07.07.2021., srijeda

Ništavnost versus Punoća

Šta ako je sve uzaludno? Šta ako život nema nikakvog smisla? Šta ako je sve besciljno, ako smo bačeni na ovaj planet da besciljno tumaramo i da ne možemo ni opravdat svoje postojanje? Nihilizam je privlačan… Jer te lišava odgovornosti. Odgovornosti za vlastitu sriću.

Ništa nije ni smisleno, ni besmisleno. To su ljudski koncepti. Stvari jednostavno jesu. Postojanje jednostavno jest. U dubini stvari ne progovara nikakav bezdan ili zaborav. Naprotiv. Progovara punina. Progovara Ljubav.

Nisan neki veliki fan ezoterije. Mada i ona je put. Nisan fan jer mislin da znanje nije skriveno. Upravo suprotno, znanje je očito, potpuno razgolićeno i vulgarno. Samo mi ne želimo da ga vidimo. Ja težin trezvenosti. I čistini. Mentalnoj čistini. Čistom, jasnom gledanju. Gledanju očima orla.

P.S. Psihologinja mi je jednom rekla da reknen jednu životinju koja me prvo asocira na mene i meni je pao na pamet orao. Kad san razmišlja što bi to moglo bit, skonta san da je to jer orao dobro vidi. Pa eto, pazite se šta radite da vas ja ne bi vidija.

- 11:38 - Komentari (15) - Isprintaj - #