30.03.2020., ponedjeljak

Percepcija vol 2

Kako i na koji način poimamo svit. Šta točno mislimo o prirodi stvari izvan nas? U kojem točno svitu živimo? Na zemlji, postoji svitova onoliko koliko postoji i ljudi. Jer ono što je nama stvarnost oblikuju naša uvjerenja. Već san pisa post o percepciji vezano za naša duhovna uvjerenja, sad ću bit malo praktičniji i dotaću se aktualne teme: korone.

Zanimljivo je fakat koliko naša percepcija oblikuje naš život. Ja san ima fazu u kojoj san virova u reptile koji se hrane ljudskim strahom i koji su infiltrirani u ljudsku rasu, pa i da su nas čak i genetski mijenjali. Išlo je to dotle da san virova čak i da je misec njihov svemirski brod. Iša san na predavanje Davida Icke-a u Zagreb, vi što ste malo čeprkali po teorijama zavjere sigurno znate ko je David Icke. U svemu san tada vidija neke poveznice sa tom velikom vanzemaljsko-zemaljskom zavjerom i to je za me bila stvarnost. Više to nije moja stvarnost. U neka doba, šta ja znam, ne mogu točno reć kad, san prista virovat u to da postoje neka bića koja se mogu hranit našom energijom. Bili to entiteti, demoni, reptili, šta god. I prista san virovat u teorije zavjere. Ono, ne potpuno, jasno, virujen da postoji klika ljudi koji žele zavladat sviton, ali ta uvjerenja da se iza svega krije neki "njihov" plan, za mene više nije stvarnost.

Tu mislin i na ovu situaciju s korona viruson. Ne virujen da je stvoren u laboratoriju. Ne virujen da je planski pušten sa nekon agendom stvaranja kontrole nad nama, stvaranja svjetske vlade i slično. Virujen da je virus nasta prirodno, i da se ove radikalne mjere koje nam uvode, se uvode za naše dobro i u panici jer niko ne zna kako da se nosi s tim virusom. Mada, da u ovome ima ljudi koji bi tili povećat svoju moć, i da postoji tendencija od strane klike koju spominjen, da se svaka, pa i ova kriza iskoristi za povećanje njihove moći, pa i kontrole nad nama, to je svakako legitimna opcija. Ali ja ne virujen u postojanje jedne, homogene grupe ljudi koja vlada ili pokušava zavladat sviton. Mislin da je vladanje sviton u ovom trenutku nemoguće, jer nas je previše i ne može nas se sve kontrolisat. Također, mislin da postoji više konkurentnih grupa ljudi koji se takmiče oko posjedovanja moći i kontrole nad nama.

Generalno mislin da smo slobodniji puno više nego što mislimo, i da gledanje sve promjene kroz zavjere je pomalo paranoično razmišljanje. Mada, donekle more imat logike. Npr ja san za cijepljenje dice, ali da im se da barem nakon pola godine - godinu, dok sami malo razviju svoj imunitet. I nisan neko ko nešto posebno veliča znanost, jer sam iman masu uvjerenja koja je nemoguće znanstveno dokazat. Samo nisan više toliko paraničan da u svemu vidin neku ugrozu i zavjeru koja se kuje protiv nas ljudi. Jer puno je prostraniji i mirniji svit u kojem nema entiteta, reptila i slično. Na kraju krajeva ako i postoje entiteti i reptili, ionako ih mi hranimo našom energijom, negativnim emocijama, tipa strahom, pa ako im prestanemo davat hranu, oni će prirodno otpast od nas. Znači na kraju zdravorazumski, sredi se i sve će bit ok. Eto, toliko od mene.
- 16:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #