VALENTINA ONLINE

12 veljača 2024

Ponudila sam mu ljubicu
Šutio je samo
Sve sam si samo umislila
Uzdahnula sam tamo

Onda su procvale ruže
Ubola me boje krvi
Stavio mi je like na fotku
Like ko Blakeovi crvi:

„Bolesna ružo
Olujan bje mrak
Kad crv nevidljiv
Sletje kroz zrak

Na tvom grimizu
On se udomi
Tajna mu ljubav
Život ti lomi“

I ništa nije bilo
Dok nisu došle kiše
Prvo je pismo poslao
Pitao smije li da piše

Pisali smo o svemu
Al samo kad on je htio
On piše ja odgovorim
Takav je koncept bio

Pretvorio me u Penelopu
U messenger koja gleda
Načitan seksi i nedokučiv
Bez njega dan je bijeda

I prvi snijeg je pao
Pisali smo sve češće
Pravila sam se hladna
Voljela ga sve žešće

Da žene vole neznance
Znala sam odavno iz knjiga
Ljubav il samo šala
Nije me bilo briga

Prošao je karneval
Rekao je skinut će masku
Pomislih masku ja ljubim
Nek skriva i staru dasku

Za prvi naš susret uredih se pomno
Park kandelaber i klupa u noći
Prišao mi je kavalir s ružom
Ahhhhhh moj muž - njegove oči!

image host
https://4columns.org/abdurraqib-hanif/youve-got-mail

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.