17.05.2022., utorak

Rješenje za sve vaše probleme!

Muči vas težak život? Budite se bezvoljni? Krepala vam je mačka? Ujeo vas komarac? U momentu kad ste gledali u zvijezde i divili se nebu, neko je kraj vas prdnuo i pokvario vam trenutak? Možda jednostavno želite nešto više u životu, neki viši smisao, više stanje uma? Imamo rješenje za vas, otkrijte svog unutarnjeg seljačinu! Unutarnji seljačina je sve što vam treba da živite sretan i ispunjen život, i da otkrijete višu svrhu vašeg postojanja, da se prosvijetlite! U sljedećih nekoliko redaka ću vam otkriti svu tajnu kako doći u kontakt sa unutarnjim seljačinom.

Ja sam bio isti kao i vi, mučile su me iste boljke, nisam htio živjeti život tako da samo jedem, radim, serem, tražio sam nešto više, nešto što će me riješiti mojih muka i što će me dići na viši nivo svijesti. I u potrazi za sobom, otišao sam u Tibet i pet godina meditirao, da dođem u kontakt sam sa sobom, da otkrijem svoje “više ja”. I onda jednog dana sam probio granice percepcije i otkrio sebe, otkrio sam da sam ja u dubini sebe, u srži, ispod ega i iluzija, jedna totalna krkanska seljačina! To otkriće je bilo toliko fantastično, da me je odmah preplavio osjećaj blaženstva i otišao sam u prvu kafanu i nalio se ko majka i polupao sve.

Otkrio sam da je to bit života, bit seljačina, pit i lumpovat po kafanama. Sreća me više nikad nije napustila. Isto to možete i vi, ali samo ako ste spremni za to! U biti stvar je jednostavna, trebate meditirat sve dok ne dođete u kontakt sa svojim unutrašnjim seljačinom. Dobro bi bilo da dok meditirate, pokraj sebe imate nešto staklenih boca ako vam dođe da razbijete nešto. Također, trebate imati nešto alkohola, recimo rakije pri ruci.

Riješenje vaših problema je tu u tri koraka. Prvi korak je razbijanje boca, to ćete osjetit kad budete meditirali, spontano će vam doći da razbijate. Drugi korak je da se napijete ko majka. I napokon, treći korak je da izađete vani u kafanu i tamo se napijete i razbijate. Kad to učinite, spoznali ste istinu i prosvijetlili ste se. Više vas nikad neće mučiti tuga, težina života, besmisao, svrabež, nejebica, glad i žeđ, prevazićete sve životne nedaće i sretno, do kraja života ćete piti i lumpovati po kafanama, uživati u blaženstvu rakije i smrvljenog stakla, a tek u kafanskim tučama, one će biti hrana za vašu dušu.

Eto, nadam se da sam vam pomogao i bar vas inspirirao da nađete smisao i sreću u ovom teškom i turobnom svijetu. Vidimo se nekad u kafani. Pozdrav.

- 13:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #