Silvesterski blogerski maraton traje...
31.12.2007.

Jebiga, na slikama su samo heroine, mersault i moje dupe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

23:54 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Berlinski prioriteti
31.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Stalne vijesti o bolovanjima nastavnika i nestručno zastupljenoj nastavi nisu ostale bez odjeka. U reprezentativnoj anketi je za 78 posto stanovnika Berlina baš to najvažniji i najhitniji problem , koji treba rješavati dodatnim zapošljavanjem i motiviranjem zaposlenih. Tek na drugom mjestu najvažnijih tema je nezaposlenost za 75 posto zaposlenih. S druge strane samo 16 posto ispitanika smatra zabranu pušenja važnim problemom, isto toliko traži ukidanje zabrane pušenja u krčmama i barovima.

12:21 - Komentiraj ( 7 ) Print NF
Nova godina
30.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Velika je ovih dana odgovornost na logističarima belj. Svim posjetiteljkama i posjetiteljima ovih stranica osim one jedne i onog jednog koji će se već prepoznati želim zdravu i uspješnu novu godinu !

14:02 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
Ups osvrt na 2007.
29.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



10:00 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
Raščupanka i kokuza, Britney i Paris, opet u medijskom sedlu
28.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Novinari tkz. bulevarskih listova su nemilosrdni, seciraju novu frizuru naše Britney kao ananas look. Volio bih njih vidjeti kako bi ih kosa slušala da žive slično njoj. S druge strane navode da je jadna Paris isključena iz oporuke djeda svog jer je okaljala čast obitelji. Kao da ju isto tako bogata mama ne podržava i kao da nije dokazala da treba još manje odjeće od popularne suparnice iz tog polusvijeta.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

18:24 - Komentiraj ( 8 ) Print NF
Neodigrana partija (in memoriam Milan Petković)
27.12.2007.

Pročitao sam popodne da je preminuo kapetan Milan Petković. Igrao je šah prvo u Kvarneru, onda u Krku, dok sam i ja igrao. Danas sam shvatio da nikad nismo imali uzajaman sraz na turnirima. Kad bi se sretali on bi spominjao moje sindikalne nastupe zabilježene na teve koje ja nikad nisam vidio, mene bi fasciniralo njegovo iskustvo kapetana. Bio sam siguran da bih ga lako dobio iako ima veći rejting, vjerojatno su isto tako bili sigurni oni koji su od njega gubili. Ovu igru si dobio stariji kolega...

23:00 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Ekološki fašizam
27.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Prijeti li društvu ekološki fašizam? Jedan poznati njemački «istraživač budućnosti» daje pozitivan odgovor. Uvodi se sve više ekoloških poreza, nesavjesne se pojedince uvjerava da su krivci za klimatsku apokalipsu, državna pravila postaju sve strožija, njen aparat se sve više miješa u privatni život ljudi, socijalne službe već prijete uskraćivanjem prava onima koji po njihovom mišljenju nezdravo žive, pušači su samo prve žrtve u ovom ratu za sveukupnom kontrolom pojedinca.

11:46 - Komentiraj ( 20 ) Print NF
Ubojstvo Hansa Martina Schleyera
26.12.2007.

Image Hosted by ImageShack.us


Ne zanima me politika mada mi je politička osobnost definirana, svrstavam se u nekomunističku, u nekim pojedinostima i antikomunističku ljevicu. Nastavljam se na Camusa ili danas Sloterdijka, dužnost je pojedinca da je u stalnom stanju pobune i borbe protiv nepravednog sustava, s tim da za razliku od komunista smatramo da je granica pobune ugrožavanje života ljudi.
Kod nas taj tip ljevice praktično ne postoji pa ću se osvrnuti na neke detalje diskusije na ljevici koja se stalno odvija u Njemačkoj, za blog pojednostavljujem priču.
Hans Martin Schleyer je bio nacistički oficir u drugom svjetskom ratu, kao npr. i bivši tajnik Ujedinjenih naroda Kurt Waldheim. Nakon rata je vrlo kratko zatočen, brzo se preobratio i stao na stranu pobjednika, te je rehabilitiran. Brzo se probija u poslovnom svijetu poslijeratne Njemačke, da bi sedamdesetih godina prošlog stoljeća dospio na čelo izuzetno moćne udruge njemačkih poslodavaca. Vrlo je odlučan i restrikivan u borbi protiv većih prava njemačkih radnika. Otimaju ga prokomunistički gerilci i traže razmjenu njega za svoje vođe. Vlada ne prihvaća zahtjeve, vođe gerilaca se navodno ubijaju u zatvoru, nitko iz inozemstva nije povjerovao u tu verziju i gerilci na kraju likvidiraju Schleyera.
Na sprovodu su najviši predstavnici vlasti, dogovaraju s obitelji da najljepša sportska dvorana u državi dobije ime Hansa Martina Schleyera, jer je uvijek propagirao zdravi život, usput i jedan moderan most dobiva njegovo ime, jer on je simbolički bio most između dvije Njemačke. Imam dojam nakon dosta razgovora i pročitanih dokumenata da tog tipa nitko nije niti žalio niti pokušao spasiti, al je zato nakon smrti dobio vrijedne građevine. Cinizam, rekao bih, suvremenog društva.

15:39 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Gustav Courbet, ljeta gospodnjeg tisućuosamstošezdesetšestog
25.12.2007.

Zanimljiv praznični dan započet s danielinim slikama. Zatim preko satelita pratim drugu polovicu filma «zvonar bogorodične crkve u Parizu». Kombinacija programa 3sat i arte opet dobitna, dokumentarac o izvrsnom slikaru i misliocu Yvesu Kleinu. Kao jednog od prethodnika koji su na njega utjecali navodi se Gustava Courbeta. Vidjevši prvi put njegovo djelo koje krasi današnji post mislio sam da je tiskarska greška u pitanju, navodi se da je naslikano 1866-e. Istina!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

18:01 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Čestitka
24.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Provedite ugodne blagdane zaštičeni toplinom doma svog i sigurnošću vlastita četiri zida kiss

09:57 - Komentiraj ( 25 ) Print NF
Higi,higi,higijena, spasit će nas higijena...
23.12.2007.

Tako je počinjala proročanska pjesma «Buldožera», ako se ne varam kasnih sedamdesetih. Mi smo imali nešto kao komunu u okolici Sarajeva, ja sam izgubio godinu na faksu, vremena su recimo bila nestabilna. Pachuli je bio in parfem, nešto kasnije i u užem društvu coriander. Živjeli smo žestoko u ritmu autoritarnih gitarskih rifova. Ne znam niti jednu curu iz našeg društva da se depilirala, svi smo se usljed načina života preznojavali, a bilo je znatno manje smrada u društvu i, ako baš hoćete, da ne bude samo stilska figura, u javnim prometalima, nego danas. Valjda bi to bila poanta, isprovocirao me post s naslovnice.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

17:42 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
Noćne šetnje
22.12.2007.

Image Hosted by ImageShack.us


Oko četiri u noći obično niti jedno svjetlo ne gori u susjednim zgradama...

14:23 - Komentiraj ( 18 ) Print NF
Prigodne tetovaže
21.12.2007.

U Njemačkoj izabrane najbolje prigodne tetovaže wave
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

08:57 - Komentiraj ( 21 ) Print NF
Radoznalost
19.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I tako tip u birtiji razgovara s partnericom, pa odmjeri mene za šankom. Pa opet pričaju, pa opet skrene pogled na mene. Misli da sam mu poznat i vjerojatno ga ljuti što se ne može sjetiti tko sam. Za razliku od njega ja sam beznačajan, jednom davno me intevjuirao za emisiju o prosvjetarskom štrajku. Svejedno ga iritira što ne zna kamo smjestiti moju neznatnost.

11:11 - Komentiraj ( 20 ) Print NF
Pjenušac
18.12.2007.

Image Hosted by ImageShack.us


Popio suze
Ispekao taj zanat
Sad mi pak teško


21:02 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Sanja Jovanović, svjetska rekorderka
17.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ne pratim sport, al sam čuo u dnevniku, Sanja Jovanović je oborila svjetski rekord i postala europska prvakinja u plivanju. Imam svoje mišljenje o građi plivačica pa sam odmah googlao slike. Zatim sam posjetio trač stranice i saznao da joj je sestra blizankinja finalistica Big Brothera. U forumima svi raspravljaju o njihovom ocu, koji je napustio obitelj i živi u Njemačkoj. Baš smo sportska nacija !

10:19 - Komentiraj ( 19 ) Print NF
Autocenzura
16.12.2007.

Puno toga jako zanimljivog ne objavljujem na blogu, nekoliko puta sam se opekao i službeno sam opomenut. Činjenica je da moj blog nije anoniman i da je čitan kako od učenica, tako i od djelatnika škole. Što sam dosad napravio što nisam smio, objavio sam fotke s razrednog izleta, učenicima nisu smetale, dušebrižnicima jesu, nema veze što su bez pitanja skinute s mog bloga i objavljene na službenoj stranici škole. Višekratno sam iznio osobna razmišljanja koja su drukčija od zvaničnih stavova škole, to više ne činim. Objavljujem fotke golih teta, za koje neupućeni misle da su maloljetne, takvu sam barem kritiku dobio. Na nekoliko mjesta se vidi da sam ljubitelj piva, što kao javna osoba ne bih trebao davati na znanje. Maloljetnicima ne bih smio objavljivati lica, bez obzira na njihovo dopuštenje i želju, ni to više ne činim.
Uglavnom moja ograničenja su mnogo veća od onih običnih smrtnika. Zato ćete nadam se razumijeti zašto ne mogu napisati post o prijedlogu nasumičnog testiranja učenika na droge, iako dakako o tome imam čvrsto izgrađen stav. Ako netko drugi napiše post o tome iznijet ću svoje stajalište kao komentar, hvala kinky i ostalima na razumijevanju.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

13:24 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
Nicole Kidman iz moje arhive
15.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zahladilo je, e neka je, studenti glume ne glume prosvjed, predlaže se podizanje spomenika punk bandu «Parafi», s druge strane se ponovo aktualizira nasumično testiranje učenika na droge, dr.Alen Bosnar iz Zavoda za sudsku medicinu to predlaže. Ludo neko vrijeme, jesu li predstavnici Roma i umirovljenika u Saboru presudili o novom mandatoru hrvatske vlade. A naslov, koji naslov, čista navlakuša, učimo...

12:23 - Komentiraj ( 15 ) Print NF
Jutarnja smjena
12.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Život nema nikakvog smisla kad ustaješ u pet. U to vrijeme razumijem masovne ubojice i političare. Još ako jutarnjim punim busom ideš na posao zaslužio si da te se proglasi nacionalnim herojem i neubrojivim.

06:42 - Komentiraj ( 15 ) Print NF
O Kikinom dizajnu
11.12.2007.

Dugo me jedna interna blog stvar nije tako dobro zabavila. Trenutno se petnaest osoba s isključivo moje cool liste izjasnilo o novom dizajnu, za osam je bravo ili osvježenje, za sedam katastrofa. E to volim! Ne podnosim samo ravnodušnost, iako sam je dugo trpio. Kika je znatno mlađa od svojih kritičara, nije željela da uzmem baš ovaj šareni dizajn, al pogledajmo objektivno, što jedna teta kaže, čiji dizajn je zanimljiviji?! Uvijek se kaže, treba pitati struku, pitao sam moje drage i dragi, rezultat je jedan prema jedan. :p

19:47 - Komentiraj ( 12 ) Print NF
Omerta
10.12.2007.

Image Hosted by ImageShack.us


Baš u svim područjima me savjetuju oni koji napreduju u hijerarhiji, odgoju, obrazovanju, sindikalnom djelovanju, usavršavanju izvan domaje, poeziji, umjetnosti, dopuštenosti sadržaja na blogu, dizajnu (nema meni do kike)...
Sad već i balavci misle da će mi se trest gaće kad ih se unaprijedi. Svejedno pokušavam šutjeti...

21:57 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
I ja sam sreo Popović Edu, legendu tu...
09.12.2007.

Uputismo se jučer, kad se veći dio našeg društva već vraćao, na sajam knjiga u Puli. Jebiga, mi stariji smo malo komotniji.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Gužva nije jenjavala, dosta hostesa je sličilo na hare krishne, nisu se dale fotografirati, a ja nisam želio potajice.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sreo sam i mnoge poznate književnike koji su čuvši o kojem se blogu radi spremno pozirali thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kao većina blogera dobar dio sam proveo za šankom, prepoznavali smo se, al se nismo međusobno javljali jer je svatko za sebe najcool belj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Toliko ukratko, natrag nismo fulali put !

11:22 - Komentiraj ( 19 ) Print NF
Bježi virus od Hrvata !
07.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Prošle godine je u Njemačkoj po zvaničnim podacima 48 Nijemaca preminulo od posljedica tkz. noro virusa, koji uzrokuje virusnu crijevnu zaraznu bolest. Ovih dana je zabilježeno stotine oboljelih, javnost je alarmirana, zasad je jedna škola zatvorena, a jedna vojna bolnica pretvorena u karantenu. Zdrave osobe ne umiru i obično nemaju trajne posljedice od bolesti, kažu stručnjaci. Simptomi su povraćanje, proljev i opća slabost. Sva sreća da se takve stvari kod nas ne događaju.

17:30 - Komentiraj ( 19 ) Print NF
Van kontrole
06.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jurim prostorom
zabijam se u ljude
mrak se smiješi.

p.s.
slučajno primjetih, danas je prošlo točno tri i pol godine da sam na blogu.hr cry

16:53 - Komentiraj ( 17 ) Print NF
Amerikanizacija društva i nasilje kod mladih
05.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"· e dajem ti ideju za sljedeči post...pošto tebe ljudi slušaju više nego mene...u našu školu su donijeli širine 5 ili 10 centimetara pune željezne šipke i duge oko pola metra,neke palice i par boxera...molimte koja djeca!!!Htjeli se pomlatit al ih nastavnici uhvatili.Pronašli su 4 šipke i još jedna je skrivena,palica i boxer (neznam koliko ih ima) su također skriveni...zamisli da nekog mlatneš takvom cjevčinom po glavi...bija bi mrtav na licu mjesta...a joj...želim da ti napišeš svoje mišljenje...i upozoriš ostale na takve situacije...

04.12.2007. (19:44) - - -
· thedarkknightkik
e da što je najluđe to su djeca iz mog i susjednog razreda...

04.12.2007. (19:44) - - - "


Godinama u svim prilikama u školi I na sastancima vodstva sindikata u kojem jesam upozoravam na trend potpune amerikanizacije društva. Sadržaj filmova, knjiga, stripova I ostalog je borba dobra I zla s tim da su pojavom postmoderne relativizirane I te vrijednosti.
Svi mi muški smo u procesu sazrijevanja morali imati bar par tuča u nogama, zadnje vrijeme I cure, mada su one uvijek bile vještije u učenju manipulacije muškim dijelom populacije. Nakon rata se I u Hrvatskoj razvila kultura veličanja oružja, to doduše nije tipično američki fenomen, u Srbiji je npr. Uvijek nazočan. Ljudi su ipak najosjetljiviji na pitanje nasilja u školi, tamo ipak borave njihova djeca, koju bi ipak htjeli koliko toliko zaštititi. Ne bih puno teoretizirao, moji teoretski stavovi su ugrađeni u dokumente sindikata Preporod, zanima me kako biste se vi postavili u situaciji mladog razrednika.

Rat je pri kraju, vodi buduće maturante na maturalno putovanje u Korčulu. Uglavnom su cure, sedam osam je muških, svi su fizički jaki, uglavnom borilačke vještine. Nakon oproštajne večere, drugi dan putuju upućuju se u zabavu u dva otvorana bara jer se ne mogu dogovoriti, slušaju različite vrste muzike. Razrednik je u onom s rock muzikom, prije razilaženja im govori da u slučaju bilo kakve gužve ništa ne poduzimaju na svoju ruku, nego da netko odmah dotrči do njega (onda nije bilo mobitela). U istom mjestu su i maturanti skoro pa čisto muške škole, poznati po svojoj nasilnosti i umijeću razbijanja autobusa. Naravno oni su u lokalu s drugom vrstom muzike, razrednik im je na spavanju i počinju biti izrazito nasilni i nasrtljivi prema curama iz razreda mladog razrednika. Dečki koji su bili tamo ništa ne poduzimaju, jedan trči do razrednika, koji odmah s ostalima ide prema drugom lokalu, sreće uplakale cure, jednoj su i bluzu poderali, nasilnici su pobjegli u svoj hotel. Razrednik ne može doći do svog kolege, njegovi dečki su također povrijeđeni i traže ozbiljan razgovor s njim, ne može to tako završiti.
Što biste Vi na njegovom mjestu napravili ?
Ujutro, nakon doručka se s brodom trebaju vraćati kućama, policija je uzela izjave.Razrednik je po svim pedagoškim standardima pogriješio, ujutro je imao oštar razgovor s kolegom iz nasilničke škole, no ovaj put su se svi njegovi učenici sretni, zadovoljni i zdravi vratili doma.

Dodatak:

Nisam bio jasan jer sam žurio u školu, a skoro nitko mi ne odgovara što bi na njegovom mjestu napravio. Uglavnom su dečki s uvjetnim dopuštenjem razrednika ("Vama se ništa ne smije dogoditi") upali preko balkona u sobu i izmlatili dvojicu nasilnika te se vratili u hotel. Dopuštenje je bilo pedagoška pogreška mladog razrednika, ujutro prije polaska ga je bijesan tražio razrednik onih drugih, no ovaj nije želio komunicirati. Tek je poslije na seminaru naučio da se nasilje nikad ne rješava kontranasiljem ;)

14:18 - Komentiraj ( 27 ) Print NF
Ljepota Kate Moss
04.12.2007.

Do jedne nedavne maturalne zabave uopće nisam znao tko je ta žena. Na zabavi me jedna maturantica uvjeravala da je Kate Moss, ideal ljepote, skoro pa savršenih proporcija. Rekao sam joj da sumnjam u to, da je ljepota u očima promatrača, nakon par dana mi je mejlala fotku dotične, hm,hm. Jučer vidim na netu, zatekli je «nespremnu» zločesti snimatelji, pitam se pitam, gdje ispari ta ljepotapjeva
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

10:58 - Komentiraj ( 20 ) Print NF
Tamna čokolada, dobra piva i svjetska revolucija
02.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Amaterski sam se bavio problemom gradske gerile u Njemačkoj sedamdesetih godina prošlog stoljeća. Mislim da posjedujem jednu od najvrednijih biblioteka o tom razdoblju povijesti.Neke vrlo važne likove sam i upoznao. Zanimale su me i njihove prehrambene navike, poroci, modni trendovi i slične gluposti. Nisu uspjeli, al su u svim tim stvarima bili daleko iznad prosjeka svog vremena. Nisu znali naučiti da se uvijek i svugdje treba prilagoditi prosjeku, zar to nije bit demokracije ?!

18:20 - Komentiraj ( 26 ) Print NF
Jučer
01.12.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jurio sam za crvenilom noći. Isklizalo mi.

10:05 - Komentiraj ( 17 ) Print NF

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga
Nikakav, užasan, histeričan, drzak, bezobrazan, poučan, programiran za rušenje granica hm, hm, hm... Sredstvo za trošenje vremena, kojeg ionako ima previše, also uopće nema...


Važno zbog budaletina koje ne znam zašto posjete ovaj blog: "ovo djelo je plod fikcije. svaka sličnost sa stvarnim osobama i događajima slučajna je." Rečenica ima pravnu valjanost!

copyright©blog.dnevnik.hr/nachtfresser 2004.-..., sva prava pridržana. Zabranjeno kopiranje, umnožavanje, objavljivanje ili bilo koja druga uporaba teksta i fotografija s bloga u bilo koje svrhe bez dozvole autora.
Alter ego foto blog




Instagram

nachtfresser@gmail.com

Pirat urednik na fejsu :P
Web Nachtfresser

IZBOR POSTOVA 06.2004. - ?
od najstarijih do danas, barem po jedan mjesečno, odozdo prema gore
2023
Deleted
6000.post, treći dio
6000.post, drugi dio
Wasserdicht, 6000.post prvi dio
Tri blog gracije
2019
Institucija slobodnog blogera (ogled o Böllu)
Aktivizam Grete Thunberg
Odakle ocean u pjesmi?
Vrelo Bosne i Jajce
Sarajevski ćevapi, dame i uspomene
Snježni Benkovac na brdu
Pulski zalasci
Kosa i sram
2018
Sa Sloterdijkom u Puli
Uzoran učenički dom
Tko otvara vrata Bukowom mačku
Djevojčica iza žice
Starac i (r)evolucija
Neotuđena crtica
Trešnjevački teatar
Intimni otvori depresivnih ljudi
Modna osvježenja
Kupac ružnog limuna
Međupost
2017
Pao stoljetni park
Budimo na mi
Poderane čarape
Pijača bez leda
Ostaj mi dobro Berlinu moj
Iskustvo i stil
Sedacija, odlasci, promatračica života
Nitko ne vrijedi više od dvije minute
Kud plovi ovaj put
Srcamo se
Vareš, imenovanje prošlosti
Popravljač
2016
Božić kod Dolores
Blog arhiva, genijalno
Varešarije
Obrobljeni plimom
Nestanak Wagnerovog psa
Poezija koja to nije s teletinom na pratećoj slici
Preko crte
Djevojka sa sajma u Opicini
Predvečerje u Trstu
Labinski bijenale industrijske umjetnosti
Dresirani i slobodni
Projekt bicikl
2015
4000. post
Forever Lolita
Vječno vraćanje dupeta
O potrebi za bloganjem
Blogerska subota
U pokretu
Gromovi love golotinju
Nisam mislio na Pariz
New York, Jack i ostali mitovi
Sipa i čokolada
Čudnovati su putevi Googleovi
Svakodnevni samoslici
Nachtfresser, 3700.post
2014
Pljeskavica i čaj
Istup Anne Helm
Ravnateljice über alles
O fotografiranju i svinjama
Život
Večer s berlinskim piratima
Posljednja marenda
Fuck the System!
Izlet u Opatiju
Kandidat broj 5 liste 16 za EUP
Nek nam živi bezuvjetni temeljni dohodak
Nagnuće berlinskog piratskog broda
Tišina hotelskih soba
S visina Svetog Križa
Avionska dijagnoza obrazovnog sustava
2013
Dame i gospodo, Astrid Kuljanić
Dekadencija
Odjeb ljetu gospodnjem dvijetisućetrinaestom
Naš mali šareni štand
Anonymous MMM u Rijeci
Profesor budala
Roštilj bez jahte
Krivo mi je zbog mog starog
Što radi piratska stranka ?
Bloger za EU parlament
Izbor postova
Shitstorm
2012
Sanjam knjige u Puli
Taštine
Sjećanje
Proteze Auschwitza danas
Blogeri 2004-2011
Prošao još jedan...
Prelijep dan u Zagrebu
Blogersko pušenje privatnosti
Napad Svetle Yordanove
Čitajte "Bolju polovnjaču"
Ostajte tamo, stižemo
2011
2500. post
Čestitka vjetrom raspršena
Predsjedniku ima tko da piše
Isšljivan
A meni se popodne spava
Smrt u Opatiji
Povratak u Ništa
Dijalog jednog blogera i Igora Mandića
Hrana naša svagdanja
Jučerašnji prosvjed u Rijeci
Civilizacija baterija
Hotel Montree
2010
Snijeg u Rijeci
Obzor
Vodice, bajka s pogledom na more
Cambridge i karavane
Otočna opuštanja
Berlin : balkanska galerija
Repovi rata
Dan divljanja maturanata
Abrutissement, načelo zatupljenja
Igramo se okvirima
Nacisti u Dresdenu
Boje budimpeštanskog Ludwiga
2009
Sa(n)jam knjige Pula 6.12.2009
Prođe još jedna fešta
a je još uvijek u krugu
U najjačem sastavu
Muzej, multikulturalnost, beskućnici...
Poučak o golom
Divlji Balkan
Gorski Kotar devetog svibnja
Londonerica u palanci
O bocama i maslinovom ulju
Prozori
Ha,ha, Amy je zakon
2008
Tako je zborila Gudrun Ensslin
Priznanje
Onako usput
Blog i grob
Govor mržnje na blogu.hr
Razgovor studentica pred Humbolt univerzitetom
Nogometno bratstvo Španjolske, Hrvatske i Koreje
Prosvjed, turisti i sunčani Korzo
Rasaditi
Dobro se žega
Politička korienitost
Osamstoprvi post, mali osvrt
2007
Ekološki fašizam
Masturbacijo, sretan rođendan !
Van Goghova zvjezdana noć
Radni dan jedne Berlinerice
Dani bez neta
Petak trinaesti
Razredni izlet u vodni centar Atlantis-Ljubljana
Guščija pašteta
FBK u Rijeci, jel se kome štucalo :P
Rasulo
Izletila zbog marihuane
Moja Paris gola u novinama
2006
Manta, vraaaaaaaaaati se
O blogu "Pjesmarije" (autora NF)
Igra revolveraša
Idealisti s oružjem
Ceremonija oproštaja s praznicima
Jedna Ljudmila
Zadaća (dječja bolnica)
Irokez u školi
Moji prijatelji
Coool
Prva klasa
O ovcama i nadi
2005
Kenningari i druge učenosti
Uvijek iznova, deja vu
Moj Uerige
Ostavština
Pred maturalac
Moj Raščupanko
Sjećanje na Radovića
Pišanje u Harteri
Samoubojstvo u štali
Montaža tv stolića i sretnije budućnosti
Pivo
Nekad smo znali veselo polemizirati...
2004
Inventura 2004.
Sjećanje na vrt (Paul Klee)
Razrednik
Isplazit jezik
Kamere oko nas
O fašistima, Sloterdijku, Walseru i meni
Skins&Teacher


















































SUPERCOOL ;P
















































< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2024 (23)
Veljača 2024 (25)
Siječanj 2024 (18)
Prosinac 2023 (13)
Studeni 2023 (18)
Listopad 2023 (6)
Rujan 2023 (7)
Kolovoz 2023 (2)
Srpanj 2023 (18)
Lipanj 2023 (16)
Svibanj 2023 (22)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (17)
Veljača 2023 (14)
Siječanj 2023 (13)
Prosinac 2022 (12)
Studeni 2022 (11)
Listopad 2022 (11)
Rujan 2022 (11)
Kolovoz 2022 (7)
Srpanj 2022 (4)
Lipanj 2022 (1)
Travanj 2022 (6)
Ožujak 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Listopad 2021 (1)
Rujan 2021 (1)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (9)
Lipanj 2021 (11)
Svibanj 2021 (22)
Travanj 2021 (26)
Ožujak 2021 (21)
Veljača 2021 (24)
Siječanj 2021 (31)
Prosinac 2020 (20)
Studeni 2020 (12)
Listopad 2020 (6)
Rujan 2020 (5)
Srpanj 2020 (29)
Lipanj 2020 (26)
Svibanj 2020 (31)
Travanj 2020 (29)
Ožujak 2020 (32)
Veljača 2020 (28)
Siječanj 2020 (26)
Prosinac 2019 (24)
Studeni 2019 (22)