06.09.2022., utorak

Anđeli

Anđeli, bića koja nas čuvaju, prate i pomažu nam. Postoje samo za nas. Vjerujete u to? Vidiš, meni to nema logike. Da postoji neko biće kojemu je svrha samo da pazi na mene. Jednostavno mi je to besmisleno. Mada, čitao sam o iskustvima ljudi koji su navodno, stupili u kontakt sa svojim anđelima. S obzirom da sam i ja imao svakakvih iskustava, neću ta njihova iskustva a priori odbacit. Ono što ja mogu progutat je to da postoje neka bića, inteligentnija, suptilnija od nas, s kojima možemo doć u kontakt i koja nam mogu pomoć. Al sama ta bića žive svoje živote, ne postoje samo zbog nas. Takvo nešto bi mogao i vjerovati. Vi, šta mislite o postojanju anđela? I da, još jedna stvar, postojanje sotone. Znači bića koje je samo zlo. Nikakve mi logike to nema. Sve se mijenja, to je priroda svega, i kad bi postojao sotona, s vremenom bi se i on promijenio. Mada možda postoji kao arhetip, u jungijanskom smislu. Tako, kako se vama ovo sve čini?
- 22:32 - Komentari (13) - Isprintaj - #