02.03.2020., ponedjeljak

Zlo

Dugo san mislija da ne postoji zlo. Da je zlo manjak svijesti. Moguće da je to i istina, da je zlo manjak svijesti. Ali sad, iz ove pozicije moran priznat: zlo postoji. Sad druga priča je kakva je priroda tog zla. Neki dan s prijateljem kad su me očepile emocije osjetija san baš zlo, između ostalog, al bilo je i zlo. Moran prihvatit da osjećan zlo i da zlo struji i u meni. Sad, ne znan kako bi gleda na prirodu zla. Ja bi ga definira kao svjesno negiranje Ljubavi. Svjestan otpor životu, kad znaš da priroda iđe u jednom smjeru a ti unatoč tome iđeš kontra. Tada se u meni manifestira zlo, to mu bude okidač. Neki dan mi se desilo da san baš osjeća zlo, kako se vrzma po meni i vreba da me preuzme. Bacalo mi se tada, i kad san odlučija da neću bacat pojavilo se zlo... Ne znan šta bi mislija o svemu tome. Ne virujen u Sotonu, postojanje nekog bića koje je izvor zla, nema mi ama baš nikakve logike da postoji biće koje je čisto i potpuno zlo. Al možda zlo more strujat i izvan nas, ne znam, možda struji između nas ljudi kroz polje naše svijesti, kao što struje i sve druge emocije. Kad saberen, ostanen tu di jesan, mislin da je zlo svjesni otpor Ljubavi. Mada, ima zla i koje je nesvjesno, ali je, ja mislim, drugačije zlo. Moguće da ovo moje zlo koje ja osjećan u čistom obliku, ljudi koji su manje svijesni integrišu u svoj karakter pa im crte ličnosti postanu zle. Ja kad zlo osjećan u čistom obliku iman priliku da ga potpuno prevaziđen.

Btw, prijatelj s kojin me je neki dan očepilo, kad mi je provalila bujica emocija i kad san se počeja osjećat slobodno, je ugl u Zagrebu, većinu vrimena živi tamo. I davno već me je zva da dođen do njega. Sad se dvoumin dal da to pokušan. Al moran napomenit da iman ekstremnu socijalnu anksioznost i da nisan bija van grada u kojem živin već par godina. Ne znan bi li to moga izdržat. Danas san razmišlja šta se najgore more desit i palo mi je na pamet da bi puka u autobusu i počeja vikat psovke i iskreno san se ismija tome hahahaha. Samo kad san se zamislija, puka san od smija. Al nije šala, ozbiljna je stvar. Možda da krenem onu il si pukovnik ili pokojnik...
- 19:33 - Komentari (8) - Isprintaj - #