nedjelja, 08.09.2024.

Podljudi

sparno je vani
ta promjena vremena
strah od susjeda.

Ovo je samo haiku, ne bojimo se mi nikoga osim načetosti i slabosti vlastitih organizama. U zgradi dolje, već se loče, pucat će se večeras kakav god rezultat bio i ako netko strada, moguće ja, jer svaki put opsujem kad udari onaj topovski, u blizini, nitko neće biti kriv, jer to su naši dečki. Prošli put sam bio toliko umoran da sam čak odlazeći u krevet zaželjeo da ostane neriješeno i da moja Rijeka ne zabije drugi gol Dinamu.
Koliko je društvo do srži bolesno, vidjeli smo jutros po lažnoj objavi o smrti, meni je pak javljeno da je hakiran mobitel, to se nama Nokia-šima valjda ne bi moglo dogoditi. Na opasnosti tehnologije( tad je sve skupa nazivano tehnikom) upozoravao je davno Heidegger, čak je na početku prigrlio naciste, koji su veličali kult snage, prirodne nadmoći, tjelovježbe i zdrave obitelji sa ženama rađalicama čistorasne djece, no vrlo brzo je shvatio da su ti nadljudi običan šljam i zadnji talog društva, i povukao se iz javnosti vrativši se snovima o svojoj studentici Židovkinji Hannah Arendt. Naravno da iza vijesti odapetoj još noćas, ne stoji umjetna inteligencija nego prirodna pokvarenost bolesnog pojedinca, koja je pak naišla na plodno tlo i budeći se svi smo sve znali. Mene raduje osim činjenice da je naša gothic queen dobro i da mi vjeruje na riječ da sam joj u glavi već skicirao odličan žaloslov.


17:30 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.