USAMLJENA GOMILA ILI NA MOM STOLU NA DAN KNJIGA

23 travanj 2024

image host

Knjige trenutno oko mene, izvlačim ih iz polica i čitam za stolom i ne vraćam pa se gomilaju oko mene, a primijetila sam da me hrpe knjiga umiruju i godi mi taj zagrljaj pa ih i ne spremam više sa stola, nego vraćam pojedine i donosim nove naslove, pa se tako gomila potpuno promijeni u par dana, ali uvijek je tu, jer rekoh, gode mi i njeguju na vibracijskoj razini, svi ti genijalni umovi koji i dalje šapuću kroz prostor i vrijeme kroz medij.

Naslovi na mom stolu:

Pierre Riffard: Rječnik ezoterizma
A. G. Matoš: Djela
Blaise Pascal: Misli
Alan i Sally Landsburg: U potrazi za drevnim misterijama
Kulturna geografija, kritički rječnik ključnih pojmova
Ivanka Biluš, Cirila Rode, Božica Brkan: Recepti iz Vegetine kuhinje
Aleksandar Flaker: Heretici i sanjari (Izbor iz poslijeratne ruske proze)
Enes Čengić: S Krležom iz dana u dan (Ples na vulkanima, Balade o životu koji teče, Trubač u pustinji duha, U sjenu smrti)
Rudyard Kipling: Knjiga o džungli
Goropadni eros (Ogledi o erotizmu)
Arsen Diklić: Ne okreći se, sine
Ljeskov: Ledi Magbet Mcenskig okruga, Levoruki
Enciklopedija Leksikografskog zavoda
Gogolj: Ukrajinske pripovijetke
David Attenborough: Život na Zemlji
Ivan Šibl: Zagreb tisuću devetsto četrdeset prve
Marija Jurić Zagorka: Grička vještica, Malleus Maleficarum
Ivan Bunjin: Život Arsenjeva, Lika
Slavko Mihalić: Ispitivanje tišine
Đura Jakšić: Poezija i proza
D. H. Lorens: Tajne feniksa
Charls Dickens: Oliver Twist
Henryk Sienkiewicz: U pustinji i prašumi
Margerit Jursenar: Osmeh kraljevića Marka
Drago Hedl: Izborna šutnja
Janusz L. Wisniewski: S@moća u mreži
Fran Galović: Izabrane pjesme
Heine: Florentiske noći
Marguerite Yourcenar: Oproštajni udarac
Ivan Kušan: Zagonetni dječak
V. I. Lenjin: Marksističko-dijalektička filozofija
Zvonimir Kulundžić: Stjepan Radić i njegov republikanski ustav

Sve knjige su moje. Kad me pitaju koje su mi najdraže - sve!

To je samo mali, mali dio kolekcije.

image host



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.