04.06.2021., petak

Oprostit sebi

Neke san kontakte sa dragin mi osobama, praktički prikinija zbog svoje trenutne situacije. Zbog panike pri druženju. Nisu to oni baš baš bitni ljudi, ali opet su to ljudi s kojima bi se moga s vrimena na vrime vidit. Volili smo se, ili se volimo, ne znan. Ja njih volin. Al san se jednostavno presta javljat i komunicirat s njima. Ne mogu s nekin s kin nisan baš skroz blizak izać u kafić na kavu. Duga je priča što je to tako, ali je tako. Pitanje je, da li ja triban prihvatit da je sad tako i sebi oprostit što san prikinija te neke kontakte. Teško sebi opraštam to. A triba bi, bar mislin da bi. Sve kontam kad ovo prođe, nadoknadiću to, javiću im se i slično. Ali ne znan oću li ja ikad imat snage ovo proć.

Stvari su se malo prominile od kad san osjetija suštinu sebe. Za one što me nisu čitali, to jest nisu čitali taj post u kojem san pisa, ima nekoliko san u komunikaciji sa par ljudi iz sela mi priča i bija san ko i obično, pun straha. Onda se samo u jednom momentu probija taj strah i ja san osjetija sebe, u dubini sebe zatrpanog sebe, onog koji istinski doživljava sve ovo. Ali brzo san se vratija na ove standardne postavke, nisan si dozvolija da buden u tom stanju, da živin baš iz sebe. Tu leži kvaka svega. Navečer kad meditiran, vidin kako mi se ličnost triba urušit, to što san izgradija na potiskivanju tog dijela sebe triba otpast. Ali ja ne znan kako to uradit na društveno prihvatljiv način.

Pitanje na početku posta je bilo to triban li ja sebi oprostit što san ovakav. Ja si teško opraštam, a mislin da bi si triba oprostit. Al u principu, triba bi radit na tome da prominin sebe, pa da izađen iz ove faze. Za tu stvar je potrebno jedno: prihvatanje sebe. A ja nisan dobar u tome. I opet, cilu stvar uglavnom blokira ta moja agresija i potreba da razbijen stvari po kući. U biti, doša san do suštine problema i to je dobro… U nekin momentima san manje napet nego prije. Ali opet… Glavni problemi ostaju tu. Mada transcendentalna meditacija koju ima nekoliko radin, ima efekta. To mi je preporučija prijatelj, meditiran 20 minuta ujutro i 20 navečer. Ali džaba sve ako ja nisan spreman na prave promjene. Mada, koračić po koračić, možda do promjene i dođe…



- 15:11 - Komentari (11) - Isprintaj - #