srijeda, 06.06.2012.

Kud plovi ovaj blog ?

Rijeka u znaku regate "Fiumanke", mislim da se tako zove. Prozvan sam za neetično fotografiranje, mislim u komentaru 2686. posta, negdje pedeseti put na sličan način koliko ja procjenjujem. Etika, estetika i gnoseologija su moja omiljena područja, mogao bih o tome kilometarski pisati, ali moji čitatelji nisu prepotentni mazohisti kao četvero stalnih čitatelja svimaznanog kultnog intelektualnog bloga i nitko to čitao ne bi, a meni bi sad malo kasno bilo da se blogerski ozbiljnije profiliram. Zato još jednom pozivam moraliste da odjebu i zaobilaze ovaj blog, posebno kad spominju rijetke uspjele fotke, a profesor koji je utjecao u godinama osnovnog oblikovanja mojih estetskih stajališta bio je D. Grlić, ne Vranicki, čak ni Tadić. Ako zbog primitivaca budem imao većih problema nego svih ovih godina, blog je osvanuo 6.6. 2004, znat ću da sam pretjerao misleći da ljudi ipak nisu tako jadni (inače zadnje što sam čuo da se sprema donošenje kodeksa ponašanja profesora i učenika na Facebooku, već sam nestrpljiv...).
Eura nema i meni se baš ne da.



















p.s.

Danas sam odlično jeo i siguran sam da nitko ne može u potpunosti pogoditi sastojke belj


20:39 | Komentari (24) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.