13.06.2021., nedjelja

Bivše ljubavi

U životu san ima tri bivše, koje računam ono, u vezu. Bilo je više cura koje su bile neke šeme, al to je drugo. Prva je bila Lucija. U srednjoj školi, ja mislin da san bija treći srednje. Nalazili smo su u jednom klubu koji je postoja kod nas u Ljubuškom i ljubili se. Ja san se zaljubija, ali ona je ubrzo počela da se koleba… Kasnije mi je rekla da ne osjeća prema meni ono što ja prema njoj osjećam. Ostavila me je. Prikinili smo. Ja san to iznenađujuće zrelo prihvatija, i tada iako san bija klinac praktički, ja san zaključija da san zahvalan na tom iskustvu s njom, da ona nije “ta” i da ću ja eventualno nać drugu curu. Nisan uopće pravija dramu od toga. Plaka san, na “svom mistu” u selu mi, mistu di san dolazija donosit svoje želje i di i danas dolazin. Napisa san pjesmu, ali san je poslje izgubija. Sjećan se samo stiha: “A meni će tek vrijeme šapnuti na uho svu radost što ti si meni dala”.

Druga je bila Hana. Hana je bila ono fakat zaljubljenost. Kad smo tek krenuli, ja san bija baš zaljubljen u nju. Imali smo neke nezaboravne trenutke skupa. Putovali smo dva puta, jednom ruta: Zagreb – Ljubljana – Balaton – Budimpešta – Bratislava – Prag – Beč i u povratku Banja luka; a drugi put smo letili za Malmo i išli u Malmo, Lund, Geteburg i Kopenhagen. Pola smo puta stopirali i noćili smo priko kauč surfinga. Ona je bila pridala papire da ide na semestar, ili za master, sad se slabo sićan, u Francusku. Ja san baš želija da ostane, ali san u sebi reka sebi: “Ja želin da ona bude sritna, želin da ostane, ali ako će bit sritnija ako ode, neka ode”. Nije prošla i ostala je u Sarajevu. S njon san doživija i prva seksualna iskustva, ima san jedno prije nje, ali to i ne računan jer je bilo pijanski i bezveze. Sa Hanom je stvar počela štekat sa mnom. Naime, meni se ona prestala sviđat. Jednostavno mi je nakon oko godinu dana veze, prestala kemija s njom. Ona je to i primjetila. Poslje smo se krpili još pola godine, polazili pa prekidali, ali uzalud. Na kraju je ona bila ta koja je odlučila podvuć crtu. Ali do mene je bilo. Prema Hani i danas iman neku navezanost. Sitin je se često i osjećan ko da su nam kanali veze još otvoreni, i iman dojam da je obostrano. Ali ja ne želin s njon ponovo u vezu, ne bi to moga a ni tija, ali još uvik smo povezani. Možda je to tako inače, kad si nekoga baš volija, ne znan. Ovako, ja i Hana smo prikinili kontakt, jer se ona nešto naživcirala na mene. Ok mi je što nismo u kontaktu jer realno, nemamo baš šta pričat.

Konačno, treća, Alma. Almu san upozna priko last.fm-a. Dopisivali smo se i nešto je kliknilo. Ja san tada bija u Ljubuškom a ona u Sarajevu. Bila je litnja pauza na faksu mi. Ubrzo san doša u Sarajevo i upoznali smo se. Sve je bilo fino dok ona nije svojima rekla da je u vezi sa mnom. Kad im je rekla, njeni su popizdili jer san ja “Hrvat” (pod navodnike jer se ne izjašnjavan tako). Ja san se vratija u Sarajevo i jedno vrime smo bili u vezi. Bila je to izrazito seksualno nabijena veza, brate, da izvinite na izrazu, jebali smo se ko štuke. Sviđalo mi se jer je Alma volila grub seks, a i ja san, i pasalo mi je to. Ali kad bi se nalazili, krili bi se. Ako smo pili kavu, prvo bi doša npr ja, pa nakon 15 minuta ona. Isto kad bi izlazili iz kafića. Međutim, mene su opet popustile emocije i nisan više moga bit s njom. Reka san joj to. Bilo je nekih problema oko toga, ali sad smo ok, mada se ne čujemo često. U vezi smo bili oko 5 miseci. Eto, to su moje tri bivše koje se računaju. Vi, koliko ljubavi ste imali? I kakav seks volite? hehe

- 10:33 - Komentari (21) - Isprintaj - #