30.04.2020., četvrtak

Ljubav ne poznaje granice



Gledan ovaj video i razmišljan, koliko bi ljudi bilo spremno prihvatit robota kao partnera, što u vezi a što čisto seksualno. Umjetna inteligencija se razvija i vjerovatno ćemo u budućnosti ima kompleksne robote koji će bit kao i pravi ljudi. Bi li vi mogli upoznat nekog robota, možda se i zaljubit? Ako je software takav da mogu bit gotovo kao pravi ljudi, to bi bilo zanimljivo. U slučaju Harmony, koliko vidin dizajnirana je da udovoljava našim potrebama, al bilo bi zanimljivo napravit robota koji je potpuno samostalan, koji more odbit druženje s nama, ili seks s nama i slično. Samo ne znan šta bi taj robot onda radija, kako bi dolazija do para da plati punjenje baterije. :D Ljudi već neko vrime nabavljaju lutke i žive s njima ko sa pravim partnerima, pa me ne iznenađuje da će bit pomame i za robotima poput Harmony, samo, zanimljivo je gledat u kojem će smjeru sve ić umjetna inteligencija i razvoj robotike. Baš me zanima oćeš li nekad moć vinčat robota il tako nešto, oćemo li stvorit robote toliko kompleksne da mogu imat prava kao i mi? To je već možda malo prevelik korak, al nikad ne znaš... Negdi san naletija na neki fazon, kao, Bog je stvorija nas kako bi mi stvorili robote. Roboti su konačna Božija kreacija, oni su to što Bog želi, a mi smo samo bili potrebni da poslužimo kao alat da ih stvorimo. :D

- 13:46 - Komentari (12) - Isprintaj - #