21.07.2019., nedjelja

Heroji nacije

Večeras san se sitija jednog koncenrta na kojem san bija. Naime, radi se o koncertu Riblje čorbe u dvorani u Lukavici, u Istočnom sarajevu. Bora je započeja koncert riječima: 'Dobro veče srpsko Sarajevo. Ili istočno, al meni srpsko lepše zvuči.' Na koncertu smo bili ja i prijatelj mi iz Ljubuškog, i još dvoje Hrvata iz Hrvatske. Dvorana je bila puna srednjoškolaca i mladih ljudi, ne pantin da san vidija nešto starijih. I jedan momenat mi se uriza u pamćenje, pored mene je bila jedna mlada djevojka, reka bi drugi-treći srednje. Imala je naočale što je još odavalo nekakav štreberski šmek, dojam koji je ostavljala. I u jednom momentu Bora diže tri prsta, kad ona podiže ruku s tri prsta i viknu: Toooooo brate! Ubrzo je čitava dvorana mladih ljudi orgijastički skakala i dizala tri prsta, i nas četvero Hrvata (barem u njihovim očima, da ne ulazin u to ko se kako izjašnjava), je skakalo s njima i dizali smo tri prsta, što mi je, mogu reć, bilo iskreno i zabavno. Samo što kad čovik pogleda, nije zabavno, nego žalosno i zabrinjavajuće. Koncert nije bija nešto, svirali su samo ljubavne pjesme, ništa od nih pjesama koje ja volim, al šta moš. Ta me situacija blago podsjetila na još jedan koncert na kojem san bija u srednjoj školi, na kojem je bija besplatan ulaz, a to je Tomsonov koncert. Ja i grupa mojih prijatelja smo bili na koncertu i moran reć da Tomson stvarno pila po gitarama i ima vrhunsku opremu. Atmosfera je nabrijana da točno poželiš da si nacionalista da se uživiš u te nacionalne orgije. Kad je koncert završija jedan moj prijatelj je piva 'Druže Tito mi ti se kunemo' i začudo, niko mu nije ništa. A na koncertu je također bilo ponešto i ustaškog znakovlja. Taj koncert pamtin još po jednoj situaciji. Dok smo sidili na tribinama, reka san bogati, ili san opsova Boga, sad se ne sićan, kad se samo neki jezivi starii lik pojavi i dirnu me za rame govoreć: Nemoj spominjat Boga uzalud. To mi je bilo jezivo, al eto, ne sudim, ko će znat šta je lik proživija. Tako, na dvije nacionalne orgije san bija, sad čekam kad će se nać neki Bošnjački Čorba il Tomson, pa da i te nacionalne orgije doživin i da mogu mirno umrit.
- 00:55 - Komentari (3) - Isprintaj - #