Ocjenjivanje teško može biti objektivan proces osim donekle u matematičkim ili inim tekstovima gdje je sigurno (koja smiješna riječ) da u zadatku ne postoji druga alternativa. Na webarhivi, tamo je moj blog po pozivu, otkako je otvorena za blogere, postoji mogućnost ocjenjivanja i zasad imam deset petica i pet jedinica, očito sve izrazito subjektivno.
Zbog te urođene čovjekove subjektivnosti su europski pedagoški mudraci osmislili koncept državne mature, ajmo da sva djeca imaju istu šansu, stariji i zreliji ljudi uglavnom to podržavaju. Meni je najzabavnija stvar esej u stranom jeziku, ne razumiješ li naslov, padaš. Recimo hipotetski je moguće, a tko zna, možda se to i stvarno dogodilo, da izvrsna učenica s priznanjem sa županijskog natjecanja ne prepozna riječ „Taschengeld“. Učila je da je die Tasche torba iliti slavonski taška, das Geld novac, piše o tome zašto nije dobro nositi novac u torbi i ocijenjena je ispod 50% i vjerojatno pada.
Nemojte me krivo shvatiti, svi mi u prosvjeti moramo biti za državnu maturu, nije važan naš subjektivni stav i da ne zaboravim, ja na webarhivi niti jedan blog zasad nisam ocijenio ocjenom jedan, od takvih samo bježim, to je u virtualnom prostoru ostvarivo.
< | prosinac, 2008 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |