09.12.2020., srijeda

Ko se bije taj se voli

Imam ja taj jedan obrazac, da kad se krenem gotivit s nekim, javi mi se strah da moram nekako opravdat to gotivljenje, uznervozim se malo i iman osjećaj da ne znan kako ću opravdat to gotivljenje, drugim riječima, vjerovatno me je strah da će me ta osoba odbacit ako ja šta krivo uradin.

Pokuša san vcrs skontat zbog čega me tako obuzme nervoza oko toga, i ja pustim da mi dođe u svijest razlog zbog čega je to tako, i samo se sitin jedne situacije kad san bija dite u nižoj osnovnoj. Naime, bija san zaljubljen u jednu Danijelu koja je išla sa mnon u razred. Ja san dugo trpija to i stalno konta kako ću joj reć da mi se sviđa, i samo jedan dan joj reka: Danijela ja te volin. Na to se ona punin naljutila i stvar se odigrala tako da nas nekoliko dice, skupa sa mnom i njom, odemo na jedan zabačeniji dio puta i tu je ona naumila da će se pobit sa mnom. I tako smo se mi pobili, što je izgledalo tako da me ona navalila mlatit a ja se samo branija, nisan je tija udarat. Vidiš kako san od malena bija feminista haha.

Sad, koliko je ovo razlog tog mog stida kad me neko zagotivi, ne znam, al vridi dublje istražit ovaj događaj. Nije to bilo nešto traumatično, al eto, taj događaj mi je izronija kad san se zapita zašto me je strah kad uđen u neki odnos di me neko voli... Istražiću još ovo, zanimljivo mi izgleda.
- 22:57 - Komentari (8) - Isprintaj - #