31.05.2020., nedjelja

Desnica

Jučer mi je kod mene bila rodbina iz Hrvatske. Tetak i tetka. Kojeg debilizma san se ja nasluša majko mila. Ajd bit desničar, ok, desničar si, al ovo sve šta su oni ispričali, to je za ne virovat kako neko more bit takav. Tetak komentira kako u Dubrovniku rade sve Srbi iz Trebinja, "a do jučer su pucali na nas, i sad bi, ko kaže da nisu svi isti, ma svi bi se skočili u rat ponovo". Pa komentira kako su Hrvati u Hrvatskoj držali 600 000 izbjeglica muslimana, dok su vamo muslimani pucali na nas, pa za ustaše, da su te zločine radili uglavnom muslimani, itd... Ja ne znan kako neko more mislit takve stvari? Koji nivo primitivizma moraš imat da bi tako razmišlja? Pa za Milanovića, kako je nikakav, itd. Za moj pojam, takvi umovi imaju jednu vrstu mentalne ograničenosti. Mislin da to dolazi iz nedovoljne osviještenosti i iz straha, slipe priklonjenosti stadu. U svakom slučaju, ja san odlučija da neću ništa komentirat, jer ne vridi na takve baš trošit riči. Otrpija san dok nisu otišli i to je to. Kad vidin kakvi ljudi kod nas žive, bude mi krivo što svi iz naših državica ne odu u Njemačku, pa da izumremo ko narod.
- 19:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #