nedjelja, 30.10.2005.

"Aromatično zlatnosmeđe pivo intenzivnog ukusa. Od svih starih piva posjeduje najviše karaktera, ima najintenzivniji, najkompleksniji ukus, a ujedno je i najgorče. Pravi se na tradicionalni način u najljepšoj düsseldorfskoj pivovari. Kategorija : super."
Tako je najpriznatiji svjetski pivski autoritet M. Jackson (nije pjevač) opisao pivo "Uerige". Probao sam ga jednom, jednu čašu, nekako mi škrtom izgledalo vrhunsko, ali ipak preskupo. Sad mi blogerica Papalagi donijela iz Njemačke nosiljku s osam piva. Mogla je birati za isti novac, dvadeset isto meni dragih Frankenheima ili osam Uerige. Izabrala je ovo drugo i mislim da nije pogriješila. Nakon Uerige sam stavio u čašu solidni srpski pils MB i vjerujte, još se osjećala gorčina prethodnog piva. Koja raskoš!


14:20 | Komentari (17) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.