23.01.2021., subota

(Ne)virovanje u znanost

Mnogo se rasprava vodi vezano za znanost i njene mainstream i nemeinstream struje. Cijepljenje, za ili protiv? Samo oko tog pitanja se lome brojna koplja. Da li da virujemo znanstvenicima da su dobronamjerni i da žele najbolje za nas? Da li sami znanstvenici u svako slučaju znaju čime barataju? Je li obiteljskim liječnicima pokazano šta se nalazi u vakcinama? Da li da virujemo manjini u znanosti i virujemo liječnicima koji tvrde da vakcine mogu izazivat razne bolesti? Ja ne znan di bi se svrsta vezano za ovo. Ne sviđa mi se pogled na svit u kojem potpuno virujen u znanost, bolje rečeno u znanstvenike. Također, paranoična mi je realnost u kojoj viruješ u radikalne urote na svjetskom nivou, di se ljudima pokušava naštetit vakcinama, fluorom u pastama za zube, kemtrejlovima... Pa sve do reptila koji se hrane našom energijom. Definitivno mi ne odgovara virovanje da je tipa korona jedna velika zavjera, ali mi ne odgovara ni slipo virovanje u sve šta nam WHO i mainstream znanstvenici govore. Ne mogu potpuno probavit ni jedno ni drugo. Jednostavno, ne mogu svoje povjerenje dat WHO-u, mainstream znanstvenicima i farmaceutskoj industriji, jer mi je to naivno, a ovi što iznose urote su mi previše nepouzdani, radikalni i neuvjerljivi. Ne sviđa mi se taj pogled na svit u kojem je sve oko nas velika farsa, urota, matrix itd, a oni koji to svate su "probuđeni" i sami znaju bolje nego znanstvenici. Međutim, znanstvenici sami se često ne slažu međusobno. Globalno zatopljenje recimo, drži se da ga ljudi uzrokuju i mainstream znanost to tvrdi, ali postoje znanstvenici koji to negiraju i tvrde da se zemlja zagrijava zbog promjena na suncu. Kako odlučit ko je u pravu a ko ne, a da sami nismo znanstvenici? Neki će ić logikom, ovo prvo je mainstream znanost, prihvaćeno je, potvrđeno je, mi uzrokujemo globalno zatopljenje, dok će ovi drugi ić logikom, ovi prvi su zavedeni i lažu nas, krivo je sunce. Moj stav bi bija da ne znam, da nemam stav po ovoj temi, ili drugim riječima, da oboje može bit točno. Danas mater mi priča sa svojim rođakom, koji je doktor u Švicarskoj i koji tvrdi da dici ne triba davat vakcine bar dok ne navrše pola godine, a praksa je takva da se daju ranije. Također, broj vakcina koje se daju se je drastično poveća u zadnjih par decenija. Neko će s druge strane reć da postoje bolesti koje vrlo rano napadaju dicu i da ih triba cijepit čim se rode. Opet, ne znam šta da mislin. U ovom postu pišem prosto o načinu razmišljanja dviju radikalno suprotstavljenih struja, a ako mene pitate, ovde je najbolji stav, zauzet neki srednji stav. I najbolje bi bilo kad bi se svak za sebe informira koliko može. Postoji još kontroverza, navodno je jedan američki znanstvenik našeg porijekla, otkrija lijek za dijabetes koji liječi tu bolest efikasno u par tjedana. Dr. Oz je doša do tih saznanja, sam se uvjerija da je to istina i podilija to na svojoj stranici. Nakon toga su ga tri farmaceutske kompanije tužile. Ovo san pokuša nać na netu, i ne mogu, valjda su makli članak, pa neman uvida u to šta se točno odvilo. Ukratko, smatraju da kompanijama nije u interesu da se izliječi dijabetes i žele zataškat otkriće tog lijeka. Pričam to prijateljici za taj slučaj, ona reče da je Dr. Oz i inače šarlatan i da ona ne bi ni provjeravala je li istina da je taj lijek nađen, jer ne viruje da bi znanstvena zajednica imala razloga da odbaci jednu tako veliku stvar. Ima logike, al meni to i dalje nije dovoljno da odbacin sumnju u to da taj lijek stvarno postoji. Ovo su pitanja ne toliko virujemo li u znanost, nego u kakvu znanost virujemo? Jer i Dr. Oz je znanstvenik. Ja ko što reko, izgleda da san po ovin pitanjima agnostik. Ne mogu sebi dozvolit da zauzmen stav: znanstvenici su dobronamjeri i moremo potpuno virovat WHO-u, kompanijama i mainstream znanstvenicima, a ono što priča manjina nije provjereno te je i šarlatanstvo; a također, ne mogu ni zauzet stav da virujen u neke ogromne zavjere. Pa eto, sad mi vi recite šta vi mislite o ovome.
- 11:53 - Komentari (36) - Isprintaj - #