nedjelja, 29.09.2024.

Navijam svejedno za Rijeku, Hrvatsku i Bayer...

Držim se već dugo toga da jedino ima smisla postavljati dobra pitanja, jer odgovore, shematsli i baš za sve, imaju samo budale i jako religiozni ljudi, tu ipak pravim malu razliku, jednu od te dvije kategorije malo i žalim. Pitanja ne smiju biti jednoznačna s mogućnosti jednoznačnih odgovora, tipičnih za prije spomenute kategorije, trebaju poticati misaonu imaginaciju. To ne znači da odgovora nema, no pravi odgovori se uglavnom u nekom trenu sazrijevanja osjete, ali ih je teško verbalizirati, ili odgovor baš niučemu praktičnom ne pomaže, recimo onaj mudrac koji je znao odgovore na sva pitanja, zaboravio sam mu ime, spominjao sam ga na blogu, na osobno pitanje nekog lika :"Kad ću umrijeti", odgovorio je "Uvijek." i pretpostavljam da bi takav odgovor na to pitanje vrijedio za sve. O čemu god pisao na blogu, primijetilo se to ili ne, uvijek sam propitivao ista pitanja :" Sloboda ili sigurnost?", "Civilizacija ili kultura?", "Biti ili imati?" i slično, naravno aktualizirano nekim dnevnim trivijalnim povodom kao okidačem. Kolega Blumi opet opominje u zadnjem komentaru:"nadam se da se nisi upecao na najstariji blogerski blef,
pa pomislio da komentatore zanima to što ti pišeš." Ma naravno da nisam i primjećujem da na gore navedena pitanja većina će odgovoriti: "Da, sloboda i sigurnost.""Da, civilizacija i kultura.""Da, biti i imati" i meni takvi odgovori uopće ne smetaju, dapače, znaju mi biti i simpatični, kad bi barem političari češće na taj način rješavati probleme, mada jedno često isključuje drugo, ali logika osim logike argumentom jačeg rijetko pomaže kod suvremenih političkih pitanja. Sve pišem radi dva tri komentara kakvih se kod mene uvijek nađe, koji će sadržavati za mene dotad nepoznatu dimenziju problema, a, istina izuzetno rijetko, doprinijeti čak i promjeni stava o određenom problemu. Dva tri komentara, isto kao dok sam još radio, na predavanjima ex cathedra, inače vrlo rijetkim u mojoj praksi, slušale su me maksimalno tri učenice, i ne uvijek iste, ovisno o temi i je li ih taj dan bolio trbuh ili ne. A dečki, dečkima su "popovanja"i o onom što ih je zanimalo uglavnom bila odbojna...


14:14 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.