KAO ADELE BLOCH-BAUER

11 ožujak 2024

KAO ADELE BLOCH-BAUER

Izvela sam svoj reface
Od Klimtove Adele u zlatu
Nacisti su ulje preimenovali
Iz naziva Portret Adele Bloch-Bauer
U naziv Žena u zlatu
I moje lice
Se savršeno uklopilo
U okvir od osam nijansi
Klimtovih zlatnih listića
Oko glave crnokose bogatašice

Dok sam još trčala bosonoga
Po periferijskoj pruzi za teretne vlakove
I iskakala iz sve brže jurećih vagona
Kroz Voltino naselje, Rudeš i Pupinovo
Sa srcem u grlu od straha
Dilajla mi je govorila
Žena iz suterena koju su klinci
Čoporativno napadali
A ona se branila urlajući
Pa je dobila nadimak Dilajla
A meni se gadilo i kao devetogodišnjakinji
To hijensko udruživanje klinaca
Protiv samice „bolesne na živce“
Zaustavila bi me i pitala Čija si
Ti tu izgledaš kao da te gruf pravio


image host

image host

“Istina je poput vatre; govoriti istinu znači žariti se i gorjeti.”
 Gustav Klimt
image host

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.