12.05.2022., četvrtak

Sinkronicitetić

Prekjučer san ima jedan baš predobar slučaj sinkroniciteta. Iša san gradom s prijateljen i on mi je priča nešto o jednoj ženi. I tako on priča, a meni se u glavi krenu vrtit rič: “Keja”. Teško je to baš prinit, jer ne mogu dočarat mentalno stanje u kojen san bija, al uglavnom, rič: “Keja” i neki osjećaj uz tu rič su mi bili u umu. I tako on priča o toj ženi i reče: “Ona ti je bila s onim Kejom Bilićem, ako ga znaš”. Ja kad san to čuja bilo mi vrh! Da stvar bude jasna ja ne znan tog lika i nikad nisan upozna nekog kome je nadimak “Keja”. Tako da, ovo je baš školski primjer sinkroniciteta. Još san upratija da mogu pomalo osjetit mindset od ljudi s kojima se družin, i to mi je isto zanimljivo. Da se razumimo, svi mi osjetimo jedni druge, samo to često ne osvijestimo, a i sinkroniciteti su česta pojava, samo, većina se ne obazire… Ovo što mi se desilo s prijateljen se možda more trenirat, al ja neman želje za tim. Al mi je u svakon slučaju uzbudljivo. Također, dese mi se ovakvi momenti još i s drugim ljudima, al ovaj put je bilo baš predobro. Šta je s vama, šta mislite o ovomu? Dešavaju li se vama slične stvari ikad?
- 18:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #