09.07.2020., četvrtak

Neugodne lekcije

Iman jako lipu kosu. Prirodno kovrdžava, i lipa. Ali zbog nistagmusa moran nosat kapu, šiltericu, koja mi pokvari kosu redovito. To me nervira, jer želin da mi se vidi moja lipa kosa. I tako razmišljan, kako je to prilika da privaziđen nešto, a to je vezanost za moj fizički izgled. To da postane nebitno jel mi kosu pokvarila kapa. Razmišljan kako je nekima koji imaju velike ožiljke po tijelu ili neki drugi oblik problema, i koji se moraju odreć ko zna čega. I sjetin se kako je meni bilo dok san ima žešće simptome nistagmusa, šta sve nisan moga, dobro san priživija tu fazu... Također, iman lipe oči, ali zbog nistagmusa in se malo prominija izgled, teško za opisat, al sad su malo ružnije. Al ko što reko, tako je kako je.

Također, jedna stvar dosta bitna je to da nisan siguran koliko san više dobar u sexu. Prije se moga sexat po sat vrimena u komadu, ne bi svršija, ali onda san naletija na neke vježbe za višestruke orgazme kod muškaraca. Kvaka je da odvojiš orgazam od ejakulacije, i kad polako počneš to savladavat naučiš se zaustavit kad doživiš orgazam, točno sekund prije refleksa da ejakuliraš. Te su se vježbe radile jačanjem tih genitalnih mišića, prekidanjem mokrenja između ostalog, i ja san to, ko budala radija non stop, Na kraju san jednon prikinija prejak mlaz mokrače, toliko jak da me je probolo kad san to uradija. Poslje toga, se nisan sexa s nikin, al ovako, kad mastrubiran ne mogu više baš dugo izdržat. Strah me da san razvija preuranjenu ejakulaciju il tako nešto... Nez je li samo zbog prekidanja mokrenja, li možda ti višestruki orgazmi i nisu zdravi za radit

To mi je baš krivo, jer san seksualna osoba i volin dobar sex, a i stalo mi je do toga da zadovoljin žensku s kojon se seksan. Al međutim, i ovo more bit dobra lekcija. Lekcija koja te uči ljubavi, da je manje važan seks a više ljubav. A i da se snać što se tiče sexa, da i zadovoljiš žensku.

Lipo je imat lipu kosu, lipo je imat lipo tijelo, lipo je moć bit izdržljiv i dobar u sexu... Normalno je da želiš da lipo izgledaš i da si potentan. Al najbitnije je da se ti dobro osjećaš sam u svom tijelu, kakvo je da je. To je najbitnija stvar. I da znaš šta je bitno a šta ne. Jer na kraju i lipota i seksualna funckija su prolazne... Ljubav nije.


- 15:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #