04.05.2021., utorak

Eto tako

Jučer sidin kod ovog križa kraj kuće mi, konstrukcije velike od 20 metara, nalazi se taman na vrh brdašca uz moju kuću i tu iman običaj doć nekad kontemplirat... I tako sidin i strah me nekih loših misli i stanja. I ja s njima igram povuci - potegni, i u jednom momentu mi dođe misao: Ako nećeš da imaš ta stanja nemoj ih podizat iz sebe i hvatat se za njih. I fakat, vidim kako ih ja stvaram. Kako ih moja volja podiže i moj ego se hvata za njih. I ja to prestanem radit. Sad, to more se primjenit na dosta stvari, mada kod mene je stanje kompleksno i ne znam koliko samo ta metoda može dat rezultata. Razmišljan o nekoj aktivnosti, tipa trčanju svakodnevnom il tako nešto. Smisliću nešto, neku rutinsku fizičku aktivnost, pored ovog što iman kad radin u polju.

- 18:38 - Komentari (14) - Isprintaj - #