Gospine poruke

26.06.2023.

Poruka od 25. lipanj 2023.;

„Draga djeco!

Svevišnji mi dozvoli da budem među vama,
da za vas molim, da vam budem Majka i utočište vaše.
Dječice,
pozivam vas, vratite se Bogu i molitvi
i Bog će vas obilno blagosloviti.

Hvala vam što ste se odazvali mome pozivu.“

POGOVOR:

Rekao bi ništa novoga, ni na dan 42. obljetnice
neprekidnih dolazaka i davanja poruka u Međugorju,
koje je u međuvremenu postalo duhovni centar svijeta.
Ponovno, kao naša duhovna Majka, svoju djecu doziva
da se vrate Bogu, a da bi se vratili Bogu o tome treba
donijeti odluku svaki čovjek svojom slobodnom voljom.
Dar vjere ne dolazi ako nema te odluke. Ni molitva
ne pomaže ako nismo donijeli tako važnu odluku.
Povratak Bogu je naša glavna odluka i kada učinimo
prvi korak put koji slijedi poprima smisao u vjeri,
nadi i konačno u Ljubavi.. Majka zna da bez tako
važne odluke nema božjeg blagoslova ni mira
na ovome svijetu!

Djela Ljubavi;

14.06.2023.

Dobro je svako jutro reći Duhu Svetom: Duše Ljubavi, zadahni dušu moju ljubavlju da sva moja djela danas s tobom počimaju i završavaju s ljubavlju. Uz iskren zaziv, po mogućnosti naglas, već na početku dana, osjetimo mir, potporu i blagoslov.
Naš bog je trojedini bog, te ga nikad ne dijelimo, iako ima u sebi osobnost Oca, Sina i Duha svetoga. Bez trojedinog Boga, naš život nije mogao početi niti može trajati onoliko koliko bude po volji Njegovoj.
Stvoreni smo da imamo zajedništvo sa drugim ljudima, usmjereni smo jedni na druge i jedni bez drugih ne možemo, bilo u obitelji, radnom mjestu ili zajednici. Često je teško uspostaviti ravnotežu međuljudskih odnosa i uz najveće kompromise, praštanja ili ustupke sve do granica dostojanstva. Više puta to je i nemoguće radi poremećenih odnosa na koje zli koristeći ljudske slabosti „dolijeva ulje ua vatru“. To su konflikti kada moramo zaviriti u evanđelje i vidjeti kako nas Isus uči. Prvo što je rekao je neka druge ljubimo onako kako nas je On ljubio. Prije svega naši odnosi moraju biti slobodni, što je izraz prave ljubavi. Nikako ovisni o nečem ili nekom. Jedino ljubav ostavlja ljude slobodnima, nikoga ne veže za sebe. Možemo se zapitati radi čega nekom nešto činimo. Očekujemo li uvijek zauzvrat neku uslugu – što je najćešći slučaj. Isus kaže da carinici prosuđuju onima od kojih očekuju da im vrate. Zato poziv na ljubav, kakvom nas je Isus ljubio, nije jednostavan, nije lako tako ljubiti niti to možemo bez Njega, bez njegove pomoćii, tj. Duha Svetoga.

Ljubav Oca nebeskog

04.06.2023.


Nedjelja poslije mise, sunce proviruje ispod oblaka, dan kao stvoren za meditaciju na obali mora. Prekrasan pogled na otoke Kvarnera, i na lagane valove na plaži, koji se kotrljaju do nogu i igraju na pijesku donoseći šum i opojni miris mora. Uranjam u ljepotu prizora i u mislima dolazim pred svog nebeskog Oca. Oče, ti si sve stvorio, stvorio si moje srce. Poznaješ ga i proničeš u moje biće i otkrivaš ožiljke i nezacijeljene rane. Što je sada potrebno mom srcu? Slušam te, Oče. Nisam dugo čekao, Otac mi je pokazao srce probodeno velikom strijelom. Bol je bila jaka. Suze su kliznule niz lice.. Oče, molim te, ozdravi me. Ovdje gdje je bol neka dođe tvoja ljubav. U misli su mi navirale riječi; Sine moj, pravednička je staza kao svjetlost svanuća, koja je sve jasnija do potpunog dana. A put je opakih kao mrkli mrak: ne znaju o što će se spotaknuti. Sine moj, pazi na moje riječi, prigni uho svoje mojim besjedama. Ne gubi ih nikad iz očiju, pohrani ih usred srca svoga. Jer su život onima koji ih nalaze i ozdravljenje svemu tijelu njihovu. A svrha svega, čuvaj svoje srce, jer iz njega izvire život. ( Mudre izreke 4,18-23)
Hvala ti, Oče, ljubim te, želim ostati u tvom zagrljaju zauvijek. Potrebna mi je Tvoja milost koja posvećuje. Hvala ti, Isuse, za tvoj glas koji mi govori u mojoj nutrini. Tvoje riječi ispunjavaju me neopisivim radošću kada osjetim da smo jedno. Na nebu se otvorilo sunce. Imao sam osjećaj kao da sam u nestvarnom svijetu. Božja prisutnost čini dušu lijepom. Hvala ti, Isuse, što me iscjeljuješ. Ljubim te i radujem se u tvojoj prisutnosti.
(moja impresija-meditacija, nakon čitanja teksta u mjesečniku Book: Ljubav Oca nebeskog)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.