petak, 01.06.2012.

Lijevo je lijepo

Prije prelaska na temu standardna šetnja Korzom i Mrtvim Kanalom za fotodokumentiranje današnjeg datuma.





Domaća politika te isprani mozgovi i najinteligentnijih ljudi ovdje prljavom vodom neoliberalnog žutog tiska me ne zanimaju, ionako ovisimo o tome kako će proći novi izbori u Grčkoj, da li će prava Ljevica tamo pobijediti i do kraja pokopati politiku socijaldemokratskih pušioničara i njihovog stezanja remenja onih koji programirano uzdišu, samo tako, u pravu ste.
Poznato je da ne volim ni lijeve ni desne, simpatiziram suvremene političke pirate, ipak zaintrigirala me jedna karizmatična faca prije nekih par tjedana govorom koji sam slučajno čuo. Danas sam čitao odlomke njene knjige "Sloboda umjesto kapitalizma", neke stvari bih odmah potpisao, sutra su izbori u njemačkoj stranci Ljevica (Linke), komentatori čak spominju mogućnost raspada te parlamentarne stranke zbog unutarnjih sukoba.
Sahre Wagenknecht nema među kandidatkinjama za šeficu, no krenula je inicijativa za kandidaturu u zadnji moment ...



Zašto i kategorija "humor", kategorije stavljam jer moram, a za ovu me inspirirao jedan njemački komentator pitanjem :"Zar mislite da bi u stranci s velikim postotkom žena mogla uspjeti zgodna političarka ?"


20:45 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.