BAŠ SAM GADAN BAŠ SAM GADAN KAD SAM TEBE GLADAN

07 veljača 2024

Cijelu noć jedem slatkiše
Iz metalne kutije
Pored mog kreveta
Mljac mljac
Ovaj je od badema
Pa onda karamela
Curi mi niz jezik
U toplom mlazu
Čokoladna opna
Miris crnih plantaža
Kakaa i crnaca
Unutra lješnjak
Ili zlaćano bijeli
Ko mlijeko iz alpske muzlice
Otvaram i zatvaram
Cijelu noć metalnu kutiju
Nakon suzdržavanja
Kad sam ipak i unatoč
Pojela prvi
Onda sam se bacila u grijeh
I užitak cijelim bićem
Do povraćanja
Ali slatkiši su prva liga
Skupocjeni strani
Postoji li uopće više
Domaća tvornica čokolade?
Voljela sam miris čokoladice
„Životinjsko carstvo“
Josipa Kraša
Položene uz tanjur griza
U vrtiću
Sa sličicom
Prije privatizacije i pretvorbe
Domaćeg u strano
Pa nisam povratila
Nego zaspala uljuljana
S punim trbuščićem i zadovoljna
Čisto fizički
Fizičko zadovoljstvo je bitno
Gledam oko sebe
Debele popove
Očito vole jesti.
I bogate kriminalce
Vole kurve
Čisto fizički
I one njih
Čisto materijalno
To se zove koeficijent obrtaja
I angažiranje sredstava
Za Veliki prasak
Nekog parazita
Sreću čine stvari male
Tvoje igre tvoje šale
Obrtanje, obrtanje,
Žderanje, žderanje.
Lova, lova
Okreni je obrni je
Iz tvog sela nije
Ah koji cirkus
Luđaka
Curicu od 13 godina
Na putu u školu
Silovala je banda
Bila je zima
I bila je dobro obučena
Čedno
Spremaju se akcije inkvizcije
Za pravo djeteta
Začetog silovanjem
Kao da je mala slatkiš
Iz moje bombonjere
Smazali su ju u slast

image host

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.