Kaj je s tim vrtićima zapravo?

31 kolovoz 2011

Neki ga hvale, drugi žale, treći kažu e moj brale, taj je (bio) kvaran kao šupalj zub.
Naravno radi se o našem gradonačelniku, lako je za skužiti.
Nisam se baš ubila samstalno nekaj zaključiti, ali ove kontradiktorne informacije kojima nas obasipaju, jel bi to meni neko bil voljan rastumačiti kaj se zapravo događa i zakaj ga neki hvale a drugi prozivaju i vređaju.
Mislim ono s inteligencijom od 0,50, to mu je bilo glupo, ali zakaj bi on to moral znati, mom detetu je prva zmerena inteligencija bila 57, što znači da ne bu hodal, pričal i ne bu se zmenom svadil (teški zajeb na svu sreću, mada bih da ovo zadnje nije bilo tak ugusto u kulminaciji puberteta), a jer je po tome mjerenju bil potpuni idiot (idiot je medicinski izraz da ne bi bilo!). Jer se tad mjerila inteligencija od 50 naviše. A danas piše u novinama da se mjeri od 70 na dalje. Jebiga, kaj nemre od nule, ja to ne kužim, s tolkom matišom nas dave kroz osnovnjak i srednju školu, a onda se počinje od 70. Drek.
Al to s vrtićem, ak ne lažem plaćala sam 240 kn bez obzira kaj smo bili nezaposleni i nismo ni režije plaćali. Valjda mi je dete zato onak i prebila teta Dijana u vrtiću Trnsko, ona ista kaj veli – djecoooo, nestalno nam je kave, recite roditeljima da nam doneeesuuu. Kaj su tak slabo plaćene, to je još jedna socijalna nepravda, to bi isto Milan mogel malo srediti, kavu za tete u vrtiću. Pa buju roditelji nosili nekaj drugo za mito.
Nju nikak ne dovodim u vezu s Milanom. Naime ak trebaju ostvarit vezu, kaj se to mene tiče jelte.
Ajme da neko ovolko može trljekat.

Ustvari:
Već 3 godine spremam priču o tome kak sam ja svoje dete upisala u vrtić, imam i svu prepisku i pisma, to su jedini papiri za koje pouzdano znam di su i nebuju se zgubili jer je to fakat – to je bio privatni rat. Nikad se nisam u životu za nekaj tak žestoko borila, a bez pomoći i ikakvog savjeta. Čak su bili zadivljeni i oni koji su me znali kao nikakvog borca i slabe inicijative.
Radil je inat Blizanca. Inat je inače turcizam, hrvacki se veli truc, a što su njemci zeli od nas, ke ne.

Nakon kratke jezikoslovne edukacije, a budući da ovaj vikend nisam bila na kavi s mojim prijateljom Borisom koji zna sve, bit ću zahvalna a i obaviještena jeltak, ak mi ko objasni. Ili neću, jelte, nikad se ne zna. Kaj je daklem alzo s tim vrtićima, majkumu kak je tim roditeljima, pa to je za ponoreti!?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.