Ocjenjivanje teško može biti objektivan proces osim donekle u matematičkim ili inim tekstovima gdje je sigurno (koja smiješna riječ) da u zadatku ne postoji druga alternativa. Na webarhivi, tamo je moj blog po pozivu, otkako je otvorena za blogere, postoji mogućnost ocjenjivanja i zasad imam deset petica i pet jedinica, očito sve izrazito subjektivno.
Zbog te urođene čovjekove subjektivnosti su europski pedagoški mudraci osmislili koncept državne mature, ajmo da sva djeca imaju istu šansu, stariji i zreliji ljudi uglavnom to podržavaju. Meni je najzabavnija stvar esej u stranom jeziku, ne razumiješ li naslov, padaš. Recimo hipotetski je moguće, a tko zna, možda se to i stvarno dogodilo, da izvrsna učenica s priznanjem sa županijskog natjecanja ne prepozna riječ „Taschengeld“. Učila je da je die Tasche torba iliti slavonski taška, das Geld novac, piše o tome zašto nije dobro nositi novac u torbi i ocijenjena je ispod 50% i vjerojatno pada.
Nemojte me krivo shvatiti, svi mi u prosvjeti moramo biti za državnu maturu, nije važan naš subjektivni stav i da ne zaboravim, ja na webarhivi niti jedan blog zasad nisam ocijenio ocjenom jedan, od takvih samo bježim, to je u virtualnom prostoru ostvarivo.
Post je objavljen 10.12.2008. u 17:59 sati.