09.03.2021., utorak

Želje

Želim te naći, negdje
U napuštenoj zgradi
sa razbacanim papirima
uvučenu u mračnu unutrašnjost
sa vodom po podu
koji vodi na balkon
Di stojiš okrenuta leđima

Želin ti prići, polako
stavit ti ruku oko struka
prstima
plest ti valove po kosi
tek jednim tankim, sićušnim dodirom
želin,
ti prelazit preko leđa
dok nas kupa sunce u zalazu
ja, želin bit uz tebe
i ništa ni manje ni više

Želin te naći, negdje
u autu, di se vozimo
za neku rutu u kojoj ni ne znamo misto
di se vozimo, radi užitka, radi puta
želin, da ti budeš moj put
da svaka moja destinacija
vodi k tebi

Želin da izađemo iz auta na klupu
na kojoj ćemo sidit, gledajući se
nikad dovoljno zasićeni jedno drugog
Želin da na toj klupi ostarimo jednu vječnost
barem jednu, zaslužila je
da upijam tvoje riječi i tvoj osmjeh
da dozrelu Ljubav iz tvojeg srca
pijen kao bocu dobro odstajalog vina
i da zaboravim što sam došao

Želin da mi zavrtiš svit
I da ti pokažen magiju življenja
Znaš, ja znam za magiju
dok ti prstima, prolazin po licu
kao slijepac, da te napipam
da te nikad ne mogu zaboravit
želin da mi tvoj poljubac bude eliksir
koji će me držat vječito tvojim
vječito živim.




Ova pjesma mi je neiscrpna inspiracija
- 12:34 - Komentari (10) - Isprintaj - #