije velike opere zapravo se ne javljaju u ovom obliku u prirodi, u ljudskoj prirodi, ali mi ispunjavamo ovu 'nezamislivu' jezgru punim spektrom emocija koje se, na tajanstven način, čine nekako stvarnima, istinitima.“

Ovdje jasno daje do znanja jednu stvar: istina i činjenice nisu isto.

„Kad bi se računale samo činjenice, telefonski imenik bio bi knjiga nad knjigama.“

Za njega je istina uvijek više, dublje, više.
Zagovara iznošenje istine lažima kao sredstvo umjetnosti, poezije.
On, pjesnik, kondenzator, time ne preokreće istinu, već identificira laž i stvara drugačiju istinu, kako piše.
U jednom trenutku, prilično nemilosrdno napada psihologiju:
"(...) koja je, pak, za mene anatema. Psihološko tumačenje svega i svakoga osvjetljava mračne niše u nama koje zapravo ne bi trebale biti osvijetljene."

Nije prijatelj laži, već sumraka, zamagljenog, tajanstvenog i nedokučivog.
Priča o povijesnim lažnim vijestima, o caru Neronu i faraonu Ramzesu, te opisuje agencije u Japanu koje zapošljavaju glumce koji povremeno upadaju u ulogu "pravog" mladoženje kada je mladenka lezbijka i želi umiriti svoje roditelje - koji ne znaju ništa o istini.

Werner Herzog je majstor pripovijedanja; povezuje se, luta i skreće s puta, kao da krči staze kroz džunglu.
Preporučuje hodanje, bez teške prtljage, kao izravan put do istine.
I ne vidi umjetnu inteligenciju kao potpuno negativnu:
Doživjet ćemo preoblikovanje naše uloge u stvarnosti, kao i našeg razumijevanja same stvarnosti. Iza toga, poput životinje koja se skriva, pitanje istine vreba iznova i iznova.“

On upozorava, opominje, potiče i preporučuje jednu stvar iznad svega:
„Mladim filmašima koji me traže savjet, snažno ponavljam: Čitajte, čitajte, čitajte, čitajte, čitajte, čitajte. Čitajte. Ako ne čitate, vjerojatno ćete i dalje snimati filmove, ali u najboljem slučaju osrednje. Bez čitanja nikada nećete snimiti sjajan film.“

Mudra knjiga je aproksimacija.
Oko istine se može samo kružiti.
Nikada se ne može pronaći.

U tome, uostalom, leži istina.
#HanserVerlag
wh-zukunftderwarheit

Oznake: Werner Herzog (Stipetić)

| 15:08 | Lamentiraj (12) | Print this! | #

četvrtak, 04.09.2025.

"Framing", ali čiji?


Političko razmišljanje je svjesno, racionalno i objektivno – ova dugogodišnja ideja još uvijek proganja hodnike stranačkih sjedišta i medijskih uredništva, te umove mnogih pojedinaca.
Ali kognitivna istraživanja su odavno zakopala "klasični razum".
Nisu činjenice te koje određuju naša mišljenja, već okviri.
Oni povlače konce u mozgu i određuju jesu li informacije prepoznate kao važne ili kognitivno gurnute pod tepih.
Okviri su uvijek ideološki selektivni, a aktiviraju se i konsolidiraju putem jezika – naše javne rasprave djeluju poput sinaptičkog superljepila koje može trajno povezati ideje.
Stoga se kognitivna istraživanja odavno slažu: jezik je politika.
Elisabeth Wehling u knjizi "Politisches Framing" otkriva kako jezik utječe na naše razmišljanje, našu percepciju svijeta i naše postupke.
Pokazuje odakle potječe moć mentalnih mehanizama poput okvira i metafora te pojašnjava zašto je za zdrav demokratski diskurs bitno uspoređivati procjene društva i politike kroz prevladavajuće okvire s vlastitim vrijednostima – i osigurati autentičnu komunikaciju vlastitog svjetonazora.
Uokvirivanje se ne može izbjeći, već se može samo propitivati, kaže autorica.
Progresivna uvjerenja teže oslanjanju na ono što se naziva sistemskim kauzalnim zaključivanjem.
Njihova uvjerenja o tome što uzrokuje stvari u svijetu teže biti složena.
Konzervativci teže favorizirati izravne kauzalne argumente.
Okviri su stvar svakodnevne spoznaje.
Mislimo, govorimo i djelujemo prema okvirima.
To je najnormalnija stvar na svijetu.
Okviri su kognitivne strukture stečene svjetskim iskustvom.
Oni nam govore što stvari znače.
Jezik nikada nije neutralan.
On daje činjenicama značenje, klasificira ih i oblikuje naš svjetonazor – često nesvjesno.
Postoji li nešto poput objektivnog jezika?
Moglo bi se usporediti čiji mediji i sljedbenici više izrabljuju riječi kao npr.: ustaša .

Ili bilo koja druga.

(Ne)uokvirena.
ilustracija #IzvanOkvira_gimnazijaCres
izvan-okvira-gimnazija-cres

Oznake: odokativno aproksimativno

| 10:43 | Lamentiraj (12) | Print this! | #

ponedjeljak, 01.09.2025.

epitoma



Kažu kako je pomoćnik u nastavi tu gdje jest jer i učitelji trebaju svoje heroje.
Oduševio me naziv te profesije na engleskom jeziku:
"special education paraprofessional"
Stara priča govori kako
prosječan učitelj priča;
dobar učitelj objašnjava;
vrhunski učitelj pokazuje, a
veliki učitelj inspirira.
Ne mogu zamisliti kako je raditi onome tko (blago rečeno) ne voli svoj posao.
Ili kako je književniku kojeg slabo čitaju "slučajno" uletio zidni grafit uoči promocije knjige?
#theteachersdevotional
asistent-u-skoli

Oznake: epitome a perfect example

| 15:33 | Lamentiraj (6) | Print this! | #

četvrtak, 28.08.2025.

biti *Gospodin


19 "Tko puno priča, stvara sukobe, a tko pazi što govori, razuman je."
ili
"Obilje riječi ne biva bez grijeha,
a tko zauzdava svoj jezik, razuman je.
"(Mudre izreke 10:19)
Engleski prijevod kaže:
"Too much talk leads to sin. Be sensible and keep your mouth shut".

Neki Iločki podrumi kriju zastrašujuće priče:
screenshot #Nestor
pbz-podrum-ilok

Oznake: tepati samome sebi

| 19:14 | Lamentiraj (4) | Print this! | #

subota, 09.08.2025.

Kreacija i destrukcija


Donijeti na svijet i odgojiti osobu ogroman je trud.
Ubiti čovjeka je stvar jednog metka.
Potrebne su godine, ponekad i desetljeća, da se izgradi grad, ali nekoliko bombi je dovoljno da ga uništi.
Zašto neki ljudi preferiraju život, stvaranje, razvoj, dok su drugi poput plijesni, raka, hrđe - ne žele ništa osim uništenja i smrti?!
Pitanja su bez odgovora.
Beskrajni ratovi...

Rat je…
Smrt.
Svi znamo da ćemo jednog dana umrijeti, ali svakodnevna blizina smrti, u koju nas rat baci, uništava potpornu strukturu.
U početku se jako bojite, zatim ne osjećate ništa, a onda počnete željeti umrijeti.
Uobičajeni samoodržanje više ne funkcionira, mozak ne može stalno biti u stanju napetosti, u stanju pripravnosti, i osoba počinje preuzimati neopravdane rizike, ignorirati opasnost.

Rat je…
Ludilo.
Kad shvatite koliko je života uništeno, koliko je djece umrlo, a da nije okusilo ništa u životu, koliko se gradova u kojima je život bio u punom jeku pretvorilo u ruševine, koliko se ožiljaka pojavilo na svakom srcu - postaje vrlo strašno.
Ne postoji niti jedan razlog koji bi opravdao početak rata, nema smisla u uništavanju, kada svijet danas otvara idealne uvjete za stvaranje i razvoj, nema budućnosti u kojoj ljudi iznova i iznova zaboravljaju strašne lekcije prošlosti i pritiskaju crvene gumbe koji donose smrt.

Rat je…
Razdvojenost.
Supruge godinama ne vide svoje muževe koji su otišli na frontu.
Majke, previjajući se od boli i straha, čekaju svoje sinove i kćeri iz zatočeništva i traže ih na popisima za razmjenu.
Djeca iznova i iznova pitaju: „Kada će se tata vratiti kući?“
Ljudi koji sjede uz grobove, odbijajući vjerovati da će razdvojenost biti vječna.
Trudnice koje nikada neće moći podijeliti radost roditeljstva sa svojim mrtvim muževima.
Roditelji koji jecaju nad tijelima svoje djece.
Vojnici koji ne vide svoju djecu kako odrastaju.
Sve te strašne crne nijanse razdvojenosti…

Daria Zaseda je nagrađivana umjetnica iz Ukrajine čiji su radovi predstavljeni na samostalnim i skupnim izložbama diljem svijeta.
Radeći u mješovitim medijima, Zaseda se fokusira na žene kao jedan od svojih primarnih subjekata u slikarstvu, pronalazeći svrhu u otkrivanju njihovog psihološkog i društvenog konteksta sloj po sloj.
Njezin rad karakterizira ta ženstvenost i velika pažnja prema detaljima kroz korištenje zamršenih uzoraka u tinti koja okružuje njezin subjekt.
Kao umjetnica borila se s osjećajem kao da pokušava prodati čistu bol, ali novac prikupljen prodajom njenih slika ide onima najpotrebitijima.
#OhHungryArtist
art-dariazaseda-ohhungryartist

Oznake: Daria Zaseda Art

| 12:55 | Lamentiraj (6) | Print this! | #

srijeda, 06.08.2025.

rad je stvorio UI



Popis najugroženijih zanimanja uvođenjem umjetne inteligencije:

1. tumači i prevoditelji;
2. povjesničari
3. putnički pratitelji
4. prodajni predstavnici usluga
5. pisci i autori
6. telefonski operateri
7. voditelji programa i radio DJ
8. brokeri
9. recepcioneri
10. politolozi...

***
a najmanje ugroženi su:

1. operater jaružala
2. bolničari
3. parketari
4. graditelji
5. krovopokrivač
6. copywriteri...

***
Povjesničara mi je nekako najmanje žao
Karl Krauss je kazao kako povjesničari nisu uvijek proroci okrenuti u rikverc, ali su zato novinari uvijek oni koji su, naknadno, znali sve unaprijed.
Čuvanje unučića nije ugroženo

screenshot #TheLingwist_purpose
AI-purpose-The-Lingwist
free site to upload pictures

Oznake: no job no problem

| 22:11 | Lamentiraj (3) | Print this! | #

utorak, 05.08.2025.

"Udobna im budi"



Na mladom stablu života
umro je jedan cvijet
za one što plaču za njime
umro je jedan svijet.

Zato molim za one
što više nisu sa nama
dadoše mladost živote
da bolje bi bilo nama!

Udobna im budi Croatio mati...

(VeljkoMandić)
screenshot#HRT
vro-oluja-1
vro-oluja-2
vro-oluja-3

Oznake: Oluja 95

| 09:26 | Lamentiraj (4) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Copyright © SAJAM TAŠTINE - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< studeni, 2025  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2025 (1)
Listopad 2025 (2)
Rujan 2025 (3)
Kolovoz 2025 (4)
Srpanj 2025 (4)
Lipanj 2025 (1)
Svibanj 2025 (2)
Travanj 2025 (3)
Ožujak 2025 (2)
Veljača 2025 (2)
Siječanj 2025 (3)
Prosinac 2024 (1)
Listopad 2024 (6)
Rujan 2024 (1)
Kolovoz 2024 (3)
Srpanj 2024 (1)
Lipanj 2024 (1)
Svibanj 2024 (2)
Travanj 2024 (2)
Veljača 2024 (2)
Studeni 2023 (2)
Listopad 2023 (1)
Rujan 2023 (1)
Kolovoz 2023 (1)
Srpanj 2023 (1)
Lipanj 2023 (1)
Svibanj 2023 (2)
Ožujak 2023 (6)
Veljača 2023 (4)
Siječanj 2023 (7)
Prosinac 2022 (5)
Studeni 2022 (10)
Listopad 2022 (5)
Rujan 2022 (4)
Kolovoz 2022 (3)
Srpanj 2022 (4)
Lipanj 2022 (5)
Svibanj 2022 (8)
Travanj 2022 (9)
Ožujak 2022 (12)
Veljača 2022 (3)
Siječanj 2022 (3)
Prosinac 2021 (2)
Studeni 2021 (2)
Listopad 2021 (1)
Rujan 2021 (3)
Kolovoz 2021 (4)
Srpanj 2021 (3)


Opis bloga
'zbrisana povijest
bolesti:



Studeni 2014 (2)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (4)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (2)
Svibanj 2014 (1)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (2)
Siječanj 2014 (1)
Prosinac 2013 (1)
Studeni 2013 (2)
Listopad 2013 (2)
Rujan 2013 (1)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (1)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (4)
Prosinac 2012 (3)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (2)
Rujan 2012 (1)
Srpanj 2012 (2)
Lipanj 2012 (3)
Svibanj 2012 (10)
Travanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (4)
Siječanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (3)
Studeni 2011 (3)
Listopad 2011 (6)
Rujan 2011 (6)
Kolovoz 2011 (6)
Srpanj 2011 (5)
Lipanj 2011 (12)
Svibanj 2011 (1)
***break page***

gold'n ejdž
Svibanj 2011 (3)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (4)
Veljača 2011 (4)
Siječanj 2011 (5)
Prosinac 2010 (5)
Studeni 2010 (7)
Listopad 2010 (12)
Rujan 2010 (8)
Kolovoz 2010 (10)
Srpanj 2010 (5)
Lipanj 2010 (9)
Svibanj 2010 (5)
Travanj 2010 (5)
Ožujak 2010 (7)
Veljača 2010 (9)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (2)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (9)
Svibanj 2009 (12)
Travanj 2009 (22)
Ožujak 2009 (28)
Veljača 2009 (28)
Siječanj 2009 (22)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (11)
Prosinac 2006 (19)
Studeni 2006 (18)







*******



e





"Late Lament"

Breathe deep the gathering gloom,
Watch lights fade from every room.
Bedsitter people look back and lament,
Another day's useless energy spent.
Impassioned lovers wrestle as one,
Lonely man cries for love and has none.
New mother picks up and suckles her son,
Senior citizens wish they were young.
Cold hearted orb that rules the night,
Removes the colours from our sight.
Red is grey and yellow white.
But we decide which is right.
And which is an illusion?