cooool...
30.03.2006.

Potrošio sam slobodan dan. Ideja nije moja, prosjek je znatno veći od prošle godine, bravo Darius. Kriterij baš nije besmislen.Nisam stigao sve pregledati.
The last broadcast 5
45 lines 5
malo umnosti 5
tinčica u tramvaju 5
autor :xvii,misto 5
mentalne diareje 4
sisajed 4
beštijicine mudre misli 4
zrinsko pismo 4
ribafish-dnevnik 4
t-zombix 3
knjiški moljac 3
okeco 3
borut 3
ateizam 3
creativa 3
djevojčica s kmjižicama 3
nix titanic mad blog 3
čudnovate zgode male... 3
run n gun 3
analna carica 3
tvoj netko 2
gay oporba 2
azzul s phyre 2
razvod braka 2
mračni blog 2
alternativa naslovnica 2
gratakaža 2
q strip 2
keks i smrad 2
riječaka i svijet 2
hard kapitalizam 2
ja u ljubav vjerujem 2
jerusalem, jerusalem 2
noisyd 2
brontulanje ... moje...2
pjesme o mirni 1

tko želi obrazloženje, molim pisati na mail, ne opterećivati moj blog :P

22:48 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
MIKI_LIKI I NEPOZNATA (posudba od D.R.)
29.03.2006.

-Miki-Liki?
-Da?
Vi ste Miki-Liki?
-Da.
-Pođite sa mnom.
Ovaj razgovor vođen je u avionu, sred nepreglednih prostranstava neba. Ispod je bilo more.
Prvo nepoznata žena a zatim i Miki-Liki provukoše se kroz uski prozor i nađoše na glatkom krilu aviona.
-Imate li padobran Miki-Liki?
-Nema potrebe, dole je voda.
-Skačite!
Miki-Liki je lako skočio. Nad njim se otvorila kupola padobrana nepoznate žene.
Ponovo su se našli u moru.
-Plivate li Miki-Liki?
-Radije ronim.
-Ronite za mnom!
Nepoznata žena je plivala a Miki-Liki ronio za njom , kroz meku plavu vodu.
Na dalekoj obali čekala su ih dva osedlana konja.
-Jašete li Miki-Liki?
-Radije trčim.
-Trčite za mnom!
Nepoznata je jahala a Miki-Liki trčao kroz nisku travu, punu ptica i jaja.
U sumrak stigoše na široku visoravan, osvetljenu mjesečinom.
Nepoznata se uspravi u sedlu i viknu:
-Stigao je Miki-Liki!...Miki-Liki je stigao!
Nitko se nije odazivao.
Stigao je Miki-Liki!
Visoravan je ćutala pod zvjezdanom kupolom neba. Bili su sami na kraju sveta.
-Miki-Liki- prošapta nepoznata na mesečini-volite li nebo, tihi kutak, oazu sreće?
-Da.
-Samo cvrkut ptica, zrikavci i žubor zvezda?
-Da.
Samo zlatno oko Meseca na plavom licu neba?
-Da.
-To sam htela!-grcala je nepoznata-Zato sam vas dovela! To je bio moj san!
-I moj!-reče Miki-Liki i probudi se.

p.s.

U Srbiji, bivšoj Jugoslaviji, živio je veliki pjesnik i pisac Dušan Radović. Na blogu sam saznao da je ipak negdje tamo dobio svoju aleju, netko od beogradskih prijatelja je to spomenuo, da se nakon neke fešte, vraćao njegovom alejom. Nikad ne ostajem ljudima dužan, nekad davno mi je napisao poduže pismo s jako pozitivnim osvrtom na par mojih pjesama, pa evo, i ja bih skrenuo pozornost mojim prijateljima ako na bilo koji način mogu nabaviti njegov "Plavi žaket", izdalo Znanje ZG 1983.,da to svakako naprave, tu su i priče o Miki-Likiju, jednu sam sad predstavio, do dolaska našeg blogera Ponija taj tip nije imao u tom žanru nikakvu konkurenciju, nisam nikakav nostalgičar, al Miroslav Antić i on, za razliku od npr.đubreta Đorđevića, ostaju "moja ekipa"(Đorđevića sam svojevremeno kao upoznao, Antića nikad, život je nepravedan...)

23:37 - Komentiraj ( 15 ) Print NF
28.03.2006.

Našao sam na netu jednu od dražih fotografija, roditelji učenica su se svojevremeno bunili kad sam Davida Hamiltona uveo u nastavu. Ravnatelj je tad stao na moju stranu i žamor je stao. Danas su ljudi mnogo podmukliji, ne žale se ništa, ali...
P.s. hvala što mi je ignoriran, (čast izuzecima), prethodni post, mene su mišljenja profesionalno zanimala, kakva god nono
P.p.s. slika sad ne valja jer sam je morao povećati, valjda je zaštićena headbang

20:14 - Komentiraj ( 9 ) Print NF
27.03.2006.

Kolegica mi je na dužem bolovanju. Kao i uvijek ona što je zamjenjuje se isčuđuje, učenici ništa ne znaju. Nek se meni sutra što dogodi, bit će frke, učenici sigurno neće znati ono što "strogi i pravedni" burninmad profesori traže, npr. futur drugi, ja ga znam al mi se ne bi dalo, rješavati neki zadatak s njim i mislim da je potpuno nepotreban u srednjoj školi, nikad ga nisam obrađivao. Ja sam završio školu "strogih i pravednih" dobrim (3) uspjehom, u četvrtom sam razredu imao mnoštvo objavljenih pjesama, al 4 iz hrvatskog iliti srpskog, njemački 5 al nisam znao kako se piše riječ Schüler, znao sam važnije stvari, npr. o čemu pišu Nietzsche i Hesse, pa sam na faksu u književnosti, u startu bio superioran odlikašima. Gimnaziju sam završio, al geografiju, povijest, fiziku, matematiku, tehnički, sve strogi profesori, par mjeseci nakon kraja, pojma imao nisam. Da parafraziram, mislim da je školstvo na rubu provalije, s državnom maturom ćemo napraviti odlučan korak naprijed !

20:39 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
Teroristička
26.03.2006.

Razbio sam sve satove
Da bismo putovali zajedno
Promjene vremena me izluđuju.

Pročitao sam mjesečevu pjesmu
Ne bi li prevario sunce
Ne bismo li putovali zajedno.

Stavio sam ti bessjajnu narukvicu
Otvorio sam sve oči
Nije te bilo na raskrsnici.

Zbunjena si mojim tragom
Mijenjaš puteve ka nebu
Ja lutam bivšim kolodvorom.

Ne da mi se započinjati
Otkrivenim prečicama
Potrudi se i ti malo.

To što radi tik tak
Moja je narukvica
Ne možeš je se riješiti.

Svi vlakovi kasne
Avioni se ruše
Naći ćemo se na putu.

11:18 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
24.03.2006.

Najviše volim ovakva buđenja, bušilica kod susjeda i nema vode. Život ogoljen do kraja mad

08:52 - Komentiraj ( 15 ) Print NF
21.03.2006.

Tko smo ? Kamo idemo ? Što se zbiva ? Vječna pitanja. Sve je manje toga izvjesno. Andreja je tek druga na županijskom natjecanju, vjerojatno neće ni biti pozvana na državno. Najstarija žrtva američkog napada je imala 76 godina, najmlađa 4 godine (vijest iz dnevnika).

19:15 - Komentiraj ( 21 ) Print NF
18.03.2006.

Javlja se moj njemački prijatelj, slabo čujem, razumijem da spominje nekog Arschlocha. Ma neki premijer, predsjednik ili ministar vam je abgekratzt. Nemam pojma, on se živcira, ne umiru svaki dan Bastardi, kaže na svim programima je slika pogreba. Konačno shvaćam, i slobo je crko, nije nama, mein Genosse, nije nama...

20:26 - Komentiraj ( 21 ) Print NF
slobodni četvrtak II
16.03.2006.

budući da sam već budan i fit, spreman sam za književnost tinčica, pisac s pićem u ruci, xiola i ako nema predug post creativa. nakon novog piva vrijeme ja za politiku p.lines i vidjeti što ima još jedan s dariove liste, kako kažu najjači tamo sadistico. umoran sam i treba mi ljubav na različite načine, romantična za mene ili direktna meduza. ne mogu preskočiti ni neobičnije blogove kao što su alice, lutak, MPpijačica, naroen, hkida, ako nisam već preumoran gimnazijalka,zatim se opustim uz bez mesa. lola,, uživanje u fotkama,happy lino, što živi u kiniitd, dosta je ispustio sam masu ljudi, al sad je kasno, stiže mi društvo...

15:20 - Komentiraj ( 16 ) Print NF
slobodni četvrtak
16.03.2006.

ustajem oko 11 sati. nakon popijenog juicea pjesma na crna, zatim priča kodtrill. jutarnje potrebe, pa idemo na teške blogove papalagi, plavi golub i hedwig. slijedi šetnja do dučana i oko 13 doručak, hrenovke sa senfom. poslije toga s prvim pivom idu non sen,satie, već smo na drugom manta, poni, halterica, pjesnikinja. zatim uz treće pivo usisavam, mora se nešto učiniti i za svoje zdravlje. odmaram uz nešto "lakše" blogove unuka, exodius...otvarajući novo pivo vraćam se mlađim snagama blank,lucy, azzja, jako mi fale blizanke koje već dugo ne pišu. prije sljedećeg piva idem pod tuš, osvježen sam spreman za aljeovu filozofiju alje, randomove haikuerandom zen, nastavlja se...

14:46 - Komentiraj ( 4 ) Print NF
16.03.2006.

Pjevalo se sve od deutschland über alles do bandiera rossa. Kad je netko kriknuo živjela demokracija, došapnuto mu je da to trenutno baš nije popularno u ovom društvu. Pilo se i igran je rugby. Tad je stigla vijest da je Petra stradala i da je ona jedina preživjela u tom smrskanom autu.

00:24 - Komentiraj ( 6 ) Print NF
14.03.2006.

Učitelji
Šaljimo kreativne psihijatrima
Oni imaju probleme
Ne možemo dopustiti njihove probleme
Učitelji
Što prije ih stavimo pod kontrolu
Što prije, zarazni su
Sa svojim pokušajima bjegova
Njihove depresije su opasne
Moraju se prilagoditi
Život je surov
Moraju to shvatiti
Kao što smo i svi mi
Sa zakašnjenjem shvatili.

20:02 - Komentiraj ( 14 ) Print NF
13.03.2006.

Kad budeš imao
Upola mojih ožiljaka
Možeš reći
To nisi dobro napisao
Kad budeš imao
Upola mojih promašaja
Možeš reći
To nisi dobro uradio
Kad budeš imao
Upola mojih ideja
Možeš reći
Nisi najbolji
Kad budeš imao
Upola mojih godina
Možeš reći
Djevojka je moja

Sad šuti
I piši

13:24 - Komentiraj ( 18 ) Print NF
čudna ratna
12.03.2006.

Simona se od ružnog pačeta razvila u izuzetno zgodnu i atraktivnu djevojku. Zaručila se za za izuzetno uspješnog sportaša. Martina joj je bila najbolja prijateljica u osnovnoj školi, živjela u provinciji i te večeri je Simona išla posjetiti. U to vrijeme bila je solo. Mrgudu, provincijskoj legendi, je zlouporaba svega i svačega izobličila crte lica. Malena se zvala njegova cura, prekidali su i mirili se svakih par dana. Ivica je bio zgodan i uspješan dečko, zaručen za Mariju, koja je tu večer bila odsutna. Njih dvojica su svojevremeno išli zajedno u razred.
Te večeri je Mrgud bauljajući naletio u lokalnom disku na Simonu, Martinu i Ivicu, upaljač ga je izdao i tražio je vatru. Simona ga je prepoznala, kao djevojčica je bila zaljubljena u njega, on nju nije prepoznao. Pitala ga je ima li curu, on je odgovorio da, pukla je od smijeha, nikad nije znao lagati.Nakon zatvaranja birtija i šetnje Ivica je predložio da idu na piće kod Mrguda, ovaj sam je spomenuo da je od fešte sinoć ostala boca votke wyborove, kod njega bi se uvijek feštalo kad nije bio sam s Malenom, a tih dana je Malena bila odsutna. I bi tako. U jednom trenutku, dok je Mrgud bio na veceu, Martina i Ivica su se, izgovarajući se da idu na balkon na zrak, završili u spavaćoj sobi. Ostajući u dvoje, na Simoninu inicijativu, počeli su se i njih dvoje igrati. Nisu išli do kraja, smetali su im ovo dvoje iz druge prostorije, po zvukovima se čulo da su se opustili. Simona mu je ispričala da mora drugi dan putovati, pokušat će se probiti do Sarajeva, prekosutra je evakuacija židova u inozemstvo, i ona je prijavljena. Gosti su otišli rano ujutro, zadnji poljubac sa Simonom bio je dug i topao.
Tri dana poslije je Mrgud uz odličan domaći joint (trava uspjeva najbolje, gdje su sudbine najteže) pričao Malenoj kako se zapio sa Simonom, Martinom i Ivicom. Malena ga je pogledala s velikim iznenađenjem u očima, što, ti nisi čuo da je Simona sa zaručnikom čekala autobus za slobodu, eksplodirala je granata, nju je ubilo, njemu ništa. Zagrlila ga je i oboje su plakali nakon što su iskapili jednu za njenu dušu.
Ivica je raskinuo s Marijom, jer je saznao da ga je ona prevarila s znatno starijim tipom, izabran je za prekooceanskog dužnosnika u ministarstvu, skinuo ga je snajperist pred sam put. Većina čitatelja očekuje sad da je barem Martina, kao u svakoj sapunici zatrudnila, ne, nije, ovu priču je zbilja pisao rat, a ja je prenosim po sve lošijem sjećanju. Ona je sad ugledna osoba, ruši bespravno izgrađene kuće po Hrvatskoj, a Mrgud, o bitangi ne želim trošiti riječi, ionako je priča preduga za blog. Malena je sretno udana, logično, ne za njega.

14:00 - Komentiraj ( 11 ) Print NF
10.03.2006.

Tiho,psst, još tiše
Golo, golije, najgol
Hm, ta utakmica...


18:32 - Komentiraj ( 10 ) Print NF
08.03.2006.

Evo po prvi put sam privatizirao anketu, krivo pretpostavio da neće biti niti deset glasovanja, uveo osobe po svom izboru, široj javnosti uglavnom nepoznate i ipak funkcionira. Nemam ambiciju ni za kakav znanstveni rad, ne borim se da moj izbor pobjedi (umjetnicu po kojoj sam napravio logo bloga nisam ni kandidirao), jednostavno me veseli svaki novi glas. I mom užem društvu je nepoznanica Vanessa Beecroft, nije ni meni naročita ta mlada amerikanka rođena u Italiji, al mi se čini da sam baš najviše njenih radova, (u stilu današnjeg), do sad koristio na blogu...
p.s.
onaj koji zaluta na ovaj blog, upita se, kakva anketa. anketa se, protivno volji autora ovog bloga, vrlo često gasi, pa zasad, ipak uskrsne. ne pomaže ni pas, kojeg sam postavio ispod.

20:32 - Komentiraj ( 18 ) Print NF
07.03.2006.

subota, 04.03.2006.
ona ti pjeva
i titraju ti uši
ti je ne čuješ



- 18:56 - Komentari (6) - Isprintaj - #
...i bride tabani... (kid_a 04.03.2006. 23:20)

ajme, ovo opasno???? (just4me.blog 04.03.2006. 23:47)

možda ti se pričinjava da pjeva, možda uopće nema glasa. važno je da su ti uši žive i da čuješ sebe. (papalagi 05.03.2006. 01:49)

slušaš li? (pg 05.03.2006. 03:22)

to zvuči romantično :D :/ (lutak 05.03.2006. 14:10)

njoj je možda još gore, jer ako je loš razglas i nema monitora onda ona ni sama sebe ne čuje dok pjeva a trudi se :/ i ja bi da se u najznačajnije osobe u anketi dodaju spinoza i ozzy osbourne. jel može? :) (poni 05.03.2006. 14:24)


14:51 - Komentiraj ( 13 ) Print NF
07.03.2006.

četvrtak, 02.03.2006.
Puno sam putovao, rijetko kampirao. Spavao bih u svojoj vreći negdje u parku ili divljoj prirodi. Izuzetak je bio Berlin. Nekoliko godina uzastopce sam noćio u istom kampu za 10 dm po noći. Kamp se sastojao od desetak jako velikih šatora i uvijek je bio izuzetno dobro popunjen. Najčešće bih vreću parkirao u prvi, ponajveći, u kojem je za razliku od drugih cijelu noć gorila žarulja nevelike snage, idealno za nas koji zabauljamo iza ponoći. Velikim slovima je na ulazu u kamp pisalo "za mlade do 27 godina", no bilo nas je dosta starijih. Na samo jednom šatoru je pisalo "samo za dame". ostali su bili miješani. Naspram njega je bio lijepi drveni stol s klupicom i meni se baš tu sviđalo piti prvu jutarnju kavu. Taj šator za razliku od ostalih nikad nije bio ni izbliza potpuno popunjen. Sjećam se svog ondašnjeg osjećaja, cure koje su unutra spavale djelovale su mi uglavnom hladno i nesretno.


- 16:44 - Komentari (15) - Isprintaj - #
pa jasno, nedostatak komfora! (heroine 02.03.2006. 16:56)

ej super blog...dođi do mog...see ya (luki 02.03.2006. 17:14)

ja bi isto tako djelovala. prvo jer mi je cirkulacija 0, drugo jer ružno sanjam i gmizavih buba svuda unaokolo. al mi je bilo super :D (Grady daughter 02.03.2006. 18:09)

masovni sator? wow to je fenomen za koji nisam nikad cula, sad se osjecam neuko. (medi 02.03.2006. 18:20)

ah sator ;)) i ta sjecanja...pozdravljam (crnaa.blog.hr 02.03.2006. 18:21)

bilo je i logorske vatre (hedwig 02.03.2006. 19:51)

eto što ekskluziva radi, nije dobra za psihičko zdravlje (lutak 02.03.2006. 20:34)

covece, od celog berlina, ti meni stade pricati o kampu! hoooo, buddhoooo... (kid_a 02.03.2006. 22:00)

e vidiš danas ti je to deset ojra..a te cure u šatoru...hmm biče su bile nesretne što nemaju utičnicu u šatoru za napuniti baterije vibratora..hmm ma to je samo jedna mogučnost.. (homer23 02.03.2006. 22:59)

mm.laka noc, tako sam jako umorna, sta su bile ladne, nesretne??? mora da im se nije dopadao kapm,ili su im falile prave muskarcine ;D :**** noc (non´sen 02.03.2006. 23:39)

blago ti se. moji su izviđački dani prošli (moj izbor). sad, godinu i pol nakon mog zadnjeg logora, i mene hvata nostalgija. (naroen 03.03.2006. 09:41)

Ne volim satore, volim komfor. :P (xiola bleu 03.03.2006. 18:05)

nikad nisam kampirala... (Breakdown 03.03.2006. 20:29)

ma vodi mene u berlin :p respect (unuka 03.03.2006. 21:02)

k'o klinac su me šatori stalno primamljivali...ne znam zašto...nažalost, nikada nisam spavao u divljoj prirodi, ali za sve ima vremena ;) (exodius 04.03.2006. 14:41)


14:49 - Komentiraj ( 0 ) Print NF
07.03.2006.

utorak, 28.02.2006.
U četvrtom razredu sam morao uzeti za maturalnu radnju matematiku. Bila je tolika strka oko filozofije, hrvatskosrpskog, povijesti, psihologije... Stao sam sa strane i odlučio čekati. Ostala je matematika. Izabrao sam temu "matematička statistika u praksi", otac mi je stručnjak za tu tematiku. Dobio je četiri kod budućeg četničkog vojvode za radnju. Ja sam prvi put u gimnaziji nešto iz matematike naučio i dobio istu ocjenu za obranu.
Pokušavam nagovoriti učenicu da sudjeluje na županijskom natjecanju iz stranog jezika. Kažem joj da joj ne može štetiti taj papir pobjednice, ona misli da može biti poražena. Statistika kaže da je to izuzetno malo vjerojatno. Uvijek sam govorio da mi ta matematika zbilja nije trebala u životu, naučio sam samo jedan pouzdani segment, statistiku,svejedno učenica sumnja.
Skočit će i viknuti ono užasno englesko "yes" kad pročita rezultat, za to su statističke šanse preko 70 posto, bile bi i već da nije imala 4 na polugodištu i da nije uglavnom introvertna osoba...



- 18:41 - Komentari (13) - Isprintaj - #
to ti mene zezaš! :P (poni 28.02.2006. 19:05)

kako ti matematika ne treba u životu? (tramtinčica 28.02.2006. 19:06)

Kako ovaj covjek mijenja blogu garderobu, kao siparica... :) (Lola Walser 28.02.2006. 19:43)

dobro si ma ni meni ne treba matematika kissa (crnaa.blog.hr 28.02.2006. 20:49)

@zezam poni al i eksperimentiram, saznat ćeš rezultat ;) @tinčica, o.k. to sitno zbrajanje, oduzimanje i dijeljenje, to bi bilo to :P, i meni je profesor rekao, jednog dana ćeš shvatiti zašto, al nisam... (NF 28.02.2006. 22:05)

moraš joj reći da ima 2 dana slobodno (Grady daughter 28.02.2006. 23:03)

recimo da ju razumijem, nagovaranja tipa pokusaj, nece biti nista strasno ne pale, . . .sto znam, pokusaj joj objasniti da ce imati od toga korist, ako uspije za upis ili . . . (lucy 28.02.2006. 23:54)

ciao,,,hvala na komentaru...jesmo a yadnje tekme nije bilo ,jer protivnice nisu mogle do'....hvala na pitanju (andrea 01.03.2006. 14:44)

70 posto? možda si s razlogom dobio (samo) četiri. kako to izračuna, majke ti? (Nevjerni Toma 01.03.2006. 17:42)

matematiku za maturalnu radnju???nisi normalan...respect (unuka 01.03.2006. 21:01)

ja za maturski radim Nietzchea... filosofiju... sama birala temu i uglibila tako duboko da se ni mojoj profesorki to ne dopada... (kid_a 01.03.2006. 22:32)

ne tjeraj, vjerojatno neće pristat kako bi mogla požaliti jer su mogućnosti ograničene kako sami odlučimo, recimo ja ne vježbam i kunem se da su geni krivi za smežurane potencijale, ne znam jesam li rekla da je sve to hipotetski... (lutak 02.03.2006. 00:43)

ja uzeo newtonove kolobare. newtona sam davno zaboravio, sad imam kolobare. (random zen 02.03.2006. 15:22)


14:47 - Komentiraj ( 0 ) Print NF
07.03.2006.

nedjelja, 26.02.2006.
Svake godine na riječkom karnevalu, sve manje toga za vidjeti. Ispucao sam dosta fotki, napravio par portreta, al sve u svemu ništa. Učinilo mi se u jednom momentu, u kojem god pravcu krenem, svugdje kokoši i gripa. I mažoretkinje su već postale dosadne. I predsjednik koji puši... Nije bilo ni gužvi oko vecea kao ranijih godina. Kraljicu nisam ni pokušao slikati. Malo mi je bilo bed, jer sam dao 40 kuna za duracelke, na kraju napravio tridesetak fotki. Bilo je i stranaca, par cura što su na korzu oslikavale lica prolaznika su napravile dobar biznis. Jedino što je ostalo isto kao ranijih godina je smrad paralelnih uličica s korzom i pankerija koja je tamo cugala, nisam siguran, ocat ili vino. Njih bi mi bilo zanimljivije slikati nego oficijelnu povorku al oni sigurno ne bi pristali biti besplatni modeli...


- 18:26 - Komentari (20) - Isprintaj - #
svake godine riječki karneval sve manje pratim... (MP 26.02.2006. 19:08)

evo i glasala sam... (da ne bi iz gornjeg komentara ispalo da me ne zanimaju drustvene aktivnosti :D) (MP 26.02.2006. 19:13)

vino meni i je ocat, bljljljeee... kak to netko može pit uopće?! (ponny walker 26.02.2006. 19:18)

ofrastih se malo prije kad je gusar kupovao cigarete na kiosku u kvartu :/ onda mi je sinulo. i bilo mi je drago. i nikad nisam bila na karnevalu. (lutak 26.02.2006. 19:58)

bit će da je "jeftino vino"...hehe, sjećam se osvrta na prošlogodišnji karneval...on je barem nudio moguć optimizam za bolja vremena, ali iz ovoga vidim da ipak brod tone :P (exodius 26.02.2006. 20:22)

Fritule i pivo, mmmm. (xiola bleu 26.02.2006. 21:04)

:) heh...tak je to (Breakdown 26.02.2006. 21:39)

chardonnay bitte, punk ist nicht tot !!! (non´sen 26.02.2006. 21:39)

hehe, a baš sam si mislila kako je tamo :) (just4me.blog 26.02.2006. 23:04)

nevolim te naše primorske. venecijanske su za prste lizat. (Grady daughter 27.02.2006. 00:34)

Nit se ikad maskiram nit gledam, dobro nije mi Rijeka blizu, ali ima i u mom gradu neki kao mimohod, ali ne gledam to i ne volim maskare, ah sto ces ima i takvih ljudi (lucy 27.02.2006. 10:38)

parada pijanstva i kiča (lino 27.02.2006. 16:43)

prirodno sam možda i plava, al ovako crvena :D (Breakdown 27.02.2006. 17:18)

nekad davno voljela sam maskare...davnooo je to bilo :p (someone special 27.02.2006. 19:16)

glasala! (someone special 27.02.2006. 19:17)

ma dođi ti u samobor na karneval, s krafnama ja častim ;) respect (unuka 27.02.2006. 21:11)

hahaha...pankerija bi bila idealna, da je bar pankera u mom gradu, bar neki tragovi individualne svijesti, ili bar manjeg kolektiva.. (satie 27.02.2006. 21:17)

nije to samo na riječkom karnevalu. svugdje je svake godine sve manje za vidjeti. (tramtinčica 28.02.2006. 07:24)

sredila bi slova s kvacicama, ali u zadnjem postu ne vidim koja?, prijasniji je imao i c i s i ć i č, sve mjesano, jer sam brzo pisala. (lucy 28.02.2006. 11:40)

koju si to opaku psinu stavio..ili napravo psinu ;D hahaha... (non´sen 01.03.2006. 20:52)





14:45 - Komentiraj ( 0 ) Print NF
07.03.2006.

subota, 25.02.2006.
"Svaki čovjek si prije ili kasnije izmisli neku priču, koju onda smatra svojim životom", Max Frisch
Da bi mu izmišljanje bilo jednostavnije, obilno mu pomaže školski sustav potičući stvaranje pravilnih, proračunljivih i jednoobrazovnih ljudi. Svi s kojima ja stvarno komuniciram, nisu takvi, oni su izuzetak, ne pravilo.
p.s.
Na post me inspirirala naša draga, trenutno, vjerojatno s pravom, jako nabrijana, "na koga adresirati naš bijes?",pitao se još 1961. Böll, blogerica Tinčica, komentarom na pjesmicu u prethodnom postu. Mislim da je njena strelica promašila adresu ;).



- 18:20 - Komentari (13) - Isprintaj - #
desava se svasta :)) zelim ti ljep vikend (crnaa.blog.hr 25.02.2006. 18:42)

taj frisch, (recimo da mu je ime gantenbein) uvijek dobar :) (heroine 25.02.2006. 18:42)

Sviđa mi se ta izreka od Frischa, istinita je.. (Trill 25.02.2006. 19:12)

glasovala sam.. i citala i kazem sledece: necu,necu dijamante, nit safir-brilijnte..necu,necu, zelim samo srecu :-P nepitaj odkuda mi se ovaj narodnjak stvorijo u glavi (non´sen 25.02.2006. 19:50)

jesi li ti dio tog školskog sustava? (lino 25.02.2006. 20:22)

u pravu je covek..al uvek ima izuzetaka (alje 25.02.2006. 20:34)

ps. glasao za dve aktivnosti. nisam mogao da se odlucim (alje 25.02.2006. 20:36)

jer teško je vjerovati da život nema oblik.... (pg 25.02.2006. 23:45)

dobar citat (Breakdown 26.02.2006. 11:23)

ne bih rekla da je uvijek tako...respect (unuka 26.02.2006. 13:40)

kajgod :)))) (tramtinčica 26.02.2006. 16:16)

zapravo sam čudna, znam se naljutiti ili hm, bolje reći puknem tu i tamo na neke situacije koje mi dan danas izgledaju pomalo apsurdne...onda to i nije neka ljutnja, nasmijem se i kažem ima nas, svijet je prekrasan jer se toliko razlikujemo...čak i oni tzv."šablonizirani" imaju svoje mjesto pod suncem, ne zamjeram im, no, ja sam ipak ja, i da....ok, čudna sam ;P ..../hm...ma, ok, možda nema veze s blogom/ asocijacija na nešto, hehe ;) (just4me.blog 26.02.2006. 23:03)

iizmišljam, da stignem izmisliti život kakav želim:))) čitam te unazad i sve mi genijalnije...što me dalje čeka? (satie 27.02.2006. 21:18)





14:42 - Komentiraj ( 0 ) Print NF
07.03.2006.

Kad smo maja i ja
Šetali amsterdamom
Skrenuli u dućan
Maja me pitala
Koja mi se više
Narukvica sviđa
Rekao sam joj
I maja je bila sretna.

Kad je upisivala faks
Maja je sve pitala
Osim naravno mene
Upisala je sranje
Vratile joj se stare fobije
Ponovo je žrtvuju
Na pogrešnim oltarima
Maja je nesretna.



- 19:56 - Komentari (17) - Isprintaj - #
pa i jesam...prilično sam nesretna al da..ne radi se o meni. respect (unuka 23.02.2006. 21:46)

a i da nije upisala sranje, postalo bi :D (h 24.02.2006. 02:13)

na,na na- pitajte NF-a on sve zna, di nadjes tp ime, pcelica Maja je uvek u pravu?? (non´sen 24.02.2006. 09:47)

nadam se da ce to proci ta njena nesreca,pomozi joj budi uz nju..zelim ti ugodan dan (crnaa.blog.hr 24.02.2006. 15:25)

Tko ce spasit Maju? (xiola bleu 24.02.2006. 15:31)

@ hahah.... svjesno, nego šta! (random zen 24.02.2006. 15:32)

tako je to otkad su ukinuli fakultet obrane i zaštite... (random zen 24.02.2006. 15:33)

kad nije htjela slušat tko zna! i sto posto je upisala filozofiju :( (poni 24.02.2006. 17:46)

valjda je naucila na pogresci;) (someone special 24.02.2006. 21:41)

ljepo, ljepo. treba tebe slusat! :) (mimmi 24.02.2006. 22:11)

ovo mi zvuci tako nekako cudno.Podsjetilo me na Camusova "Stranca"..Pozz (tonka 24.02.2006. 22:47)

i sta ce Maja sad da radi? (kid_a 24.02.2006. 23:41)

radiš u školi i sve najbolje znaš. Ko moji starci. (tramtinčica 25.02.2006. 08:56)

postoje veće stvari na svijetu od sreće. recimo, nesreća :p (lutak 25.02.2006. 10:41)

ZELIM TI UGODAN VIKEND (crnaaa 25.02.2006. 15:03)

:)) Maja je bila sretna...nekako mi se taj dio više sviđa, no, ne možemo uvijek sve znati :( i baš uvijek biti sretni, važno je prepoznati oba osjećaja, onda već možemo birati...možemo li???? (just4me.blog 25.02.2006. 17:58)

maja će morati naći svoj put-jednom! (satie 27.02.2006. 21:19)


14:40 - Komentiraj ( 0 ) Print NF
07.03.2006.

srijeda, 22.02.2006.
Većina mojih kolegica i kolega se fizički rekreiraju. Muški uglavnom trče i odlaze u teretanu, žene plaćaju nešto uz muziku. Oni koji ništa ne rade, samo puše, ostali su velika manjina, čak i ja sam prekinuo s cigaretama. Danas sam morao rano ustati, zbog remonta pruge sam morao juriti okolo, pješice uzbrdo, pa sam jednostavno ostao bez daha. Nekako sam odradio ono što sam trebao, al sam još uvijek u šoku. Uz par "Löwenbräu" piva razmišljam kako je vrag odnio šalu i kako je moje društvo valjda bilo posljednje koje je propagiralo načelo "put neumjerenosti vodi u zamak mudrosti." Prigodno sam se sjetio i onih koji su već pod zemljom...


- 18:16 - Komentari (14) - Isprintaj - #
uh samo polako a sjecanja naviru...pozdrav (crnaa.blog.hr 22.02.2006. 18:41)

ave moj bivši profesore! ma niste posljednji sa sličnim načelom, ima nas još, jedino smo valjda nasreću u manjini. jedino mi je krivo šta nema potpore prvih autoriteta..al treba se i rekreirat, uzmi i ovce i novce,,i bježi! (r. 22.02.2006. 19:06)

hah i ja sam bacio cigare i mislim se šta mi je to trebalo (random zen 22.02.2006. 19:12)

u mojoj obitelji postoji blagi trend infarkta prije 40e, nitko ne pije/puši, ali se živciraju.. (lutak 22.02.2006. 19:59)

Si jos u zamku mudrosti? :P (xiola bleu 22.02.2006. 20:33)

može se na razne načine biti neumjeren (papalagi 22.02.2006. 21:00)

uf uf.....pivce jedno bi dobro došlo:))))imam nekako osjećaj da si ti nešto malko stariji od mene...il mudriji možda....vidim u komentarima na mom blogu....sve nešto mudro...pametno i što sve ne znam:)dobiš veliki pozdrav od mene...plavuša*** (midnightmadness 22.02.2006. 21:26)

haha:))) njeguješ podočnjak, valjda je i to tip rekreacije...smjena ujutro i mene jednako rekreira, postajem zombi. A post je ko bombon:) (satie 22.02.2006. 22:40)

pretjerati u umjerenosti, moze li se to, :D (h 23.02.2006. 03:05)

pretjeruj s mjerom! :*) (poni 23.02.2006. 07:38)

eheh probaj i ti uz muziku mozda ti se svidi:P:P:P (medi 23.02.2006. 11:46)

a da si kupis motor? ili rolshuhe :DDD hahahahahaha... (non´sen 23.02.2006. 18:02)

I ja se znam zabrinuti, ali kratko traje ta briga ;) (Trill 23.02.2006. 20:15)

polako...uvijek kažem polako, ali nekako ne ide....u zadnje vrijeme samo primjećujem neki umor tijela i duha...zima mi je :/ (just4me.blog 25.02.2006.

14:37 - Komentiraj ( 0 ) Print NF

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga
Nikakav, užasan, histeričan, drzak, bezobrazan, poučan, programiran za rušenje granica hm, hm, hm... Sredstvo za trošenje vremena, kojeg ionako ima previše, also uopće nema...


Važno zbog budaletina koje ne znam zašto posjete ovaj blog: "ovo djelo je plod fikcije. svaka sličnost sa stvarnim osobama i događajima slučajna je." Rečenica ima pravnu valjanost!

copyright©blog.dnevnik.hr/nachtfresser 2004.-..., sva prava pridržana. Zabranjeno kopiranje, umnožavanje, objavljivanje ili bilo koja druga uporaba teksta i fotografija s bloga u bilo koje svrhe bez dozvole autora.
Alter ego foto blog




Instagram

nachtfresser@gmail.com

Pirat urednik na fejsu :P
Web Nachtfresser

IZBOR POSTOVA 06.2004. - ?
od najstarijih do danas, barem po jedan mjesečno, odozdo prema gore
2023
Deleted
6000.post, treći dio
6000.post, drugi dio
Wasserdicht, 6000.post prvi dio
Tri blog gracije
2019
Institucija slobodnog blogera (ogled o Böllu)
Aktivizam Grete Thunberg
Odakle ocean u pjesmi?
Vrelo Bosne i Jajce
Sarajevski ćevapi, dame i uspomene
Snježni Benkovac na brdu
Pulski zalasci
Kosa i sram
2018
Sa Sloterdijkom u Puli
Uzoran učenički dom
Tko otvara vrata Bukowom mačku
Djevojčica iza žice
Starac i (r)evolucija
Neotuđena crtica
Trešnjevački teatar
Intimni otvori depresivnih ljudi
Modna osvježenja
Kupac ružnog limuna
Međupost
2017
Pao stoljetni park
Budimo na mi
Poderane čarape
Pijača bez leda
Ostaj mi dobro Berlinu moj
Iskustvo i stil
Sedacija, odlasci, promatračica života
Nitko ne vrijedi više od dvije minute
Kud plovi ovaj put
Srcamo se
Vareš, imenovanje prošlosti
Popravljač
2016
Božić kod Dolores
Blog arhiva, genijalno
Varešarije
Obrobljeni plimom
Nestanak Wagnerovog psa
Poezija koja to nije s teletinom na pratećoj slici
Preko crte
Djevojka sa sajma u Opicini
Predvečerje u Trstu
Labinski bijenale industrijske umjetnosti
Dresirani i slobodni
Projekt bicikl
2015
4000. post
Forever Lolita
Vječno vraćanje dupeta
O potrebi za bloganjem
Blogerska subota
U pokretu
Gromovi love golotinju
Nisam mislio na Pariz
New York, Jack i ostali mitovi
Sipa i čokolada
Čudnovati su putevi Googleovi
Svakodnevni samoslici
Nachtfresser, 3700.post
2014
Pljeskavica i čaj
Istup Anne Helm
Ravnateljice über alles
O fotografiranju i svinjama
Život
Večer s berlinskim piratima
Posljednja marenda
Fuck the System!
Izlet u Opatiju
Kandidat broj 5 liste 16 za EUP
Nek nam živi bezuvjetni temeljni dohodak
Nagnuće berlinskog piratskog broda
Tišina hotelskih soba
S visina Svetog Križa
Avionska dijagnoza obrazovnog sustava
2013
Dame i gospodo, Astrid Kuljanić
Dekadencija
Odjeb ljetu gospodnjem dvijetisućetrinaestom
Naš mali šareni štand
Anonymous MMM u Rijeci
Profesor budala
Roštilj bez jahte
Krivo mi je zbog mog starog
Što radi piratska stranka ?
Bloger za EU parlament
Izbor postova
Shitstorm
2012
Sanjam knjige u Puli
Taštine
Sjećanje
Proteze Auschwitza danas
Blogeri 2004-2011
Prošao još jedan...
Prelijep dan u Zagrebu
Blogersko pušenje privatnosti
Napad Svetle Yordanove
Čitajte "Bolju polovnjaču"
Ostajte tamo, stižemo
2011
2500. post
Čestitka vjetrom raspršena
Predsjedniku ima tko da piše
Isšljivan
A meni se popodne spava
Smrt u Opatiji
Povratak u Ništa
Dijalog jednog blogera i Igora Mandića
Hrana naša svagdanja
Jučerašnji prosvjed u Rijeci
Civilizacija baterija
Hotel Montree
2010
Snijeg u Rijeci
Obzor
Vodice, bajka s pogledom na more
Cambridge i karavane
Otočna opuštanja
Berlin : balkanska galerija
Repovi rata
Dan divljanja maturanata
Abrutissement, načelo zatupljenja
Igramo se okvirima
Nacisti u Dresdenu
Boje budimpeštanskog Ludwiga
2009
Sa(n)jam knjige Pula 6.12.2009
Prođe još jedna fešta
a je još uvijek u krugu
U najjačem sastavu
Muzej, multikulturalnost, beskućnici...
Poučak o golom
Divlji Balkan
Gorski Kotar devetog svibnja
Londonerica u palanci
O bocama i maslinovom ulju
Prozori
Ha,ha, Amy je zakon
2008
Tako je zborila Gudrun Ensslin
Priznanje
Onako usput
Blog i grob
Govor mržnje na blogu.hr
Razgovor studentica pred Humbolt univerzitetom
Nogometno bratstvo Španjolske, Hrvatske i Koreje
Prosvjed, turisti i sunčani Korzo
Rasaditi
Dobro se žega
Politička korienitost
Osamstoprvi post, mali osvrt
2007
Ekološki fašizam
Masturbacijo, sretan rođendan !
Van Goghova zvjezdana noć
Radni dan jedne Berlinerice
Dani bez neta
Petak trinaesti
Razredni izlet u vodni centar Atlantis-Ljubljana
Guščija pašteta
FBK u Rijeci, jel se kome štucalo :P
Rasulo
Izletila zbog marihuane
Moja Paris gola u novinama
2006
Manta, vraaaaaaaaaati se
O blogu "Pjesmarije" (autora NF)
Igra revolveraša
Idealisti s oružjem
Ceremonija oproštaja s praznicima
Jedna Ljudmila
Zadaća (dječja bolnica)
Irokez u školi
Moji prijatelji
Coool
Prva klasa
O ovcama i nadi
2005
Kenningari i druge učenosti
Uvijek iznova, deja vu
Moj Uerige
Ostavština
Pred maturalac
Moj Raščupanko
Sjećanje na Radovića
Pišanje u Harteri
Samoubojstvo u štali
Montaža tv stolića i sretnije budućnosti
Pivo
Nekad smo znali veselo polemizirati...
2004
Inventura 2004.
Sjećanje na vrt (Paul Klee)
Razrednik
Isplazit jezik
Kamere oko nas
O fašistima, Sloterdijku, Walseru i meni
Skins&Teacher


















































SUPERCOOL ;P
















































< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2024 (20)
Ožujak 2024 (25)
Veljača 2024 (25)
Siječanj 2024 (18)
Prosinac 2023 (13)
Studeni 2023 (18)
Listopad 2023 (6)
Rujan 2023 (7)
Kolovoz 2023 (2)
Srpanj 2023 (18)
Lipanj 2023 (16)
Svibanj 2023 (22)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (17)
Veljača 2023 (14)
Siječanj 2023 (13)
Prosinac 2022 (12)
Studeni 2022 (11)
Listopad 2022 (11)
Rujan 2022 (11)
Kolovoz 2022 (7)
Srpanj 2022 (4)
Lipanj 2022 (1)
Travanj 2022 (6)
Ožujak 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Listopad 2021 (1)
Rujan 2021 (1)
Kolovoz 2021 (11)
Srpanj 2021 (9)
Lipanj 2021 (11)
Svibanj 2021 (22)
Travanj 2021 (26)
Ožujak 2021 (21)
Veljača 2021 (24)
Siječanj 2021 (31)
Prosinac 2020 (20)
Studeni 2020 (12)
Listopad 2020 (6)
Rujan 2020 (5)
Srpanj 2020 (29)
Lipanj 2020 (26)
Svibanj 2020 (31)
Travanj 2020 (29)
Ožujak 2020 (32)
Veljača 2020 (28)
Siječanj 2020 (26)
Prosinac 2019 (24)