JAJČEKA

24 siječanj 2023

pečem jaja mijesim štrudlu
brzo slikaj, vidi nudlu
sve što vidiš u tanjiru
u mome je glavnom điru

kuhaj, kuhaj, eci-peci
kako voliš, samo reci
šišam sliku na sve strane
majko moja, koje hrane

nitko nema takvu spizu
prasac, tele, janje, hoba
od kolijevke pa do groba
najljepše je kad se ide isti doba

isti, grickat, žvakat. sra*i
šnjof, šnjof, finoooooo
svud me prati
koga smeta, šta ja mogu

volim isti u sve poze
ležeć, sjedeć i lotosa
vilice mi stalno rade
vidi se na fotosa

ne se idit braćo mila
danas jesi sutra nisi
najljepše je uvik bilo
sisat mliko bit na sisi

mene tanjur pun mesine i kolača
uvik isto regenerira i vraća
u doba kad sam samo disa
i mislio nisam ništa
nego kad će doći sisa.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.