Jao bre hehe

15.07.2015.



-Sine, šta radiš u wc-u?
-Perem zube.
-Već pola sata?
-Pa, temeljno ih perem.
-A šta lupa to?
-Pa, jako ih perem, da se cakle...
-A šta to stenje?
-Drkam baba jebo te, šta si dosadna.



Leži pacijent na operacionom stolu i pita ga anesteziolog:
- Želite li anesteziju koju plaća Zavod zdravstvenog
osiguranja ili plaćate sami?
- Pa, ovu što plaća Zavod.
- Dobro! Nina-nana, moje zlato spava…



Zašto je kalkulator najbolji čovjekov prijatelj?
Zato što na njega uvijek možeš računati.



- Ne diraj prstima ekran!
- Ali babo, ovo je tačskrin.
- Ne interesuje me.



Dođe peder kod frenda i kaze mu;
- Ej brale, ja sam gej..
a ovaj ga pita ;
cuj,jel ti nosis versaccijeve kosulje?
- Ne
a jel vozis ferrari?
- Ne
-E pa onda si ti obična PEDERČINA a ne gej!



Kondom ne jamči siguran seks.
Moj prijatelj ga je nosio kada ga je upucao ženin muž!



U početku, stvori Bog Zemlju i odmori.
Tada Bog stvori muškarca i odmori.
Tada Bog stvori ženu.
Od tog trenutka, ni Bog ni muškarac više nisu imali mira.


Srpski kviz:


<< Arhiva >>