17.01.2021., nedjelja

Otvoren um

Inače san osoba koja opušteno priča o svojim iskustvima, koja su nešto što će mnogi reć da je ludost. O tim san stvarima dosta puta pisa ovde, evo ima i u ovom postu (doduše dug je post, al eto): http://samomojadomena.blogger.ba/arhiva/2021/01/13/4251223

Ko hoće kraću verziju, radi se o iskustvu apsolutne ljubavi, iskustvu koje san doživija kad san vidija da je ljubav (možda bolje reć Ljubav) suština svega šta postoji. Također, to da san osjetija duše od nekoliko biljaka i životinja. Također, ko šećer na kraju, ima san telepatska iskustva s mačkama. Svojon namjeron bi inicira kontakt s mačkom i ona bi mi odma počela dolazit, mjaučuć. To san sve ispriča i svojima kući i oni misle da je to psihoza. Naiša san par puta na stavove da je to psihoza, al meni nije bitno, jer ja znan šta je šta. Jedino mi je krivo što sa svojima ne mogu komunicirat o tim stvarima, al šta ću, šta je tu je. Ne mogu ni oni sa mnom tipa o molitvama, svecima i kršćanskim stvarima. Mada se ja i prilagodin i pričan s njima o tim temama kad se zadesi.

Nego, ja san svojoj psihologinji ispriča svoja iskustva i njoj to nije bilo strano. To mi je drago, dugo mi nije bilo svejedno sve joj ispričat, ima san skepsu prema njoj. Ona je shvatila to iskustvo ispravno i to mi je baš drago. Također, jedan psihijatar me je razumija dok san bija hospitaliziran, a i poslje izlaska iz psihijatrije san se čuja sa jednim psihijatrom u Zagrebu koji je potpuno svatija moje iskustvo i komentira da su šamani prije uzimali droge da iskuse tako nešto i spomenija da zna lika koji radi sa ayahuascon i pomogne nekim ljudima... Super mi je kad su i naučnici otvoreni za te, eto, ne znan kako ih nazvat, stvari. Neću da govorin "duhovne" stvari jer time dobivaju jednu drugačiju etiketu, al eto, možda je to najbliže nekom opisu. Možda bolje reć "mistično iskustvo", mada i ta riječ zavlači, jer mistično zvuči ko nešto mutno i nejasno, a u stvarnosti jedno takvo "viđenje" je potpuno jasno, jasnije nego išta što san doživija ranije.

Super mi je što ima ljudi koji shvaćaju ta iskustva. Inače, dok san bija na psihijatriji, jednoj san grupi studenata ispriča da san ima doživljaj ljubavi i jedna je psihijatrica prokomentirala nešto tipa: "da, to su ti simptomi" ne znan ni čega je mislila da su to simptomi, ukratko nekog poremećaja. Također desilo mi se i ovako da neko pomisli da je to psihoza. Iskreno, i ne čudi me, i ja bi bija skeptičan prema ovim iskustvima da ih nisan doživija. Al neko otvorena uma će ih svatit, i meni je super da postoje ljudi koji se bave ozbiljnim naukama kao psihijatri i psihoterapeuti koji ispravno svaćaju ove stvari. Ja mislin da je naša evolucija kao vrste takva da će sve više ljudi bit zainteresirani za ove stvari i za duhovnost općenito. Jednon možda postanemo "prosvitljena" vrsta. Inače, danas san praktički slavija rođendan jer su mi došli prijatelji i bilo mi je super! Mada malo nervozno kad san doša kući, al ok je.
- 21:58 - Komentari (13) - Isprintaj - #