subota, 21.09.2024.

Hokejaši

Evo dva jutra zaredom ustajem u pola pet, danas potpuno neplanirano i stresno, ali to nije predmet ovog posta. Kolega i prijatelj iz gimnazijske školske klupe poslao mi je početkom godine snimak s torontske hotelske fešte povodom svog odlaska u mirovinu, gdje mu original cigo sa zlatnim zubom pjeva na uho "Svatko jutro u pola pet ja odlazim u toalet..."Pjesna je zarazna i uz svako ipak malo prerano ustajanje je se sjetim, čak mi osmijeh izmami, poslije na snimku mlada zgodna djevojka govori smijući se, jedna prava penzionerska baš za njega. Moje društvo nije respektiralo starije, kojima su vrhunac zabave bili festivali zabavne glazbe i beskrajne serije, nismo ni slutili da će doći vremena stoput seljačkija od onog u kojem smo mi odrastali i sazrijevali. Kad govorim o seljačinama i ciganima moram pojasniri zarad seljačina ovdje, zemljodjelce izuzetno poštujem, kao što volim i romsku glazbu od Vučo iliti Katarine pa nadalje. I prijatelj mi je odrastao uz rock, ali za fešte ovakvog tipa, pogotovo u inozemstvu, rockeri koji mogu platiti, zna se koga će iznajmiti. Ja sam se oprostio na fejsu sa sustavom u kojem sam dočekao mirovinu s "Ja se opraštam cigani sa vama" Zvonka Bogda
na mada postoji i verzija Ive Robića, dobio sam sto i par desetina lajkova, otprilike koliko je drug građevinski inžinjer imao uzvanika.

Opa, trebao je biti kratki post s jednostavnom poantom, a temu sam samo ovlaš okrznuo. Dakle ustajem rano kad imam zakazane preglede, ono baš savjesno penzionerski, to se posebno događa kad idem tamo gdje još nisam bio, a lokacija mi je centar za javno zdravstvo, velika zgrada za sve moguće pretrage. Slučajno sam par dana prije pročitao da u Njemačkoj počinje hokejaška sezona, on je ozbiljan navijač svog Augsburga, pa sam po običaju dodao nešto prigodno jučer u komentaru kod njega. Mi smo hokejašima zvali starije ljude barem malo pogrbljene sa štapovima, kad je prof. fizike tražio da mu se donose liječničke ispričnice za izostanke s njegovih sati, ja sam mu odbrusio, nisam lud gurati se u ambulantama s hokejašima, on srećom nije razumio. I ovaj put sam se psihički pripremio da ću biti u društvu svojih vršnjaka i neodgojenih starijih ljudi Trumpovih godina, no čekalo me iznenađenje, bris oka su uz mene čekale tri mlade cure i jedan mladić, istina, prije mene je na red .došao jedan iskusni hokejaš. Sam postupak nije dugo trajao, ipak me malo iznenadilo da će nalaz biti gotov za tri tjedna, znam da je cilj otjerati ljude privatnicima, ali malo se pretjeruje. Kolegica mi je jednom rekla, barem ti u KBC-u imaš veza, točno, ali dosta nas je obiteljski odgoj učinio nesposobnima za snalaženje u ovom sustavu.


19:03 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.