24.12.2020., četvrtak

Hvala

Iskreno san zahvalan. Zahvalan što se sve u mom životu odvilo kako se tribalo odvit. Ne krivim nikoga ni za šta, iman svoje borbe koje su na meni da ih riješim. Kad san ljut, a nekad buden ljut, ovako površno pa se ljutim što me je zapalo da imam ovakvu karmu, pod karmu mislin na percepciju i na vlastitu podsvijest, ali ne mogu se ni na to ljutit, jer iako naizgled to nisan bira, ja san uvjerenja da je to tako zbog mene i da san ja odgovoran za to, a "kriv" nije niko, jer te vrste krivice nema. Neugodno mi je kad mi ovdje puno ljudi hoće pomoć, kad napišem post u kojem iznesen svoje stanje, nekad da ga sam bolje vidin, nekad da si olakšan, nekad i oboje i tako. U jednu ruku volin feedback na moje postove, ali bude mi krivo kad nasekiran ljude oko svog stanja. Zato iman jednu zahvalu svima koji me čitaju, i kad pišem o svom stanju i o drugim temama. Iskreno, zahvalan san na ovom blogeru, puno mi trenutno znači. Iman još puno stvari na kojima mogu bit zahvalan, ali nedavno san pisa post zahvale pa mi ga se ne da ponavljat. Drago mi je što ste tu i volin vas čitat, iskreno, jedino što aktivno zadnjih dana i čitan su blogovi, tek ponešto se informišen priko neta o stvarima koje se odvijaju u politici i tako nešto. Uglavnom, trenutno mi je lipo, vatra gori, ja taman popija kavu, a bogami moga bi i još jednu, ono, nije puno ali sritan san. Unatoč svemu. Iman puno toga što želin da kažen, puno toga što bi volija da mogu prinit da znan, jer, možda zvuči prepotentno, al dosta stvari znan. Uvik ima više stvari koje ne znaš nego koje znaš, ali drago mi je što iman neka znanja, kako bi gost227 reka, koja proizlaze iz iskustva kao "plod sazrelog stanja punine". Zanimljivo mi je kako je ovo gost227 koncipira, ima dosta načina na koje bi se ovo moglo definisat, al ja ću ostat na ovom. Takva znanja, nastala na takav način su dijamant, nešto dragocjeno i rijetko. Ali, dostupna su svim ljudima, ko to kaže da bilo ko drugi, ko krene kopat, i temeljito i dobro kopa, na pravom mistu, neće nać dijamant? Elem, oduljilo se ovo, a ja san tija napisat ovaj post kao zahvalu svima što me čitate i kao zdravicu jedne budućnosti u kojoj neće bit postova o ovoj borbi koju trenutno borim, nego o nekim drugim borbama.

Evo vam i ovo:


- 14:23 - Komentari (14) - Isprintaj - #