srijeda, 18.01.2023.

Pare ili život



Prolazi tjedan dana provedenih u ustanovi, pokušavam improvizirati i rutinski ga odraditi, koliko god iskustva imao to ne može u potpunosti uspjeti. Najvažnije da su moji bolje, to uveliko olakšava situaciju. Jučer je bilo natjecanje iz jezika, zbilja mi je psihološki zanimljivo kako se oblikuje svijest sastavljača testova i iz kojih redova ih nepogrešivo regrutiraju. Recimo naprimjer cijena interail karte je povoljna, kreće se od 385 eura mjesečno. 2021. je bio rabat i do 50 posto, natjecanje nije iz matematike i ovo dobijete kad prevedete tekst, ima tu još u tekstu navlakuše do finalnog pitanja jel 2021. cijena karte bila samo 385 eura, viša od 385 eura ili niža od te cifre. Čudim se da su moji pogriješili, najbolji sramežljivo pita, a što je to rabat, a da, zaboravio sam da bi šesnaestogodišnjaci to trebali imati u malom prstu, pogotovo jezični udreni. Na sjednicama saznajem, više inače kad ocjenjujemo nemamo pojma o ocjenama u drugim predmetima, da troje najboljih na mom natjecanju spadaju u najgore učenike svojih razreda, zašto me to baš i ne iznenađuje. I sutra uz sve imamo nekakve sjednice, ja sam onu svog razreda bez šalabaktera danas odradio, zateklo me pitanje o broju izostanaka učenika u razredu, eto to sam zaboravio pripremiti, intonacija je bila da ih je puno, poslije sjednice sam išao provjeriti na kompu, 19 razreda ima više izostanaka od mog, al eto, opet sam u nekom detalju zatečen nespreman. Ovaj tjedan raste pritisak kolega koji imaju pravomoćne dobivene sudske presude već više od godinu i pol dana da se dogovorimo i da se ide na ovrhu škole, ministarstvo se ne može ovršiti,i ja sam među njima, samo što ja znam da se i s ovrhom zakonski čeka barem 4 mjeseca, bit će neizdrživo raditi pod ovim pritiskom onima neiskusnijima koji ne znaju tehnike ignoriranja i opuštanja. Promjena valuta me nije previše dotakla, mi smo bili spremni otkako nam je ove godine gazda u Berlinu oprostio kiriju za mjesec i pol dana pa smo čuvali te eure. Jedino je smješno to pojačano provjeravanje na blagajnama, jedan znalac koji je stajao u redu iza drugarice rekao je blagajnici za njene eure, to su vam njemački, ona je slegnula ramenima i rekla, znam, moram. I tako, svi sve znamo i moramo. Bolje bih se naravno osjećao da znam da Kata ne tuče Štefana, nije on toliko loš dečko, al eto te najvažnije životne informacije za budućnost Hrvatske i bisere visprenih saborskih zastupnica, gdje i njih samo nađu, samo sam ovlaš načuo.
Sve mi je jasnija planirana strategija cjelodnevnog boravka djece po školama...


22:07 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.