BLA BLA

30 studeni 2022

Napravila sam spisak:
Wc papir i čokolada za kuhanje
Cimet i vanilin šećer
Žarulja sa uskim grlom
Plitki tanjur isti kakav sam razbila
Set božićnih kuglica
Nije bilo puno ljudi u kontejneru
Ogromnog trgovačkog branda
Još malo do zatvaranja
Osvježivač prostorija
s mirisom lavande i ružmarina
To nisam zapisala
Baš dobro što mi je pod nosom
Mediteraneo
Asocijacija na neki film koji sam
davno gledala
Sjećam se da je bio hit
Na edenskom otoku
Talijanski vojnici i lokalna prostitutka
Zaobilazim poznanicu
I njena krcata kolica
Bla bla
Pitam ju o nečem
Što sam čula u gradu
A ona uvijek sve zna
Bla bla priča mi
Bla bla pozdravim ju
Izlazim iz kontejnera
Na parkiralištu u mraku
pukne mi vrećica
I džemovi zazveckaše
Kotrljajući se oko i ispod
Auta
Dobra je to aplikacija
Baterija
U gepeku nema mjesta
Slažem vrećice na sjedala
Stižem
On silazi nositi vrećice
I odmah zavrće žarulju u plafonjeru
Iz zraka pita
kog sam srela
i šta smo pričale
Bla bla
Prepričam mu razgovor
Dvaju kolica
Na TV-u traje dnevnik
Procjene
Koliko je poginulo
Samo danas
Rusa i Ukrajinaca
I da nestaju gradovi
U paklu



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.