11.08.2020., utorak

I am back

Đe ste raja, šta ima? Pošto san se jučer vratija s mora, pa reko, da napravin rezime. Uživa san, kupa se, družija se, dobro je bilo. Sve u svemu prošlo je bolje od očekivanog. Ali nije bilo bajno, jer me je anksioznost prala cilo vrime, i to baš baš jaka anksioznost. Ali ipak izdrža san. Dobro je što san vidija da mogu izdržat unatoč ogromnoj anksioznosti, ali opet nije se desilo nešto revolucionarno, pa da san odjednon dobar. Mogu bit zadovoljan kako je sve skupa na moru prošlo, ali sa anksioznošću ću se još borit i njen uzrok i dalje ostaje da se razriješi. Doduše, nisan ni očekiva da će mi odlazak na more to razriješit. Ugl drago mi je što iman super prijatelje i što mi je bilo lipo, unatoč anksioznosti koja me je baš žestoko pucala. Mada, neko kome ne kažen da me pere nervoza ne bi na meni skonta da me pere, jer je dobro kuliran. Navika san se ovih par dana na akciju, pa mi ovaj kućni ambijent ne paše, nešto mi triba, neka akcija, neki posa možda, mada si ne djelujen spreman da radin nešto, ne znan. Samo da se ponovo ne uljuljan u tipičnu rutinu u kojoj san proveja zadnje dvi godine. Iako je lipo, bolno je što se ne mogu opušteno povezat s prijateljima, ljudima koje volin i koji mene vole... Gušin taj dio sebe koji je potreban da bi osjetija bliskost... Ali to je moja boljka koju moran riješit. Al i po tom pitanju mi je bilo bolje, malo san otvoreniji bija za osjećat bliskost nego ranije... Tako to. Kako ste vi? Nadan se da van je zadnjih par dana bilo lipo. :)


- 13:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #