28.04.2020., utorak

Ljudi

Ne znan jel to do vibre, do intuicije, socijalne inteligencije, ili nečeg četvrtog, al znan pripoznat dobre ljude. Ljudi se često žale kako su se razočarali u prijatelje, kako su imali toksične ljude u životu kojih su se riješili i slično. Ja, iskreno, nisan ima takvih problema nikad. Al fakat nikad. Jedna stvar je, ja san poprilično tolerantan. Neman problema ni sa kakvim ponašanjem dok god meni ne škodi. Ili dok ne škodi drugima, jer jasno, ne bi se družija s nekin ko npr omalovažava druge. U životu san samo s jednim prijateljen ima odnos u kojem me je on omalovažava, a ja san mu to dozvoljava, ali nije to bilo baš intenzivno, nego bi se desilo s vrimena na vrime, a uglavnom je bija dobar. To je, kad saberen, jedini slučaj kad san s nekin ima ajmo reć, toksične stvari u odnosu. Ali on mi nije bija toliko bitan nikad, a znalo nam je bit i zabavno. Bivše, računan dvi, mogla bi bit i treća, al to je iz srednje škole, trajalo tri miseca, pa ono, klimavo je koliko bi to računa u neku ozbiljniju vezu. S te, eto nek bude tri bivše, nisan ima nikakvih toksičnih stvari u odnosu. Bilo je tu svega i svakakvih problema, al sve te cure su u biti ok. Prijatelje koje iman su super ljudi, fakat ljudi koji su tu za tebe i koje volin i koji mene vole. Vcrs san baš s jednin prijateljen sidija vamo na svom brigu, dobro mi bilo, al potrala nas kiša koja je taman počela padat. Svi moji prijatelji su baš individue za sebe. Svaki je različit i unikat. Sa bloga isto neke računam pod prijatelje, u smislu kao da su ozbiljniji prijatelji mi, koji mi nešto znače. Neću govorit ničija imena, to je nezahvalno, al oni koji jesu tu, će to pripoznat. Sad, druga priča je kako bi mi bilo radit u nekom kolektivu. Tu bi mi bilo teško jer nisan asertivan i popuštam drugima, puštam da mi priđu granice, mada zadnje vrime manje to radin, bolji san s tin. Također puno više prihvaćan različitosti kod drugih ljudi, za ritko koga ću reć da mislin da je loš il tako nešto. Uglavnon "loše" ljude mogu razumit. Al to je jedno, a druga priča bi bila da mi je tipa nadređeni na poslu kakav nadrndani kreten. Ne znan bi li se izborija. Al eto, nadan se u svoju narav da ću i u poslovnim odnosima znat nać pravi posa sa pravin ljudima. A također, ljudi mene ugl vole, što je isto veliki plus. :)


- 21:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #