Djeco naša hehe

09.06.2016.



Došla Ciganka kod ginekologa na
pregled i doktor je uputi iza paravana da se skine.
Poslije par minuta je pita:
Jeste se skinuli?
Jesam. A ti, doktore?



Radojka i Milojko leže u krevetu. Ona mu šapuće na uvce:
Kaži mi: „Volim te, ljubavi”!
Volim te, ljubavi.
A sad mi kaži: „Obožavam te, ljubavi”.
Obožavam te, ljubavi.
‘Ajd sad kaži nešto sam!
Spavaj više, molim te!!!



Ciga odvede mladu kod doktora. Mlada ciganka zgodna, doktor je
odmjeri i kaže cigi da izađe iz ordinacije. Ciga izađe van zgrade i
gleda kroz prozor šta doktor radi njegovoj ciganki. Kresne doktor
ciganku i pošalje je kući.
Poslije izvjesnog vremena sretne doktor cigu na ulici i upita ga zašto
ciganku ne dovede na kontrolu. A ciga će njemu:
- Ne treba doktore, mnogo joj je bolje. Nego doktore, znaš da mi je umro tata?
- Pa kako? Zašto ga nisi doveo na pregled?, upita ga doktor.
- Ma ne vredi doktore, jebali smo ga i ja i brat, ništa mu nije pomoglo.



- Nadam se da ćete prodati tog vašeg psa. Moja kćerka juče nije mogla
završiti sat pjevanja jer je vaš pas užasno zavijao.
- Oprostite, gospođo, ali vaša kćerka je prva počela.



Anketirali hercegovce na temu:
- "Da li bi spavali sa Severinom ?"
63% je odgovorilo:
- "Nikad vise !!!"



Razgovaraju Slovenka i Hrvatica o poklonu za Valentinovo.
Slovenka kaže:
- Dobila sam zlatan sat, zlatne naušnice i zlatni prsten, ma sve zlatno....'
A Hrvatica će na to:
- Ma, ja sam dobila kurac!'
Slovenka zakoluta očima:
- Kak' prost narod, a tak' krasan poklon.



Sta on vidi dobro na toj curi?
- Sebe!


evian baby&me


<< Arhiva >>