subota, 30.06.2012.

Nemanjin hrvatski poučak

Nemanja Cvijanović je umjetnik rođen u Rijeci, završio Akademiju u Veneciji, poznat i izvan granica domovine, znam mu roditelje, toliko o njemu. Razmišlja zanimljivo kao uostalom svi mi koji smo se poneki put micali iz zadanih palanki življenja. Ovaj rad sam snimio izložen u Krku.
Rad se sastoji od replike bašćanske ploče, to je starohrvatska darovnica nastala vjerojatno oko 1100. godine nakon Krista, novčanice od 100 eura ispod nje, nisam provjerio je li replika i užeta koji prijeti postati omčom, tak sam nekako ja to vidio i snimio priču u svojoj glavi. Evo danas nešto guglam, poznati kritičar je drukčije shvatio instalaciju od mene, to može biti samo pohvalno za instalaciju.
Stigao mi je daljinski za klimu iz Dubrovnika, tamo ga imaju, samo dostava 70 kuna. Pročitao sam omiljenog pisca nakon čitanja u originalu i u hrvatskom prijevodu, neke stvari mi baš nisu legle, sitne neke primjedbe koje tvore razliku, vječna povijest hrvatska.
Vratimo se bogatoj svakodnevnoj trpezi !










17:49 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.