16.02.2019., subota

Fašizam

Jučer sam, na raspravi na jednom sajtu, proglašen fašistom. I ustinu, ako je išta što sam ja rekao fašizam, nek budem fašista. Jedan argumnt je bio moje slaganje sa Hitlerom u jednoj opservaciji. Naime, primjetio sam da se generalno, u svijetu sugdje, jače nacije šire na slabije, da je to u prirodi nacije i nacionalizma. Jedna osoba mi je rekla da je to reko i Hitler. Rekao sam da, ako je to istina, da je Hitler imao točnu opservaciju, samo što je problem što je on bio njemački fašista koji je taj fenomen ikoristio kao opravdanje za teritorijalno širenje. Ja tu spoznaju koristim upravo suprotno, budući da je u prirodi nacija i nacionalizma neminovna teritorijalna ekspanzija, trebamo privazić nacije i nacionalizam. Trebamo prostat anacionalni, i glavni nam identitet treba biti to da smo ljudi. Ja se nadam da će svijet nastaviti da ide u tom smjeru, jer kako mi se čini, nacije se već nagrizaju polako, ljudima koji se osjećaju kao 'građani svijeta' i slično. Jedino nas to može spasiti od ludila nacionalizma. I ne, ne postoji dobar nacionalizam. Nacionalizam je po definiciji štetna pojava, pa i ako je u primirenom stanju. Uvijek visi prijetnja od neke nove ugroze koja će mobilizirat narod da krene u rat. Nacije bi, ja se nadam, trebale postat nešto poput današnjih regija. Tipa ko što ja kažem da sam hercegovac, neću se s nikim imat potrebu pobit zbog toga, niti će me neko zbog toga napast. Jednostavno, tu sam rođen i to je to. Tako nešto će nadam se, desit se sa nacionalnim identitetom. To će postat sporedna stvar, ništa vrijedno rasprave. A bilo ko ko misli da sam fašista, nek slobodno igdje nađe da promoviram fašizam pa nek mi pokaže da je to istina. Mislim da bilo ko od vas koji me poznaju i vide šta pišem se na tu tvrdnju možete samo nasmijat. Barem je meni tako, smiješno, dokle ide ljudska glupost.
- 16:08 - Komentari (13) - Isprintaj - #